Hotel Arancia Resort

3Onvoldoende

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

3Onvoldoende

168 reviews over Hotel Arancia Resort

• 2019
    2Jessica17-08-2019

VERSCHRIKKELIJK

Wat een verschrikkelijk hotel! De hygiëne is vreselijk. Bedden worden niet verschoond en je begint dus al met een vies bed. Handdoeken worden om de 3 dagen verschoond zeggen ze is ook niet waar hier moet je om smeken. Tafels in het restaurant zijn te vies om aan te raken. Alles plakt kan ook niet anders als je het met een servetje af poetst! Bestek, servies en glazen zijn vaak op waardoor er vaak ruzie is in het restaurant wanneer dit opnieuw wordt geleverd. Het eten is eentonig. Aardappel puree, rijst, pasta en kip dit is iedere dag. In de middag kun je naar de snackbar voor rauwe frietjes met hamburgers en bedorven groentes. Het personeel negeert het Nederlandse volk maar verwelkomt het Russische en Turkse volk met open armen! Klachten worden in het hotel niet serieus genomen. Je bereikt er niets mee. En wordt gewoon uitgelachen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Esmeralda16-07-2019

Never again

Zeker geen 5 sterren. Nooit meer terug. Om 5 uur smorgens maar gaan zitten bij de bedjes bij het zwembad omdat er anders geen ligbed vrij was. Stikt van de Russen die het eten van je bord jatten. Dringen voor en velen strontbezopen. Glijbanen beperkt open. Eten steeds hetzelfde en voor de kinderen niks. Slecht Engels door personeel. Vaak geen borden bekers en bestek beschikbaar. Wij gaan nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

2Erdal10-10-2014

nooit meer

zeer vies kamer, vlekken op de bedovertrek, haren van vorige bezoekers van de kamer waren nog terug te vinden op de grond. Onprofesioneel personeel. Luidruchtige kamer. de gangen niet goed verlicht alles viel tegen. 7 dagen geboekt, uiteindelijk na 1 nacht letterlijk weggelopen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 1vikky van leeuwen01-09-2014

Nooit meer

Personeel was heel onvriendelijk, sprak geen woord engels. S'avonds was het eten baggervet en koud en mocht je geluk hebben dat je een tafeltje hebt. Veel asociale russen die hun eten meenamen naar hun kamer waardoor er s'ochtends alleen maar etensresten en borden op de gangen lagen wat niet eens werd opgeruimd.. Ik zou hier nooooit meer heen gaan!!!!

Gereisd met partner in mei 2014

• 5Peter30-07-2014

Van Hotel MC Mahberi Beach naar MC Arancia resort

Hotel Mahberi Beach geboekt maar daar nooit geweest werden al gelijk over geboekt naar MC Arancia resort van naar * maar werden wel onder druk gezet we kregen dit als voorstel maar mochten de accommodatie niet vooraf zien. We hadden geen keus dus op naar Arancia, 1ste indruk was goed. Nu bleek dat al de Nederlanders van Mahberi overgeboekt worden naar Arancia i.v.m. de vele Russen in Mahberi had de indruk dat Arancia ook vol zat met Russen. Goede vakantie gehad alleen het schoonmaken van de kamers was een drama, en ook het eten 's-avonds als je later gaat eten is er niet zoveel keus meer wordt niet aangevuld en het is koud. Er is animatie maar die is minimaal en Russisch georiënteerd niets van te verstaan voor de Nederlanders. Niet allen bars waren open, de poolbar was nog het gezelligst, vriendelijke obers die wat extra deden voor je. Boek Mahberi voor de prijs en je krijgt Arancia met 5 sterren ervoor terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6rem16-06-2014

boek deze hotel nooit aub!

