Heerlijk om een weekje te relaxen.

Hotel Cenger Beach *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door mariavanopstal

Heerlijk om een weekje te relaxen.

mariavanopstal
2-8-2014

Niet al te groot hotel. Mooie ruime kamer. Iedere dag schone lakens en handdoeken. Airco en kluisje in de kamer. Eten in buffetvorm heel uitgebreid en van goede kwaliteit. Tussendoor allerlei snacks. Personeel spreekt redelijk Duits maar nauwelijks Engels. 's avonds mooi waterballet gezien. Voor kids leuke animatie in het theater. Zwembad ruim, alleen niet voldoende ligbedden erbij. Muziek staat er wat mij betreft te hard. In een paar minuutjes loop je van het zwembad naar het strand. Daar is alle ruimte en staan ligbedden en kan je in de schaduw onder de overkapping liggen. ook op het strand een restaurant, douches en toiletten en er worden daar heerlijke turkse pizzaatjes gebakken.Toen wij er waren was het 's nachts 28 graden en overdag rond de 36. Maar met een heerlijke cocktail af en toe even lekker in de schaduw met een windje van zee, heeerlijk. Met de dolmus ben je in een half uurtje in Manavgat en van daar met een andere bus nog een kwartiertje naar Side.

Gereisd Met partner in juli 2014