Hotel Club Dem Spa & Resort

HotelWeer vandaag31°24°
Hotel Club Dem Spa & Resort

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Club Dem Spa & Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Club Dem Spa & Resort in het Nederlands

Nooit meer niet aan te raden zelfs

Santens krist
18-7-2017

Bij aankomst spreekt het personeel heel slecht Engels, toen zijn we naar de kamer gebracht geweest, waar de kakkerlakken in de badkamer liepen, echt vreselijk om dit tegen te komen, pas op de dag erna lagen de dode dieren er nog zelfs na het reinigen van de kamer, dus aan dit zie je hoe je die beestjes kweekt,

Halfweg de eerste dag, werd plots het zwembad gesloten voor de rest van de dag, reden wilden ze nie vrijgeven, maar we hadden ze kort ervoor zien testen nemen van het water,

Het personeel is hier alles behalve vriendelijk, alles wordt met wijzen en knikken verwoord, en resten eten vind je overal rond het zwembad, kuisen is hier blijkbaar heel zelden de uitvoering, wij als Belg zaten hier waarschijnlijk alleen want dit hotel wordt overwoekerd van de russen,

Kortom het is zeker niet een aanrader voor de Belgen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Dem Spa & Resort in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Dem Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Dem Spa & Resort scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.