Slecht ontvangst toen wij met 2 kleine kinderen om 01:15 aankwamen voor het inchecken. Ze keken bij de receptie ons aan alsof ze spoken zaggen en lieten ons 5 minuten staan zonder een woord tezeggen. Met handen en voeten hebben ze ons duidelijk gemaakt dat onze kamer nog niet in orde was en dat we nog moesten wachten en om 02:30 sliepen we pas. Volgende dag kwamen de min punten van onze kamer aan het licht en schakelde de receptie in. Die ons niet serieus namen. Via onze tour operator hebben we het kunnen regelen dat onze balkon deur weer op slot kon maar de de rest van de punten liet het hotel personeel links leggen. MC arancia staat in het oostblok landen hoog aan geschreven als een goed hotel. Daarom zat het bom vol met dat asociale soort. Wij waren als enigste nederlanders daar. het is jammer en zelfs schandelijk dat oer hollandse reis buro's zulke hotels in de markt hebben en dat ze nederlandse klanten zo moeten laten lijden op een vakantie die zo mooi moeten wezen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 2Ali18-05-2014

Schande slechtste vakantie ooit !

Aso mensen die daar werken ze kunnen geen Engels niks. Water die word afgesloten voor paar uur heb dit 3 dagen meegemaakt. Slechte kamers vieze airco smerige badkamers ieuwwww. Het eten ohhhhh my godddd schandeeeeeeeeeeee leger des Heils is 10x beter, smaakloos smerig elke dag hetzelfde ben elke dag buiten het resort gaan eten,heeft me een fortuin gekost en Dan boek je zogenaamd all inclusive 5 ster nou hou het maar op 1ster en die ster krijgen ze alleen voor ligging. Sorry Echt schande voor Turkije hoe durven ze 5 sterren te geven. Personeel die je voor de gek houd asociaal.ze kijken hele dag chagrijnig alsof ze vast zitten in de cel. Heb echt een slechte vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 7ruud09-09-2013

1 keer was leuk

Op zich was het hotel niet verkeerd eten was goed, alleen waren er veel russen en daar was dus ook alles opgericht. Asociaal met eten zoals de meesten ook vertellen. Het personeel ergerde zich aan de russen dat bleek uit gesprekken die ik met ze had. Verder waren de bedden hard maar de rest was schoon en netjes, mooi uitzicht over het park en de zee. Personeel was zeer vriendelijk en voor een fooi deden ze alles.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Mathilde29-07-2013

Leuk hotel

Wij waren overgeboekt van MC Mahberi beach naar hotel Arancia en kregen daar een fantastische kamer met een nog mooier uitzicht. Iedereen was erg vriendelijk ookal sprak men weinig of geen Engels. Maar wij spreken ook geen Turks.... Wel veel Russen die belachelijk veel eten opschepten en dan vervolgens lieten staan. Wij hebben ons daar aan geergerd, net zoals het personeel trouwens.. Die vonden het ook zonde van al het eten. Jongens waren heel aardig en voor een kleine fooi renden ze voor je. Een glas wijn stond al snel voor ons klaar op tafel. Het animatie team was heel leuk. Speciale complimenten voor Ivy (lekker wijfie) en haar man. Zee was heerlijk qua temperatuur, wel stenen aan het begin, iets verder in zee gewoon zand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Talitha Westerdiep24-07-2013

Veel viel tegen (Mede door touroperator)

Er zijn heel weinig mensen die daar Engels praten. Er zitten heel veel Russen en daar is vooral op ingespeeld, want dat spreken er wel veel. Wij zaten er met nog een NL stel en een Belgisch stel. De kamer vond ik wel netjes, en werd elke dag schoongemaakt. De bedden waren wel heel hard. Maar de een vind dat lekker en de ander niet. (ik niet) Er moest voor ijs, popcorn en verse jus betaald worden. Vind ik de jus nog niet zo erg, maar het ijs vind ik wel heel erg, vooral voor de kleine kids. Het eten tijdens het diner vond ik voornamelijk hetzelfde smaken en zo elke avond. Net een andere variant van iets, maar met dezelfde smaak. Overdag tijdens het buffet was het wel redelijk te eten, voor de pannenkoeken (gözleme) Buffet en de gözleme is wel even zoeken voor je het gevonden hebt. Ik had het gevoel dat lachen geld kostte en van hun salaris afging, want merendeel keek heel chaggie. Ik had altijd mijn twijfels bij Turkije, dit heeft me doen besluiten nooit meer te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats