Hotel Club Insula

48 reviews over Hotel Club Insula in het Nederlands

Treurig hotel met alleen maar Russen en Oekraïners

Jan-Willem Herweijer
13-6-2019

Allereerst: Dit hotel heet niet meer ‘Club Insula’ maar hotel Palmeras Beach. Het hotel zelf zegt 5 sterren te hebben. Heel reëel zouden dat er maximaal 3 moeten zijn. Het eten was al net zo treurig als het ‘restaurant’. Geen variatie, super simpel en zorg vooral dat je niet te lang blijft. Want het restaurant sluit om 21:00 uur en dan is her ook wegwezen. Nog meer nadelen? - slechte WiFi - kleine kamers met nauwelijks faciliteiten - opdringerig Russisch animatieteam - zelden een glimlach bij het personeel - klein strandje

Tijdens ons verblijf waren er 4 Nederlanders en 4 Duitsers. De rest was Russisch, Oekraïens en uit andere voormalige Sovjetlanden.
Het personeel kwam daar ook vandaan, of uit Kazachstan, Uzbekistan enz. Duits of Engels sprak men niet. Wat een teleurstelling! Niet doen!

Gereisd Met partner in juni 2019

hele fijne vakantie

Dorota
15-5-2019

Eten en drinken was heel goed wat betreft animatie gericht op Russische toeristen

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch!

YanaikaMercier
16-7-2015

Heel tevreden over deze vakantie! Dit was de 2de keer dat wij naar Club Insula op reis gingen en dit zal zeker niet de laatste keer zijn. Eerst en vooral: dit jaar was het de eerste keer dat we met touroperator hadden geboekt. Zeer tevreden van! Vriendelijk personeel, dat Nederlands praat op het vliegtuig, er werden kussens en dekentjes uitgedeeld op het vliegtuig, zeer goede service. Wij hadden zelfs een kamer met zeezicht gekregen terwijl we een standaardkamer hadden geboekt.

Dit is niet het grootste of meest luxueuze hotel maar voor ons was dit meer dan goed. Je hebt er alles wat je nodig hebt, groot zwembad, bars, gratis handdoeken service, restaurant, ... En het personeel is er zeer vriendelijk!

Het hotel heeft ook een mooie ligging, aan het strand en maar op een half uurtje van Alanya. Op minder dan een 5 - tal minuten heb je het dorpje Konakli waar het heel gezellig is om rond te lopen.

Qua prijs - kwaliteit is dit hotel zeker een aanrader! Wij zouden zo terug gaan!

Gereisd Met partner in juni 2015

geweldig en mooi hotel

Hovelings
12-10-2014

Club Insula. Een erg mooi hotel met ruime kamers en een ontzettend goed annimatieteam.. wel zijn er veel russen, maar hier heb je totaal geen last van! Eten is voor ieder wat wils en alles wordt netjes verzorgd. Spreken wel engels en duits.. niet uitstekend maar als je jezelf de moeite ervoor doet & aardig bent.. probeert t personeel het ook! Dus weet niet wat sommige hierover zanikken.. maar t begin ligt bij jezelf!

Gereisd Anders in oktober 2014

Verschrikkelijk

rene
8-8-2014

Hotel club Insula, nooit meer. Het hotel is russisch, geen enkele nederlander. Het eten is russisch het drinken is lauw en in plastic bekers. het personeel is onvriendelijk en verstaat geen engels of duits. Dus ik zou zeggen boek wat anders, voor die prijs die je moet betalen zijn er veel betere hotels.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Niets voor nederlanders!

Maas
9-5-2014

Begin mei in club insula geweest! De ligging van dit hotel is prima en ook de animatie doet erg zijn best om iedereen erbij te betrekken! Ook de accomodatie ziet er mooi uit! Helaas waren er op 2 andere nederlanders na, alleen maar russen! En ook niet de meest vriendelijke! Het personeel spreekt vrijwel geen engels of zeer slecht, waardoor wij onszelf dus niet konden uitdrukken! En om nog maar niet over het eten te spreken! Altijd, echt altijd koud, geen variatie en soms zelfs rauw! Helaas hebben wij dus vaak buiten het hotel moeten eten! Ik snap niet dat de nederlandse reisbureau's dit nog verkopen!

