Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°24°

6 reviews over Hotel Cenger Beach in het Nederlands

Mooi Hotel

Jack
22-8-2011

Mooie kamers, goed eten, alles schoon, mooie zwembaden, leuke glijbanen voor kinderen. Ook frisdrank is a-kwaliteit zoals coca cola en fanta. Echt een mooi hotel. Jammer van locatie, zeer moeilijke verbindingen met dolmus. Hotel dient eigen pendelbus op te zetten. Koop niets in hotelsupermarkt, oplichters met prijzen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Prima Hotel, wel afgelegen

Mac
22-8-2011

We zijn 8 dagen in dit hotel geweest. Kids 7 en 9 hebben zich prima vermaakt. Heerlijk weer en prima pool. Het hotel was nog maar 4 weken open en de kamers etc waren perfect. Lekker ruim en schoon, airco fantastisch. Het personeel heeft echter nog veel te leren. De bediening kan echt veel beter. Obers die stiekem achter de bar zaten te nippen van de alcoholische drankjes. Bediening die tafels bezet hielden voor mensen die later dan kwamen. Drankjes die aan de tafel op de punt worden neergezet en niet netjes voor je bord. Ook bijvoorbeeld schalen met fruit waar de perziken etc helemaal rot waren. Niet eentje maar allemaal die onderop lagen echt smerig. Als men 5 sterren heeft moet dit perfect zijn. Goed opletten dus.. Verder was het eten prima in orde. Over de ligging is nu genoeg gezegd dat moet je nu wel weten als je gaat boeken. Prima hotel voor max. een week. Großer Ärger, dieser lästigen Deutschen und ihre Handtücher!!!!! sehr ärgerlich und kindisch

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Mooi nieuw luxe hotel.

Fam Bekhuis
9-8-2011

Met 2 kids niets te klagen, prima animatie goed personeel wat nog ingewerkt moet worden.(nieuw). Tuin in aanleg, mooie glijbanen 2 stuks. Verzorgde schone mooie kamers, met airco, echt nodig(het was 44 graden). Heb met iedereen contact gehad duitse turkse engels mensen, geen russen aanwezig. Relaxt goed verzorgd eten de hele dag variaties, ook voor kids. Men moet als nederlander niet zo pietje precies zijn. Het hotel is net open en men doet er alles aan om je een zo goed mogelijke vakantie te bezorgen, zelfs de bedrijfsleider. Wel afgelegen, net zoals meerdere resorts in de buurt (amalia). Maar met een paar knaken ben je zo waar je wilt zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Nieuw en nog steeds komen er verbeteringen

Fam. Reker
8-8-2011

Het Cenger Beach resort is geen supergroot resort, het is nieuw en er komen zeker iedere dag nog verbeteringen bij. De kamers zijn ruim en zien er mooi uit. Van rioollucht hebben wij niets gemerkt en het personeel was op een enkeleling na zeer vriendelijk. Er waren veel duitse gasten en oostblokkers op het moment dat wij er waren. De tuin is klein en is idd. niets bijzonders, via een kleine weg kun je naar het strand, je kunt daar ook eten en drinken maar dit is nog niet helemaal af. De miniclub stelt niet heel veel voor, maar het animatie team is super, gezellig leuke shows en voor de kleinste een geweldige mini disco. Het eten is heerlijk, geen supergrote buffetten maar zeker voor ieder wat wils en het smaakt ook zeer goed. Nadeel is wel dat je ver van de winkels zit, retourtje Side kost met de taxi al snel € 60.- en de dolmus rijd tot 22.00 uur en zit vaak overvol. Toch hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad ondanks het feit dat ook wij grote luxe resort gewend zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ter vroeg opengegaan voor de gasten

RB rotterdam
5-8-2011

Waardeloze ligging. Slecht sprekend personeel. Gangen en kamers ruiken naar rioollucht. Was nog nieuw werd er verteld. Disco, animatie 10 jr, gameroom, watersporten, mooie tuin waren niet aanwezig. Hoewel folder vertelde...? Transfertijden waren een uur langer. Lekker met kinderen. Geen bad, hoewel folder... Slechte service. Was je oostblok dan was je koning en kon jij aan de bar wachten. Vanwege hun bestelling van de kaart. Regelmatig drankjes op om al 22.00 uur. Niet kindvriendelijk personeel, behalve animatieteam. Harde muziek aan zwembad, live dj. Slechte schoonmaak zwembad. Te weinig bedjes. Dit nooit meer. Hoewel wij met gezin wel wat gewend zijn.

Hotel te vroeg geopend voor de gasten

RB Rotterdam
5-8-2011

Waardeloze ligging. Slecht sprekend personeel. Geen vriendelijke service. Kamers stinkend boven riool. Was nieuwigheid! Disco was niet open. Game room voor kids was pas de laatste dagen ingericht. Transfertijden klopten niet. Geen bad. zie folder. geen watersporten, zie folder. Geen mooie tuin, zie folder. Geen animatie voor dochter 10 jaar, zie folder. Was je oostblok dan was je koning, bestelling via de aparte kaart. Jij bleef maar wachten aan de bar. Niet kindvriendelijk. Harde muziek aan zwembad. Live dj. Geen schoonmaak zwembad. Te weinig bedjes aan zwembad. Het hotel kan wat worden, was nu echter te vroeg opengegaan. We zijn wel wat gewend met gezin, echter dit nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cenger Beach in Kizilot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cenger Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.