Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°24°
4,6

Matig

24 reviews over Hotel Cenger Beach in het Nederlands

Hotel te vroeg geopend voor de gasten

RB Rotterdam
5-8-2011

Waardeloze ligging. Slecht sprekend personeel. Geen vriendelijke service. Kamers stinkend boven riool. Was nieuwigheid! Disco was niet open. Game room voor kids was pas de laatste dagen ingericht. Transfertijden klopten niet. Geen bad. zie folder. geen watersporten, zie folder. Geen mooie tuin, zie folder. Geen animatie voor dochter 10 jaar, zie folder. Was je oostblok dan was je koning, bestelling via de aparte kaart. Jij bleef maar wachten aan de bar. Niet kindvriendelijk. Harde muziek aan zwembad. Live dj. Geen schoonmaak zwembad. Te weinig bedjes aan zwembad. Het hotel kan wat worden, was nu echter te vroeg opengegaan. We zijn wel wat gewend met gezin, echter dit nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Prima voor een week relaxen

HG
31-7-2011

Cenger ligt inderdaad wat afgelegen, maar dat staat ook duidelijk in de omschrijving van de aanbieder. Je moet 20km met de bus of zelf wat regelen. Bustransfer is 2 uur van het vliegveld, dus niet de 1 uur die 'touroperator' meld! Het hotel zelf daarentegen is ons zeer goed bevallen. Prima eten, veel voorzieningen (wordt nog iedere dag nieuw aan toegevoegd) en geen klachten over de bediening -er is altijd wel ergens iemand met een minder humeur, niet waar?-, voor de relax vakantie een prima stek. Voor de boulevard-schuimer: zoek een andere plek!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Ligging waardeloos

Najib
26-7-2011

De ligging van dit hotel is waardeloos. Je bent aangewezen op het openbaar vervoer (dolmus) om op drukke plekken als Alanya (40km) en side (20km) te komen. Er is een bazaar 7 km van het hotel (Alara) waar men rond kan lopen. Je moet hier wil in de middag naar toe gaan anders wordt je niet gezien door de dolmus in het donker langs de weg. De taxi is overigens heel duur in het hoogseizoen waar ze 2 euro per km vragen. Het hotel is net nieuw en de kamers zijn ruim genoeg voorzien van airco. In het hotel valt er genoeg te doen, maar alleen in het hotel blijven gaat snel vervelen.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Helaas drama

Opstaan
25-7-2011

Triest ligging drama kom nooit meer terug. Bediening heel slecht. Stank overlast. Zwembad word niet schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cenger Beach in Kizilot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cenger Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.