Hotel Wassermannstersterster

6.5Voldoende

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Wassermann?

6.5Voldoende

• Aan zee
  • All inclusive
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

18 reviews over Hotel Wassermann

• 6sofie en geoffrey21-06-2007

ik vond het een goed hotel en zeker voor zijn prijs.Voor die prijs moet je nu eenmaal geen grote luxe verwachten.Ik raad het hotel aan aan mensen die niet van plan zijn veel in het hotel te vertoeven en vooral willen rondreizen.Het eten is inderdaad eentonig en barslecht.Maar voor die prijs kan je gemakkelijk elke dag op restaurant gaan!!!!

Gereisd in juni 2007

• 2jannie11-03-2007

Ik ben afgelopen vakantie naar dit hotel geweest en vond het eten hier echt heel slecht het personeel is super aardig we zijn een paar keer buiten het hotel gaan eten want je krijgt telkens het zelfde.

Gereisd in maart 2007

• 5Martin en Ria Houtzager07-10-2006

Wij staan al op deze pagina. onze mening was toen gebaseerd op 2001 en 2004. Nu weer in 2005 en 2006 geweest. Vorig jaar is het management veranderd, een teruggang was al te bespeuren. Dit jaar heeft zich dit voortgezet, ook omdat bijna al het oude personeel weg is. Vooral het eten is niet bi meer en dan speciaal het ontbijt. Kamers worden niet goed schoon gemaakt en het wisselen van het bedlinnen laat ook te wensen over. Maw het hotel wordt verwaarloosd (lekkages wanneer het regent). We zijn hier in de beginjaren graag geweest maar als dit zo blijft dan zien ze ons hier niet meer terug. Er zijn geruchten dat het oude management de boel weer terug wil nemen!!! Op dit moment geen aanrader meer.

Gereisd met partner in september 2006

• 7Jaimy17-08-2006

Hallo,, Jaiimy Hiier!..Wassermann Was Een Goed Hotel NADAT We In Een * Appartement hadden Gezeten Genaamd: Bleu Orange,, Vrd Was Het Wel Een Goed Hotel Alleen de Directeur Was Mij Een Beetje TE Aardiig!..Mehmet (Receptie) Was Aardig Regelde Het een En Ander Maar We hebben In Totaal 3 Kamers Gehad In Het Wasserman Hotel Om Gek Van te Worden. OOk Geen Hollanders Het Strand Was Een SteenStrand best Jammer Maar In Het Algemeen Was Het Wel Oke, Xx Jaiimy, En De Rest.!

Gereisd met familie in juli 2006

• 6Kim03-05-2006

Wij zijn ook bij wasserman geweest ik kan maar een ding zeggen BAGGER Het eten was zo slecht dat we heel vaak buiten het hotel zijn gaan eten en de prijzen van het drinken niet meer normaal de obers daar in tegen waren super lief en aardig maar dan had je het ook gehad.

Gereisd in mei 2006

• 1Rinus21-02-2006

wij willen er niet meer naar toe, avondeten is eentonig en koud. ontbijt eentonig. personeel niet vriendelijk. ze hebben alleen maar belangstelling voor de vrouwlijke Russen. daarvan krijgen de russen gratis comsumpties. tafels en bedjes zijn slecht. bedjes worden om 5 uur weg gehaald. dan komen de tafeltjes, terwijl het eten om half 8 is. Receptie spreekt geen Engels of Duits. Dit hotel is geen 3 sterren waard.

Gereisd in februari 2006

• 4anita19-09-2005

echt een shit hotel bij aankomst bleken onze kamer geanuleerd te zijn en moesten we 1 nacht zijden ze in het pension aan de overkant dit werden er dus 4 zonder airco ijkast en tv dit blijken ze altijd te doen volgens andere gasten onze hosstes heeft geprobeerd om iets ander voor ons te regelen maar helaas hij zij tegen haar als ze moeilijk doen kunnen ze vertrekken mijn man is turk en normaal gesproken helpen zij elkaar altijd maar met deze man valt echt niet te praten de eigenaar en zijn pesoneel hebben het allen maar druk met het versieren van vrouwelijke russen echt iedereen prate er schande over ook toen mijn zoon naar zijn kamer ging zag hij daar de meid van de schoonmaak en de jongen van de bediening samen in zijn bed liggen te rotzooien in 1 woord shit ik kan er een boek over schrijven ik kan helaas niet mijn hele verhaal vertellen maar je bent gewaarschuwd groetjes a uit tilburg

Gereisd in september 2005

• 3Rimmer14-09-2005

Bevindingen 1/9 t/m 11/9

Kemer Het plaatsje Kemer leeft volledig van het toerisme, duidelijk is ook te zien dat het plaatsje in de afgelopen jaren in rap tempo uit de grond is gestampt, verwacht dus geen authentiek turkse ambiance. De omgeving is met zijn ruige Taurusgebergte zeker de moeite waard.

Accomodatie Hotel wassermann was in meerdere opzichten teleurstellend. Allereerst zijn de kamers erg klein en uitgerust met twee eenpersoonsbedden van 1,80m. Daar kwam nog bij dat we vier dagen geen warm water hadden.

Eten Het ontbijt bestaat uit gesneden stokbrood met jam,honing,turkse kaas en twee soorten dubieuze turkse worst. Helaas is dit rantsoen iedere dag hetzelfde. Het nauwelijks varierende diner vondt telkens plaats bij het zwembad waar het goedkoop wit plastic tuinmeubilair voor de nodige ambiance zorgde uhum....

Gereisd in september 2005

• 8Fam Hanck/ Zomerdijk17-06-2005

wij zijn hier in mei geweest met 4 personen, kamers aan de achterzijde, rustig gelegen,incl. airco. de receptie van het hotel is erg streng, zo moesten we een fles water die we gekocht hadden direct inleveren. dus wil je een fles water meenemen loop er dan niet mee te koop. daarentegen is het bedienend personeel heel vriendelijk en behulpzaam Het eten vonden we wel eentonig.Wil je een jeepsafari of naar de Hamam regel dit dan via Harrie "de vakantieman" ontzettend vriendelijk en nederlands sprekend,zit in de hoofdstraat,een auto huren bij Ali Lion NL, Liman Cad no 18B perfect geregeld. Kemer is een leuk plaatsje en heeft een prachtig Moonlight Park,

Gereisd in juni 2005

• 8Lynn en Gitte12-03-2005

ik wil er zzeeeeeker nog eens naartoe, het eten is speciaal en je moet het lekker vinden (turks eten) en de engelsen vinden het niet lekker. Het personeel is geweldig vriendelijk! en wie er naartoe gaat doe de groetjes aan baki, yunus, mohammed, de kok, enz van lynn en gitte

Gereisd in maart 2005

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages