Hotel Anitas

7.7Goed

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

7.7Goed

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

23 reviews over Hotel Anitas

• 9BMW30-07-2015

Hotel is netjes schoon en vriendelijk personeel veel Duitse gasten maar dat is geen probleem eten is goed ,enige nadeel is het strand waar veel keien liggen maar met zwem schoenen goed te doen ,zwembad is wat aan de kleine kant maar super schoon ,strand bedjes zijn er genoeg en je hoeft er niet vroeg uit om een handdoek te leggen Animatie is goed en het Hotel zit vlak bij een leuk winkelcentrum.

Met oudere kinderen

• 9Lia 29-10-2012

Super Hotel

Super net hotel , Nette kamers, werd goed schoongemaakt, heel vriendelijk personeel, ze willen alles voor je doen. het eten was perfect, voor elk wat wils Wel veel duitsers opzich prima maar voor de kinderen wat minder contact

Met oudere kinderen

• 8Jetske24-08-2011

Super vakantie!

Het was echt een super vakantie, mooie ligging aan de middellandse zee, prachtig uitzicht vanaf hotelkamer. als je met de bus naar de stad/markt wilde was het maar 20 minuutjes rijden met de bus. Hele aardige medewerkers daar, goede service en een schoon hotel.

Met vrienden

• 10..........10-05-2010

Geweldig Hotel!!

We hebben een geweldige vakantie gehad. Personeel heel vriendelijk. mooi weer gehad en schoon en mooi klein hotel. Zeer gezellig omdat er maar zo weinig mensen zitten!!

Met jonge kinderen

• 8mirjam10-04-2010

Heerlijke vakantie

Het personeel was ontzettend vriendelijk. Het eten was prima, veel fruit en plaatselijke lekkernijen. Als je hier langer dan een week zit krijg je de tweede week wel hetzelfde te eten als de eerste week. Het ontbijt was niet heel bijzonder. Zwembad niet heel groot, maar ligging aan het strand is perfect. Al met al een geweldige vakantie gehad.

• 9M05-09-2009

Heerlijk

Hotel Anitas is een klein en Duits georiënteerd hotel. Je zult hier dan ook weinig Nederlanders aantreffen. Wij hebben ons desalniettemin prima vermaakt. De kamers zijn super schoon en gezellig ingericht. Het personeel is echt onwijs vriendelijk, van de kok tot de jongen die alles opruimt. Ik heb echt zelden zo'n vriendelijk personeel meegemaakt.

Het strand is niet echt bijzonder en in de (wilde) zee liggen aan het begin rotsen waar je je flink aan kan bezeren. Het hotel heeft daarom een pier gemaakt, waar je overigens ook heerlijk op kan liggen!

Het zwembad is mooi, groot genoeg en schoon. Het eten was goed en best gevarieerd. Enige minpunt was dat het eten af en toe wat aan de koude kant was.

Al met al hebben wij een super vakantie gehad in hotel Anitas.

• 9M&K05-09-2009

Genieten

Het strand is niet echt bijzonder en in de zee liggen aan het begin rotsen waar je je flink aan kan bezeren. Het hotel heeft daarom een pier gemaakt, waar je overigens ook heerlijk op kan liggen!

Al met al hebben wij een super vakantie gehad in hotel Anitas.

• 7sven en bianca07-10-2008

zeker niet slecht maar niks voor ons

een mooi hotel direct gelegen aan het strand met super vriendelijk personeel en een top animatie team. het eten is zeker niet slecht alleen de variatie van het eten is jammer genoeg niet erg groot maar het is goed te eten. wat ons erg tegen viel is dat er rond het hotel niks te doen is op 10 minuten lopen zijn er 20 winkeltjes maar voor de rest is er echt niks geen boulevart geen terras voor eens lekker iets te drinken maar je kunt wel heel goed met de dolmus naar alanya of konakli centrum maar dit doe je ook niet iedere dag. voor de rest zijn er zeer weinig hollanders wel veel russen maar deze gedragen zich hier zeer goed

• 7Quinten28-09-2008

Goed maar simpel!

Ik ben hier geweest in juli met mijn vriendin, De ligging is echt SUPER,je loopt het hotel uit en je loopt zo het op de zee in! Het eten was wel matig (misschien omdat het hoogseizoen was) veel salade en weinig keus,elke dag eigenlijk hetzelfde.

Kindvriendelijkheid is wel goed, wordt veel georganiseerd voor de kinderen maar wel vaak hetzelfde ( waterpolo,gymen,dansen etc..)

Op het moment dat wij er zijn geweest waren er zeer veel klachten over het zwembad,veel kinderen met name hebben oorontsteking opgelopen. ( wij zijn alleen in de zee geweest waar ook hier en daar dingen in dreven)

Gemiddeld cijfer toch wel een 6,5 dit vanwege de geweldige ligging en het heerlijke weer.

• 8nj schrage28-08-2008

echt leuk

Ik ben met mijn man en 2 kinderen in augustus geweest , vond het een super hotel.Geweldige animatie en het eten was ook perfect. Wij hebben het echt naar ons zin gehad.Geen last van russen gehad ze zijn er wel maar geen last van.Voor het geld was het echt de moeite waard!

Familie

1 tip over Hotel Anitas

• Lia , 29-10-2012

Gezellig dorpje waar je s avonds even rond kan lopen..

1 vraag over Hotel Anitas

• chantalxxlove, 04-07-2015

wie is er ook deze periode?

hallo mijn naam is chantal en ik ga met mijn ouders naar hotel anitas van 12-7 tot 22-7 welke nederlanders gaan er nog meer deze periode?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV