Hotel Cenger Beach *****

Review geschreven door Ebru

Dit nooit meer!

Ebru
29-8-2014

De algemene indruk van deze accommodatie was redelijk goed. Naderhand beland in de hotel, meteen de eerste dag meegekregen dat de hotel was volgeboekt en dat we in een kamer zonder balkon en ramen moesten overnachten. Dit was niet het afspraak! de zelfde nacht hadden we in ons kamer 2 kakkerlakken mogen doden, en in ons kamer hadden we ook vocht waardoor mijn moeder ernstige hoofdpijn door kreeg! De volgende dag kregen we een mooi kamer op de 4e verdieping. De omgeving van deze hotel is 10 keer niks! Het hotel is zeer afgelegen en in een klein vies dorpje gevestigd. De personeel waren wel klantvriendelijk maar over de service kan ik niet veel zeggen.. Elke keer hebben we zelf de dranken mogen halen. De bedden van de hotel waren niet comfortabel, elke dag heb ik er rugpijn aan overgehouden.

Gereisd Anders in augustus 2014