Hotel Sea Planet Resort & Spa

KinderhotelWeer vandaag24°9°
Hotel Sea Planet Resort & Spa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Planet Resort & Spa voor je op een rij gezet:

69 tips over Hotel Sea Planet Resort & Spa

j_brenk8, 21-10-2015
boek geen excursie bij de reisleiding huur een auto en je excursie word veel goedkoper.
vivian, 20-7-2015

Strandschoenen/ waterschoenen meenemen en een luchtbed, als je in de zee wil zwemmen!

Prive Taxi transfer vanaf het vliegveld regelen voor aankomst. Dat scheelt een paar uur in de bus zitten en naar hotels in de omgeving rijden voordat je zelf bij je hotel bent aangekomen.

ruud, 2-7-2015
green lake toer is hele leuke en mooie toer en de specialiteiten restaurants in hotel moet je een keer doen restaurant zelf niet zo uitnodigend maar eten heeel goed

Tim , 29-6-2015
* pingelen * babyfoon zelf meenemen en oplaadbare batterijen * pinautomaat is aanwezig bij de winkeltjes buiten het hotel * spa is niet goedkoop, maar wel een aanrader * cocktails zijn gratis, niet alle...
Steria, 31-5-2015
excursie Green Canyon, via Neckerman geboekt, waarbij je in een cabriobus een moskee bezoekt, daarna een oud stadje in het taurusgebergte (pas sinds 7 jaar toegankelijk), goede lunch bij de Green Lake, waar je ook kan zwemmen. Daarna verder de bergen door om een boottocht te maken over de Green Canyon. Ook hier weer een stop om te kunnen zwemmen. Als afsluiter naar de Orange Garden, waar je vers geperste sinaasappelsap kunt drinken (of een ijsje eten)
chris boumans, 9-5-2015
Het personeel vond ik wel vriendelijk, altijd beleefd. Wat betreft de animatie, was er weinig te doen voor onze zoon van 9... dit komt natuurlijk ook omdat er weinig kinderen van zijn leeftijd waren. Voor de rest deden ze hun best om het iedereen naar de zin te maken met minidisco,darts, waterpolo, beachvolleybal enz... de avond animatie was elke avond anders. De omgeving: er liggen wel wat winkeltjes, geen boulevard, maar naar 3 keer ken je ze van buiten. Eindbeoordeling prijs/kwaliteit : Goed

Gijs , 26-10-2014

Het watersport bedrijf dat op het privéstrand gevestigd is en aan het zwembad hun handel verkoopt, doet voorkomen dat ze bij het hotel komen. maar dit is niet het geval. we hadden een klacht over een bootreis waar ons van alles beloofd was maar niet nagekomen werd. Toen we verhaal gingen halen met 4 stellen werden we uitgelachen, en ook toen we dit melden in het hotel men haalde de schouders op en daar konden we het mee doen.

Als je iets leuks wilt doen doe dit dan in overleg met je reisleider.

henk sıgmans, 25-10-2014
Het is leuk om te gaan winkelen op de markt in Manavgat. En laat je ook een keer verwennen bij de Hamam in de Spa Keyf.
Unterberger, 17-10-2014
Zeer mooıe vloeren, maar als ze nat zıjn, zıjn ze erg glad.
Stefaan Desmet, 4-10-2014
Reserveer tijdig in een van de themarestaurants.

Onze bezoekers bekeken ook: