Hotel Sea Planet Resort & Spa

Hotel Sea Planet Resort & Spa

7.8Goed

Turkije, Mediterraan, Kizilot

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sea Planet Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Sea Planet Resort & Spa is een grootschalig familiehotel. De kinderen kunnen spelen in het zwemparadijs, terwijl de ouders tot rust komen op het zonneterras. Ben je benieuwd hoe andere vakantiegangers hun vakantie bij Sea Planet hebben ervaren? Lees dan met ons mee en ontdek of Sea Planet Resort & Spa Side een geschikte vakantiebestemming is voor jou.

Sea Planet Resort & Spa heeft twee prachtige zwembaden. Een zwembad met wel zes glijbanen en een kinderbad met een kasteel erin. Aan waterpret zal het hier dus niet ontbreken. Ook is er in het resort entertainment voor jong en oud. Voor de kinderen is er een animatieteam met miniclub, minidisco en speeltuin. Karen schrijft hierover: ‘Veel plaats aan het zwembad zowel met als zonder animatie. Er is een groot kinderbad en een zwembad met glijbanen en dan nog een strand met ligbedden! Er is ook Nederlandstalige animatie en ‘s avonds een leuke minidisco’.

Willen jullie wat doen met het hele gezin? Dan kunnen jullie gebruik maken van talloze sportactiviteiten zoals basketbal, beachvolleybal, squash en tennis. Even lekker ontspannen? Dan kun je gebruik maken van de sauna en hammam. Reviewer M schrijft: ‘Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er zijn activiteiten voor jong en oud de gehele dag. Houd je niet van de activiteiten, zijn er genoeg terrassen waar je ‘rustig’ kunt zitten!’

Restaurants

Sea Planet Resort & Spa beschikt over zes restaurants: een buffetrestaurant en vijf à la carte restaurants (hier mag je één keer gratis eten). Deze restaurants hebben verschillende soorten eten: Aziatisch, Italiaans, Mexicaans, Turks en vis. Zin in een drankje? Dan kun je in een van de zeven barretjes terecht. Stefanie schrijft over het eten: ‘Veel variatie in het eten en meer dan genoeg keus. Sommige dingen van het buffet zouden alleen wat warmer mogen’.

Kamers

Sea Planet Resort & Spa biedt verschillende kamers aan. Familie Dungen schrijft over de kamers: ‘Het hotel ziet er prachtig uit van buitenaf en ook de lobby, de grote ronde hal is heel mooi! Maar toen wij op onze kamer kwamen zagen we dat de kamer echt aan renovatie toe is’. De meeste kamers hebben een balkon. Peter schrijft hierover: ‘Als je zeezicht hebt heb je een schitterend uitzicht. Bij landzicht is het stukken minder’. Andere gasten gaven aan dat je dit van te voren kunt boeken en soms is er de mogelijkheid om in het hotel nog te wisselen naar een kamer met zeezicht.

Omgeving

Het resort ligt direct aan de prachtige zee van Kizilot. In de omgeving van Sea Planet Resort & Spa Side vind je verschillende winkeltjes, restaurants en barretjes. Mick schrijft hierover: ‘De ligging was iets minder, op het einde van de straat waren ongeveer 30 winkeltjes, maar daar stopt het. Je kunt wel een taxi nemen naar een leuke stad, maar dan ben je wel snel 50 euro kwijt voor 25 kilometer’.
Je kunt ook overwegen om de bus te nemen naar Manavgat of Side. Vanaf het hotel is het 200 meter lopen naar de busstop.

383 reviews over Hotel Sea Planet Resort & Spa

• 2019
    3C.B.10-11-2019

Oplichters

Dit hotel ligt regelrecht naast een begraafplaats. Daarnaast is ligt het hotel vrij afgelegen van de drukke steden en is er niets te doen in de directe omgeving.

Het eten was waardeloos en smakeloos. Je betaald voor een 5-sterren hotel maar dit is niet in het eten terug te zien. Het eten is vrij eentonig en ook qua vleessoorten blijft het beperkt tot kip, rund en kalkoen. Er is ook vrij weinig variatie in het eten wat je dagelijks krijgt bij de verschillende maaltijdmomenten. Het drank is ook enorm slecht, tenzij je deze chemische rotzooi lekker vindt.

Het hotel zelf is een vrij groot complex, waar je wel het een en ander kan doen. Het personeel daarentegen is vrij onbeschoft en doet ook niet bij diefstal en dergelijke calamiteiten. De dames van de Guest Relation zijn totaal waardeloos en voegen helemaal niets toe binnen het hotel. Er was bij ons diefstal gepleegd, maar ze deden helemaal niets.

Ik zeg: Eén keer, NOOIT meer.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Yassine04-11-2019

Mooi hotel, locatie en eten slecht.

Het hotel is erg mooi en de kamer is ook prima. Als je uitzicht hebt op de zee/zwembad dan heb je echt een prachtig uitzicht. Groot zwembad met veel plaatsten waar je kunt liggen en ook eventueel shisha roken. Hele dag door kun je drankjes/cocktails bestellen. Strand is erg mooi en lekker helder water. Je kan er allerlei watersportactiviteiten toets zoals jetski etc. wel redelijk duur ( 60 euro voor 20 min ) De minpunten aan het hotel is het eten. Dit is niet geweldig. De helft is altijd koud en het is bijna elke dag hetzelfde. Aan alles ontbreekt zowat smaak en het is niet heel lekker. Dus dat is een zwaar minpunt als je lekker eten gewend bent. Nog een minpunt is de locatie. Je zit letterlijk in the middle of nowhere. Je wordt vanaf het airport gebracht naar je hotel en deze rit duur bijna 2 uur. In de omgeving kleine winkeltjes waar je neppe kleding kan kopen. Vakantie is dus ideaal als je alleen in het hotel wilt blijven

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8J30-10-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

5 dagen all inclusive in een 5 sterren. Maar niet een 5 sterren zoals je zou verwachten. Voornamelijk wat het eten betreft. Dit was meer lauw dan warm. Brood beleg zat niet in een koeling. Eetzalen kan netter en schoner. Duurt lang voordat tafels werden geruimd. Ontvangst door personeel bij binnenkomst restaurant niet aan de orde wat je wel verwacht bij een 5 sterren. Schoonmaak kamers top. Schoonmaak personeel dikke pluim. Uitzicht fantastisch. Fijn strand met bar.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Shirley01-10-2019

Mooie vakantie gehad!

Super groot hotel. Kamers mooi, schoon en groot. Eten was prima, genoeg keuze. De ligging aan de zee is super (wel kiezelstrand) Maar voor de rest is er in de buurt niks te doen op een paar winkeltjes na. Je kunt met een dolmus naar manavgat maar dat is zeker 20 min rijden. En als je naar Side wilt zul je eerst naar manavgat moeten gaan met de dolmus en dan daar overstappen naar Side, of je zou met een taxi moeten gaan. Animatie team was top!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 5Smetsers17-09-2019

Voor 1 keer maar zeker geen 2keer

Het hotel is erg groot. Mooi zwembad en lekker groot. Strand heeft u wel schoentjes nodig maar je kan ook op de pier ligge spring je gelijk de zee in. Badmeester is wel aanwezig maar die let niet op die zit alleen op de telefoon os hij springt zelf in het zwembad. Je kan alles doen in zwembad hij zegt er niks van. Hotel kamers zijn prima. Eten is heel slecht heel vaak het zelfde en ook altijd koud ook al ga je al om half 7 dan is het al koud. Als je drinken haalt is het nooit het zelfde omdat iedereen het anders maakt. Buiten hotel paar winkels maar niet veel als je weg wilt moet je taxi pakken. Anamtie was prima. Shows waren niet altijd goed die hun zelf doen was echt niks aan en altijd het zelfde wij zijn hier 2 weken geweest en 3 leuke shows gehad. Bijna niemand spreekt engels. Voor onze 1ste keer en ook de laatste keer geen aanrader dit hotel

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Pasquale11-09-2019

fantastisch, mooiste hotel wat ik geboekt heb.

Heel goed en mooi hotel. mooie kamers. Heel fijn super groot zwembad. Vriendelijk personeel. Animatie ook goed. Overdag werd er vaak wat aparts georganiseerd, iedere dag oa waterpolo, gym, maar ook een pool-foam party, buikdansen, fruitparty met springkussens enz. Animatiei s avonds ook zeer goed, zelfs heuse avondpoolparty met disco en vuurwerk gehad, super mooi . Het eten was super. Iedere dag een ander thema met daarbij behorende hoofdgerechten. alles was dan mooi en apart versierd. Minpuntje was voor mij het strand, was kiezelstrand, en om het water in te gaan was zonder waterschoentjes moeilijk. afstand Side en Manavgat is wel een beetje ver. Taxi naar side kost € 25. Auto huren is dan de beste optie. dichtbij ligt een klein winkelcentrum met een aantal leuke boetiekjes. Jongens (21jaar) hebben quad safarid gedaan en een excursie van 3 actieve bezigheden, monstertruck, raften en speedboot opeen dag. beide aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Sander08-09-2019

Mooi resort maar behoorlijk asociale gasten ...

Het resort is erg mooi, de ontvangsthal is zeer ruim en impossant. Wij hadden een hele fijne dubbele kamer (ook al waren we maar met z'n tweeën) die netjes en schoon was. Het resort is ruim, het zwembad is erg groot en heel fijn om in te zwemmen en er is genoeg te doen. Het animatie team doet erg zijn best en het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Tot zover de positieve punten. Qua eten is er veel keuze maar de kwaliteit en smaak laat te wensen over. Het vlees is soms van slechte kwaliteit en de meeste dingen smaken nergens naar, maar dat is subjectief en anderen vinden het vast heerlijk. Ook is de afstand vanaf het vliegveld mijn inziens te ver; je zit ruim anderhalf uur in eem benauwd busje, als je mazzel hebt. Wat mij het meeste tegenstaat was het gedrag van de gasten. De meeste waren erg onbeschoft en asociaal, tot sex in het zwembad aan toe. En dat terwijl kleine kindjes voorbij zwommen. Niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Siegrid18-08-2019

Heerlijke vakantie !

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!ik snap daarom dus ook niet de negatieve recensies.Er zijn hier en daar paar puntjes die ik anders zou doen maar dat zal zeker niet de reden zijn waardoor ik er niet heen zou willen. Het eten was heel lekker!Geen 1 dag heb ik iets gehad wat ik niet lekker vond. Elke dag hadden ze een ander thema naast het standaard buffet.Helemaal aangekleed tot het thema super leuk!De koks stonden er weer elke dag met een glimlach.Buiten op het terras tijdens het eten werden we goed geholpen.Voor de kindjes een kinderbuffet,leuk! All-in was top!Je kon de hele dag eten als je wilde was wel even zoeken waar alles was gezien de grootte van het hotel. Wij hebben met verbazing de recensies gelezen.Als je hier klachten over het eten hebt weet ik niet wat ze thuis krijgen. Kamers:Heerlijke bedden,schoon,airco top! Genoeg te doen voor de kinderen leuke glijbanen en kleuterbad!:) Kortom! Twijfels? Niet doen. Boeken!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam. Van S10-08-2019

Heerlijk

Genoten van een heerlijke vakantie. Alles goed verzorgd. Heerlijk zwembad. Enige minpunten waren de slechte Wi-Fi en dat de avondstond pas om 22 uur begon. Verder top hotel en wij willen hier graag weer een keer heen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6sam bouz03-08-2019

Goed hotel maar geen 5 sterren

Bij aankomst goed ontvangen maar geen welkomst drankje waar hoort bij 5 hotel.kamer netjes ruime(familie kamer met 2 ruimtes balkon met mooi uitzicht)maar werd niet fatsoenlijk gepoetst ,het bovenst bed van het stapel bed werd nooit opgemaakt . All inclusief ???? kluis te betalen ,ijskast een maal per week bij gevuld vers fruitsap bij ontbijt te betalen ijskoffie , smothies te betalen en dit kan niet voor 5 All inclusief .ligbedden bij zwembaden niet confortable geen matrassen dus geen 5sterren . Animatie animeert zich zelf en luidruchtig ,avond animatie staart te laat met als gevolg lawaai tot middernacht .Het eten steeds de zelfde altijd koud en kom je laat eten dan heb jij quasi niets . de airco in de gezamenlijk ruimtes staat uit bij 45 graden wifi is onder mats ... wij zijn naar meerdere 5 ressort geweest in Turkije en dit verdient geen 5* en ook veel te duur voor wat het is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Hotel Sea Planet Resort & Spa info