Hotel Cenger Beach

• Sauna
Meer hotelinfo

25 reviews over Hotel Cenger Beach

• 8mariavanopstal02-08-2014

Heerlijk om een weekje te relaxen.

Niet al te groot hotel. Mooie ruime kamer. Iedere dag schone lakens en handdoeken. Airco en kluisje in de kamer. Eten in buffetvorm heel uitgebreid en van goede kwaliteit. Tussendoor allerlei snacks. Personeel spreekt redelijk Duits maar nauwelijks Engels. 's avonds mooi waterballet gezien. Voor kids leuke animatie in het theater. Zwembad ruim, alleen niet voldoende ligbedden erbij. Muziek staat er wat mij betreft te hard. In een paar minuutjes loop je van het zwembad naar het strand. Daar is alle ruimte en staan ligbedden en kan je in de schaduw onder de overkapping liggen. ook op het strand een restaurant, douches en toiletten en er worden daar heerlijke turkse pizzaatjes gebakken.Toen wij er waren was het 's nachts 28 graden en overdag rond de 36. Maar met een heerlijke cocktail af en toe even lekker in de schaduw met een windje van zee, heeerlijk. Met de dolmus ben je in een half uurtje in Manavgat en van daar met een andere bus nog een kwartiertje naar Side.

• 9Ed van den Blink12-10-2012

Turkiye is Goed!!

Een heerlijk hotel met vriendelijk en zeer service gericht personeel. Wordt veel Duits gesproken en met Duits is ook makkelijker communiceren. Een enkel personeelslid spreekt wat Nederlands. Tijdens ons verblijf waren wij de enige Hollanders, heerlijk roddelen over al die dikke ... ;-) Accommodatie ligt afgelegen en dus rustig, op 200 meter lopen van het strand, via een tunnel, zonder traptreden, onder de weg door. Alanya (boottocht) en Manavgat (markt) liggen op ongeveer 15 min. met de bus, vanuit het hotel voor 4 € p.p. Het eten is prima verzord, met zeer veel keuze, zowel ontbijt, lunch en diner. Kortom een rustige, heerlijke, goed verzorgde en zeker een aan te bevelen plek om van je vakantie te genieten.

• 8luc cremers23-08-2012

Hotel is prima, eten voortreffelijk!

Mooi hotel gelegen aan de weg van Side naar Alanya. We hadden een kamer op de bovenste verdieping en er is maar 1 lift per vleugel, wat tijdens drukte iets te weinig is. Zwembad waren genoeg bedden evenals op het strand, waar je onder de grote weg door heen kon lopen. Na 22 keer Turkije was dit het beste eten wat wij hebben gehad in Turkije! Zeer vriendelijke baas die "gewoon" met de gasten mee at zonder alle poespas die je normaal aantreft in de hotels. Bediening was dik in orde. Enige minpunt van dit hotel is de verbinding naar de steden in de buurt. Dolmus was toch redelijk ver lopen en onduidelijk, tijden waren zeer onregelmatig (stond soms meer dan 45 minuten te wachten. Wel is er vanuit het hotel een busshuttle naar de markt in Manavgat.

• 8Jacco06-10-2011

Aangenaam vertoeven

Nog nooit zoveel dikke en lelijke mensen (en vooral de combinatie van beide) gezien als in een resort. Mensenkinderen. Als je last hebt van een negatief zelfbeeld of onzeker ben over je uiterlijk is dit echt de ideale plek om naartoe te gaan. 1 weekje Cenger Beach en je voelt je weer voor een heel jaar de man/vrouw die je altijd al had willen zijn. Een aanrader zeg maar. Kan echt geen cusus of wat dan ook tegen op. En dat voor Euro 600,-- inclusief vlucht, eten, zon, zee, zwembad. Voor de rest. Prachtig mooi Resort met zeer ruime nette kamers. Elke dag schoonmaak. Aardig behulpzaam personeel en kwalitatief goed eten. Enige nadeel is de ligging. In de middle of nowhere. Als je dit niet erg vindt een heerlijke plek om een weekje te vertoeven. Verder. Heel veel duitsers en een enkele rus, waar je overigens geen last van hebt.

• 1Opstaan25-07-2011

Helaas drama

Triest ligging drama kom nooit meer terug. Bediening heel slecht. Stank overlast. Zwembad word niet schoongemaakt.

2 tips over Hotel Cenger Beach

• Mr. P & Mrs. R, 15-05-2013

Loop eens het achterland in.

• mariavanopstal, 02-08-2014

Je hoeft eigenlijk geen geld te wisselen, want je kunt er met Euro's alles betalen.

0 vragen over Hotel Cenger Beach

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand250 m, 5 minuten lopen
    • Kleur van het strandDonker
    • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Oosters, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
    • Betaalde wifiBij het zwembad, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsJuwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk