Hotel Cenger Beach

25 reviews over Hotel Cenger Beach

• 2018
    4van Driessen10-08-2018

Niet weer

Hotelkamer was goed. De zee was mooi. Daar is alles mee gezegd. Eten was 9 dagen lang hetzelfde. Toilet aan het strand vies. Geen WiFi op de hotelkamer of het hotel behalve in de lobby maar dan ook nog zeer slecht. We zijn opgelicht door de receptionist bij aankomst. We moesten voor onze hotelpasjes borg betalen. Voor 3 pasjes kwam dat uit op 20 euro. De borg zouden we terug krijgen bij het uitchecken. De dienstdoende receptionist wist hier niks van met het uitchecken dus we zijn gewoon opgelicht. Betaal dus geen borg voor de pasjes! Verder zijn we geen enkele Nederlander tegengekomen, alleen maar Russen en Duitsers.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Seçil Yilmaz31-08-2016

Fantastische plek een mooie familie hotel

Super gezellige mensen en sfeer! Leuke animatie team. Top 6 dagen in het hotel gehad.

Gereisd in augustus 2016

• 1J.Super23-09-2015

Nooit meer!

Eerste dagen fijne vakantie gehad...totdat onze vriendin plotseling overleed in haar hotelkamer een paar uur voor vertrek naar het vliegveld...totaal geen medeleven het enige wat we ze voor ons deden was dat we hun telefoon mochten gebruiken!...ze wilden ons niet naar het vliegveld brengen .we moesten zo snel mogelijk de koffer van onze vriendin pakken..en weg wezen!!..totaal onmenselijk!!..dit hotel dus nooit meer!!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 7Han24-08-2015

ruwbouw hotel neemt plaats in van de ligweide

Eten was goed. Er is Geen ligweide zoals Wel op de plaatjes staat afgebeeld. We hadden het hotel speciaal geboekt om de ligweide te gebruiken! Staat er een ruwbouw op deze plek! Achter de ligbedden, die aan het zwembad staan, is het hele hotel omheind met bruine stalen damwandprofiel! zie de foto's.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Ebru29-08-2014

Dit nooit meer!

De algemene indruk van deze accommodatie was redelijk goed. Naderhand beland in de hotel, meteen de eerste dag meegekregen dat de hotel was volgeboekt en dat we in een kamer zonder balkon en ramen moesten overnachten. Dit was niet het afspraak! de zelfde nacht hadden we in ons kamer 2 kakkerlakken mogen doden, en in ons kamer hadden we ook vocht waardoor mijn moeder ernstige hoofdpijn door kreeg! De volgende dag kregen we een mooi kamer op de 4e verdieping. De omgeving van deze hotel is 10 keer niks! Het hotel is zeer afgelegen en in een klein vies dorpje gevestigd. De personeel waren wel klantvriendelijk maar over de service kan ik niet veel zeggen.. Elke keer hebben we zelf de dranken mogen halen. De bedden van de hotel waren niet comfortabel, elke dag heb ik er rugpijn aan overgehouden.

Gereisd in augustus 2014

• 8mariavanopstal02-08-2014

Heerlijk om een weekje te relaxen.

Niet al te groot hotel. Mooie ruime kamer. Iedere dag schone lakens en handdoeken. Airco en kluisje in de kamer. Eten in buffetvorm heel uitgebreid en van goede kwaliteit. Tussendoor allerlei snacks. Personeel spreekt redelijk Duits maar nauwelijks Engels. 's avonds mooi waterballet gezien. Voor kids leuke animatie in het theater. Zwembad ruim, alleen niet voldoende ligbedden erbij. Muziek staat er wat mij betreft te hard. In een paar minuutjes loop je van het zwembad naar het strand. Daar is alle ruimte en staan ligbedden en kan je in de schaduw onder de overkapping liggen. ook op het strand een restaurant, douches en toiletten en er worden daar heerlijke turkse pizzaatjes gebakken.Toen wij er waren was het 's nachts 28 graden en overdag rond de 36. Maar met een heerlijke cocktail af en toe even lekker in de schaduw met een windje van zee, heeerlijk. Met de dolmus ben je in een half uurtje in Manavgat en van daar met een andere bus nog een kwartiertje naar Side.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8cansu29-07-2013

Goed hotel wel afgelegen

Mooie accommodatie strand bereikbaar door een tunneltje onder de weg. Service dik voldoende men spreekt er over het algemeen Duits. In de mei vakantie veel Nederlanders. Goede plek om vakantie te vieren. Alleen ligt het erg geïsoleerd waardoor je op de dolmus of taxi bent aangewezen als je buiten het hotel wat wilt beleven.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 9Mr. P & Mrs. R15-05-2013

Kleinschalig hotel

Wij hebben dit 5 sterren hotel tijdens de meivakantie bezocht, het is kleinschalig en is gesitueerd tegen de landerijen van de keuterboertjes, je kunt er dan ook gemakkelijk op uit trekken. Voor de dichtstbijzijnde bazaar moet er +/- 6 Km gewandeld worden. Het hotel en de kamers worden dagelijks schoongemaakt, de familiekamer heeft een stapelbed en veel bergruimte. Prijs kwaliteit van het hotel is goed, maar dit 5 sterren hotel moet je niet vergelijken met de top hotels in Turkije. Er is relatief weinig personeel in het hotel, je ziet dan eigenlijk ook nooit dat personeel aan het luieren is. Onze top barman Ramazan Ay was eigenlijk de enige medewerker die voldoende Engels sprak. Al met al een geslaagde vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 9Ed van den Blink12-10-2012

Turkiye is Goed!!

Een heerlijk hotel met vriendelijk en zeer service gericht personeel. Wordt veel Duits gesproken en met Duits is ook makkelijker communiceren. Een enkel personeelslid spreekt wat Nederlands. Tijdens ons verblijf waren wij de enige Hollanders, heerlijk roddelen over al die dikke ... ;-) Accommodatie ligt afgelegen en dus rustig, op 200 meter lopen van het strand, via een tunnel, zonder traptreden, onder de weg door. Alanya (boottocht) en Manavgat (markt) liggen op ongeveer 15 min. met de bus, vanuit het hotel voor 4 € p.p. Het eten is prima verzord, met zeer veel keuze, zowel ontbijt, lunch en diner. Kortom een rustige, heerlijke, goed verzorgde en zeker een aan te bevelen plek om van je vakantie te genieten.

Gereisd met partner in september 2012

• 8luc cremers23-08-2012

Hotel is prima, eten voortreffelijk!

Mooi hotel gelegen aan de weg van Side naar Alanya. We hadden een kamer op de bovenste verdieping en er is maar 1 lift per vleugel, wat tijdens drukte iets te weinig is. Zwembad waren genoeg bedden evenals op het strand, waar je onder de grote weg door heen kon lopen. Na 22 keer Turkije was dit het beste eten wat wij hebben gehad in Turkije! Zeer vriendelijke baas die "gewoon" met de gasten mee at zonder alle poespas die je normaal aantreft in de hotels. Bediening was dik in orde. Enige minpunt van dit hotel is de verbinding naar de steden in de buurt. Dolmus was toch redelijk ver lopen en onduidelijk, tijden waren zeer onregelmatig (stond soms meer dan 45 minuten te wachten. Wel is er vanuit het hotel een busshuttle naar de markt in Manavgat.

Gereisd met partner in mei 2012

Hotel Cenger Beach info