Hotel Club Dizalya ****

8,8

41 reviews over Hotel Club Dizalya in het Nederlands

Mooi hotel

Carla Bosch, 8-9-2016

Het hotel ligt in een super mooie tuin,het eten was goed.We kunnen terug kijken op een fijne vakantie.

super leuke vakantie

Marvin Rosery, 14-8-2011

ik heb nog nooit z`n leuke vakantie gehad,animatie was super leuk vooral BEKIR die man is echt prettig gestoord.

bedden werden elke dag verschoont,voldoende dingen om te doen overdag Bijv :waterpolo,volleybal,wassergym zoals mike het de hele dag schreeuwde.

kortom animatie was geniaal.

eten was over het algemeen wel goed,alleen de patat was meestal koud en slap voor de rest een TOP vakantie gehad zou volgend jaar zo weer heen willen

Wij zouden dit hotel niet aanraden bij vrienden

fam uit nederland, 20-7-2011

Strand is vies en gevaarlijk let op met kinderen.

Weinig tot geen nederlanders in dit hotel alles is gebasseerd op duitsers.

Leuk annimatie team. Geen bekers bij de drank automaten dus in de rij aan de bar gaan staan om een beker te vragen voor water.

Lange rijen voor het avondeten (Juli)

Wij zouden dit hotel niet aanraden bij fam. of kennissen

Werkelij fenomenaal!!!

Petra, 6-7-2011

We hebben nog nooit zo'n relaxte, leuke, kindvriendelijke, lekkere vakantie gehad als vorig jaar mei in Dizalya. We willen heel graag terug. Er is werkelijk voor iedereen iets: wil je rust, zoek een plekje aan het strand of aan het zwembad. Wil je animatie? Dag in dag uit. Wil je veel en lekker eten, al het eten was goed en in overvloed. De kinderen elke dag naar de miniclub. Je hoeft het park niet af, omdat er zoveel te doen is. Toch is Alanya met de bus goed te doen (2 km) en niet duur.

Geweldig hotel!

lunasfashionx, 14-6-2011

Dit hotel is echt een super hotel,

wij zijn in de meivakantie geweest.

het was er heel erg rustig.

Het was allemaal prima

en hat animati team was geweldig!

Gr.

SUPPER

sandra, 17-4-2011

klein hotel maar mooi eten was goed anmatie goed vlak aan stand maar stenen geen zandstand

goede prijs voor dit hotel

voor kinderen 2 glijbanen toch een zeer goede vakantie gehad

Erg leuke herfstvakantie gehad

Angela, 29-12-2010

Wij zijn met ons gezin (kinderen van 12 en 15) in de herfstvakantie in Club Dizalya geweest. Erg leuke accomodatie. Goed verzorgd. Net personeel en eten in overvloed (zowel warm als koud buffet) Personeel is netjes en beleefd. Kamer keurig schoongemaakt.

Zeker een aanrader voor een volgende (herfst)vakantie. Animatieteam was elke dag druk met allerlei activiteiten voor alle leeftijden. Voor elk wat wils.

geweldig

jolanda, 20-10-2010

Wij zijn net terug, en hebben een heerlijke tijd gehad, alles super schoon, zeer vriendelijk personeel, mooie tuin en ligging, en het eten was ook heel goed, dus wel warme frietjes etc.gehad.

Voldoende keus met eten en drinken. Animatieteam heel goed en gezellig. Konakli vlakbij om heerlijk te winkelen. Kortom dit Hotel is perfect

prijs/kwaliteit gezien. We gaan zeker nog een keer terug.

Jolanda de Jonge-Maurik

super leuk

kim , 19-9-2010

Heel leuk hotel, 1 minuut lopen voor winkels, goeie animatie heel aardig leuke activiteiten, aardig personeel, gewoon echt super

nooit meer

van Dam, 27-8-2010

Mooi complex, heelleuk animatie team deden het erg leuk. Kamer groot en schoon. Eten was slecht weinig keus, lauw en slappe rauwe friet. Personeel bij de bar niet acht vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Club Dizalya voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Dizalya in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Dizalya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Dizalya scoort een 8.8 uit 10 op basis van 47 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: