Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag30°21°

6 reviews over Hotel Cenger Beach in het Nederlands

Niet weer

van Driessen
10-8-2018

Hotelkamer was goed. De zee was mooi. Daar is alles mee gezegd. Eten was 9 dagen lang hetzelfde. Toilet aan het strand vies. Geen WiFi op de hotelkamer of het hotel behalve in de lobby maar dan ook nog zeer slecht. We zijn opgelicht door de receptionist bij aankomst. We moesten voor onze hotelpasjes borg betalen. Voor 3 pasjes kwam dat uit op 20 euro. De borg zouden we terug krijgen bij het uitchecken. De dienstdoende receptionist wist hier niks van met het uitchecken dus we zijn gewoon opgelicht. Betaal dus geen borg voor de pasjes! Verder zijn we geen enkele Nederlander tegengekomen, alleen maar Russen en Duitsers.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer!

J.Super
23-9-2015

Eerste dagen fijne vakantie gehad...totdat onze vriendin plotseling overleed in haar hotelkamer een paar uur voor vertrek naar het vliegveld...totaal geen medeleven het enige wat we ze voor ons deden was dat we hun telefoon mochten gebruiken!...ze wilden ons niet naar het vliegveld brengen .we moesten zo snel mogelijk de koffer van onze vriendin pakken..en weg wezen!!..totaal onmenselijk!!..dit hotel dus nooit meer!!

Gereisd Met vrienden in september 2015

Fantastisch en geweldig

Ciriel
18-8-2011

Shoppen is ver, niet in de buurt, alleen supmarkt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Geweldig Hotel

Samantha Kommerkamp
14-8-2011

Geweldig hotel met vriendelijk personeel. Het hotel is net nieuw.

Ze zijn kindvriendelijk en hebben voor ieder wat.

Ik kom zeker terug!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Ben tevreden

Barış
10-8-2011

Had slechte gevoelens omdat we wisten dat het nieuw was, maar het viel reuze mee. Alleen de ligging is niet super. Het eten was ged, persneel was vriendelijk. Wij zijn er een week geweest. Een dagje Alanya gedaan en een dag Side.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligging waardeloos

Najib
26-7-2011

De ligging van dit hotel is waardeloos. Je bent aangewezen op het openbaar vervoer (dolmus) om op drukke plekken als Alanya (40km) en side (20km) te komen. Er is een bazaar 7 km van het hotel (Alara) waar men rond kan lopen. Je moet hier wil in de middag naar toe gaan anders wordt je niet gezien door de dolmus in het donker langs de weg. De taxi is overigens heel duur in het hoogseizoen waar ze 2 euro per km vragen. Het hotel is net nieuw en de kamers zijn ruim genoeg voorzien van airco. In het hotel valt er genoeg te doen, maar alleen in het hotel blijven gaat snel vervelen.

Gereisd Met vrienden in juli 2011

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cenger Beach in Kizilot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cenger Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.