Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag34°24°
4,6

Matig

5 reviews over Hotel Cenger Beach in het Nederlands

ruwbouw hotel neemt plaats in van de ligweide

Han
24-8-2015

Eten was goed. Er is Geen ligweide zoals Wel op de plaatjes staat afgebeeld. We hadden het hotel speciaal geboekt om de ligweide te gebruiken! Staat er een ruwbouw op deze plek! Achter de ligbedden, die aan het zwembad staan, is het hele hotel omheind met bruine stalen damwandprofiel! zie de foto's.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goed hotel wel afgelegen

cansu
29-7-2013

Mooie accommodatie strand bereikbaar door een tunneltje onder de weg. Service dik voldoende men spreekt er over het algemeen Duits. In de mei vakantie veel Nederlanders. Goede plek om vakantie te vieren. Alleen ligt het erg geïsoleerd waardoor je op de dolmus of taxi bent aangewezen als je buiten het hotel wat wilt beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig hotel

Mr. P & Mrs. R
15-5-2013

Wij hebben dit 5 sterren hotel tijdens de meivakantie bezocht, het is kleinschalig en is gesitueerd tegen de landerijen van de keuterboertjes, je kunt er dan ook gemakkelijk op uit trekken. Voor de dichtstbijzijnde bazaar moet er +/- 6 Km gewandeld worden. Het hotel en de kamers worden dagelijks schoongemaakt, de familiekamer heeft een stapelbed en veel bergruimte. Prijs kwaliteit van het hotel is goed, maar dit 5 sterren hotel moet je niet vergelijken met de top hotels in Turkije. Er is relatief weinig personeel in het hotel, je ziet dan eigenlijk ook nooit dat personeel aan het luieren is. Onze top barman Ramazan Ay was eigenlijk de enige medewerker die voldoende Engels sprak. Al met al een geslaagde vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel

Fam. Merckx
17-8-2011

Cenger Beach is een prima Hotel met nog wat kinderziektes wat normaal het was nog maar 1 mnd open. waardoor er op verschillende vlakken nog wat bijgewerkt moest worden. Het personeel was zeer vriendelijk, eten was prima, kamers zeer verzorgt. het enige nadeel dat wij daar ondervonden was de ligging van het Hotel, buiten het hotel is er niets! ondanks de tegenval van de ligging hebben we er toch van een leuke vakantie mogen genieten

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Prima voor een week relaxen

HG
31-7-2011

Cenger ligt inderdaad wat afgelegen, maar dat staat ook duidelijk in de omschrijving van de aanbieder. Je moet 20km met de bus of zelf wat regelen. Bustransfer is 2 uur van het vliegveld, dus niet de 1 uur die 'touroperator' meld! Het hotel zelf daarentegen is ons zeer goed bevallen. Prima eten, veel voorzieningen (wordt nog iedere dag nieuw aan toegevoegd) en geen klachten over de bediening -er is altijd wel ergens iemand met een minder humeur, niet waar?-, voor de relax vakantie een prima stek. Voor de boulevard-schuimer: zoek een andere plek!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cenger Beach in Kizilot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cenger Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.