Hotel Club Corydellastersterstersterster

7.4Goed

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Club Corydella?

7.4Goed

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

156 reviews over Hotel Club Corydella

• 8W.T. Vlietstra29-03-2008

Een mooi hotel met kind-vriendelijk zwembad en direct aan het strand met overal voldoende ligbedjes. Het eten was goed en de bediening was vriendelijk. Voor zowel ouders en kinderen leuke entertainment de gehele dag door. In de kelder van het hotel vind je alles op het gebied van beauty en wellness. Het hotel ligt op loopafstand van het plaatsje Konakli. De Markt is een bezoekje waard. Tevens was Alanya goed te bereiken met het busje. In Alanya een keur aan winkels en restaurants. De Turken proberen er echt iets van te maken in dit hotel, kortom een echte aanrader dus.

Gereisd met partner in juli 2006

• 5marianne30-04-2007

wij zijn in 2005en 2006 in hotel golden arena geweest 2006 mei zeer slecht eten hotel andere naam het corydella de naam alleen maar veel russen worden als god behandeld bij de bali als je een kamer bij vertrek een paar uur wild verlengen wordt er gezegd dat ze op de dag belangrijk bezoek krijgen nou ik weet niet wat belangrijk is in hotel corydella michien de eigenaar volgens ons een rus personeel vriendelijk ook het animatie team maar dat is ook alles zeer slecht ik geef het niet meer dan 2 sterren ga hier nooit naar toe zonde van je geld

Gereisd in april 2007

• 2esther14-04-2007

zeer slecht hotel,snap niet dat ze 5 sterren hebben gekregen en de hotel naam blijven ze ook maar veranderen voor golden arena had het hotel ook een andere naam....echt geen goede service..alleen 1 voordeel je zat dicht bij de winkeltjes.

Gereisd in april 2007

• 1J&A02-10-2006

Dag voor vertrek nog gebeld met de reisorganisator maar daar was niks negatiefs bekend over Corydella.... Toen we 's avond om half 12 aankwamen schrokken we heel erg. Onbeschoft baliemedewerkers die geen woord Duits of Engels spraken, veel lawaai in de lobby. De kamers vielen tegen, en toen we nog wat wilden eten was ons vakantiegevoel volledig weg. Een smerige eetzaal, we plakten aan de vloer, de kleedjes vies en er was alleen koude soep. Wijn? Het antwoord van de ober was dat de rode bedorven was en de witte op, u kunt beter bier drinken! De volgende dag hebben we met 5 stellen een klacht ingediend. De assistent general manager van het agentschap van de reisorganisator heeft toen het hotel geinspecteerd waarna wij na met tien personen na 2 nachten naar een ander hotel konden verhuizen. Jammer dat de reisorganisator ons niet al voor vertrek op de hoogte heeft gebracht van de situatie en een alternatief aanbood c.q. liet uitzoeken. Tot slot:vorige week is Corydella failliet gegaan.

Gereisd met vrienden in september 2006

• 1Monique20-09-2006

Dit hotel is werkelijk waar te walgelijk voor woorden! Mensen die het hier naar hun zin kunnen hebben zijn volgens mij echt niets gewend. Onvriendelijk personeel wat inderdaad geen woord engels of duits spreekt, verder was alles daar te vet om aan te pakken (inclusief het personeel). Ik ben in juni in Lara (Golden Wings) geweest en dat is daadwerkelijk een 5* hotel. Vergeleken daarbij mag dit hotel helemaal geen ster hebben. Ik hoop dit nooit meer mee te hoeven maken!

• 1Eric19-09-2006

Sprakeloos, waren wij toen wij bij dit hotel aankwamen. Ik heb nog nooit zo'n vieze bende gezien. Geen schone tafelkleedjes...de kleedjes met rode wijnvlekken en alles lagen op de tafels van de vorige avond. Het personeel loopt in kleding vol met vlekken te bedienen. De matrasjes bij het zwembad zijn bijna allemaal kapot, de ligbedjes zijn gebarsten. De wc's die we moesten gebruiken in het hotel omdat we de kamer nog niet opkonden waren zo goor ! De bestekbakken in de eetzaal zaten vol ranzigheid. Rond 2 uur in de middag kregen wij de sleutel van de kamer, toen was ik genezen ! We hebben kontakt gezocht met onze reisleiding in Turkije en we kregen zonder vel vragen een ander hotel (wel vaker klachten gehad denk ik?) De volgende ochtend hebben we afscheid genomen van dit hotel....noooooit meer !

Meer als 2 sterren is dit echt niet !

• 7melanie en tamara19-09-2006

het hotel op zich was super, het eten was zeer slecht en het drinken ook, maar het personeel was aardig. het animatie team was toppie en daadoor hebben wij ons super geamuseerd, ook de kids.

• 6vd steenhoven24-08-2006

Op zich een redelijk hotel. We hebben het naar ons zin gehad en het zelf leuk moeten maken. Er waren verschrikkelijk veel russen en turken. De animatie was ook vak teams met rusland tegen turkije. Het eten was weinig variatie en opletten wat je eet want niet alles was gaar. Het zwembad was schoon alleen de tegels eromheen niet altijd. De kamers werden mooi opgemaakt met bloemen.het centrum van konakli lag lekker dicht bij en was leuk.ook waren er ontzettend veel stroomstoringen 6 op een avond is nog weinig.de laatste 5 dagen deed de telefoon het niet en het personeel van de receptie hielp pas na 3 keer terug geweest te zijn.het strand was lekker.

Gereisd met partner in augustus 2006

• 2Piet, Conny, Duncan17-08-2006

Mooi hotel, mooie ligging,meer positiefs is er niet. Je hebt geluk als je zonder ziekte hiervandaan komt. Vieze glazen, lippenstift, zwart aan de binnenkant. Het eten is soms lauw, weinig variatie, vooral aan de poolbar. Vaak geen glazen, borden of bestek, dan maar plastik borden en bestek!Tot laat in de nacht harde muziek van de eigen openluchtdisco, dus als u hier nog heen gaat en rustig wilt slapen: VERGEET UW OORDOPPEN NIET!!!! Veel russen en dat is echt asociaal volk. Als je Russisch of Turks praat is de bediening goed, voor Hollanders...helaas. De Hostess durft er zelf niets te eten en te drinken. DAT ZEGT GENOEG!HET STAAT ALS 5 TE BOEK, MAAR IS DAT ZEKER NIET! We hebben eerder in een 2 en 3* hotel gezeten en die waren veel beter! Wij zijn geen moeilijke hotelgasten/ eters, passen ons graag en snel aan, maar dit is echt waardeloos!

Gereisd in augustus 2006

• 10groetjes uit delft15-08-2006

wij zijn net terug we hebben het erg naar ons zin gehad, je heb altijd mensen die het niet naar hun zin hebben. maar ga eens naar egypte dan kom je wel terug met wat je in dit hotel heb gekregen.en dat het hier en daar niet schoon was,komt dat niet door de mensen zelf,en kinderen. je laat gauw iets vallen maar ja dan kan je het ook opruimen dat doen we thuis ook. zijn we niet een beetje verziekt? het eten was goed,ook als je geen fooie geeft loop de ober net zo hard.ik kom zekker nog terug in dit hotel. veel plezier als je nog moet.

Gereisd in augustus 2006

0 tips over Hotel Club Corydella