Gereisd Met partner in januari 2014

Lekkere vakantie gehad!

Tiffany
10-7-2013

9 dagen zijn we met zijn 2en naar Club Insula geweest. We hebben het erg naar ons zin gehad ! Lekker gegeten, direcht aan het strand en erg dichtbij het centrum van Konakli, te bereiken via een loopbrug over de snelweg en een tunnel. De kamer werd goed schoongemaakt, hij was overigens niet erg groot maar voldoende voor 2 personen.

Ligbedjes bij het zwembad dienen al roch 06:15 gereserveerd te worden door je handdoek er op te gooien, maar dat ik in bijna elk hotel.

Heel veel Russen !!! Op 6 Nederlanders na (waaronder wij zelf) zaten er alleen maar Russen. Tijdens de excursief die wij geboekt hadden waren we blij weer iets anders te horen dan Russisch de hele dag.

Animatie DJ begint vanaf 10:00 met muziek draaien en schreeuwen, uiteraard in het Russisch. Animatie ook gericht op de Russen.

Personeel was erg vriendelijk naarmate je ze leerde kennen.

Cortom: Top locatie ! Toch de volgende keer iets ander dan de all-in formule.

Gereisd Met partner in Fri Jun 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi Hotel

Vakantieding
5-7-2013

Mooi Hotel niet gigantisch groot maar genoeg te doen. Zwembad was iets kleiner als verwacht maar groot genoeg voor het aantal mensen.Kamers zijn mooi en schoon, iedere dag schone handdoeken, klein balkon. heel veel russen, normaal nooit echt gestoord aan de russen maar bij dit hotel bijna alleen maar russen. misschien een paar duitsers en heel weinig nederlanders, ondanks dat hebben wij een super vakantie gehad. animatie is de hele dag druk om iedereen te entertainen, echter is dit ook wel weer op de russen gebaseerd. eten is goed, er zit overal smaak aan en voor iedereen ligt er wel wat. Personeel was op het begin schuw maar als je aardig doet en ze komen erachter dat je nederlands bent dan doen ze alles voor je en lachen ze al van veraf (als je zelf ook aardig bent natuurlijk). wij vroegen om een extra deken bij de receptie en die hadden we binnen 10 minuten. goede service. Hotel heeft eigen strand aan zee. Barman (Burak)in de Lobby is super aardig.

Gereisd Met partner in Sun Jun 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon leuk

shofman
31-8-2010

een leuk hotel de animatie is super daar in tegen vond ik het eten bijna slecht koud en geen variatie ben anders gewend in turkye verder hotel schoon en heeeel veeel russen maar had je geen last van bijna geen nederlanders

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Niet meer

Ton
2-11-2009

Hotel was super en erg netjes verzorgd. Eten was erg eenzijdig maar ook erg koud,alleen de soep was warm. Vriendelijke mensen en een top animatie team.

We waren er van 23-10 tot 30-10 en er waren in t totaal 40 gasten in t hele hotel. De laatste 3 dagen waren we er nog maar met 7 gasten. dus erg weinig. Daardoor ook helemaal niks te doen dus erg saai. Wat me nog t meeste ergerde was dat men gewoon al begon met werkzaamheden. Zo hadden we een volleybal veld en zo stond er een buldozer op te graven. Ook t middag eten werd niet meer bij het zwembad geserveerd want ook die ging men lekker sluiten'. Op het strand was t net op je op de boerderij lag, want links en rechts reden je de tractoren voorbij. Die werkzaamheden hadden naar mijn mening ook wel 3 dagen kunnen wachten zodat alle gasten weer naar huis waren.

Jammer dat men niet voor reden vatbaar is daar.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2009

• Animatie programmaAanwezig