Hotel Cenger Beach *****

Review geschreven door van Driessen

Niet weer

van Driessen
10-8-2018

Hotelkamer was goed. De zee was mooi. Daar is alles mee gezegd. Eten was 9 dagen lang hetzelfde. Toilet aan het strand vies. Geen WiFi op de hotelkamer of het hotel behalve in de lobby maar dan ook nog zeer slecht. We zijn opgelicht door de receptionist bij aankomst. We moesten voor onze hotelpasjes borg betalen. Voor 3 pasjes kwam dat uit op 20 euro. De borg zouden we terug krijgen bij het uitchecken. De dienstdoende receptionist wist hier niks van met het uitchecken dus we zijn gewoon opgelicht. Betaal dus geen borg voor de pasjes! Verder zijn we geen enkele Nederlander tegengekomen, alleen maar Russen en Duitsers.

Gereisd met vrienden in juli 2018