Kizilot

Reviews over Kizilot

Geweldig

Egbert
    29-8-2017

We zaten in Sea Planet Resort. Uit andere reviews had ik.opgemaakt dat daar de wereld ophoudt. Er zou niets in de buurt staan en rondom wildernis. Echter staan ernaast nog 2 (kleinere) hotels en zijn er 100 meter achter het resort een 3 tal bazaars met vele winkels. Er is is daar een pin automaat van de Deniz bank en ook een apotheek. Er zit verder een balie waar allerlei tochtjes kunnen worden geboekt. De straten en stoepen zijn er wel erg slecht en ongelijk dus voor rolstoelgebruikers is het wat lastiger. Gemoedelijke sfeer en geen agressieve verkopers hier. Prijzen zijn laag en afdingen is hier geen strijd. Erg leuk uitje om lekker ff te shoppen op korte afstand.

Omgeving niet veel te doen

S.Doppenberg
    17-7-2014

In de omgeving van het Resort is niet veel te doen behalve een paar leuke winkeltjes. Aan te raden is om naar manavgat te gaan! leuke markt en voor het uitgaan naar side. Beide liggen op zo'n 15 a 20 minuten rijden.

Gereisd Met partner in juli 2014

redelijke plek

charmaine
    11-6-2013

Kiezel strand met veel rotsen, omgeving is niet zo veel te beleven, de hotels liggen aan een drukke weg waar je niet eens normaal langs kan lopen. Een taxi naar manavgat kost al gauw 40 euro en de busjes rijden niet meer na 20.00 savonds.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Bert
    1-11-2012

De titel was meegegeven aan het hotel waar we hebben verbleven maar geldt niet voor de omgeving van Side. Het was hier prachtig om geconfronteerd te worden met een stukje cultuur. Oude tempels en badhuizen. Ook de horeca en mensen in de omgeving waren vriendelijk en gastvrij

Gereisd Met vrienden in oktober 2012
Kizilot scoort een 7,4 uit 10, op basis van 96 reviews