Hotel Viking Star

188 reviews over Hotel Viking Star

• 2019
    1Henk13-07-2019

Nooit meer

Slechtste hotel ooit. Word gezegd 5 sterren nou verre van dat. Er lopen kakkerlakken op je balkon. Eten is alleen voor de Russen want alles is namelijk gestemd op de Russen dit hotel. Eten is niet te vreten elke dag het zelfde. En van de geur alleen al word je onwel. Het hotel praat geen Engels alleen Russisch en Turks. We hadden 1 dag geen airco en dat met 40 graden buiten is geen pretje. We moesten 32 euro extra betalen voor de wifi op de kamer maar de wifi deed het geen eens op de kamer. En echt nergens blijkt uit dat het een 5 sterren hotel is. We hadden zo zin in deze vakantie, maar het was een ramp. Enigste wat goed was, was het strand. Voor de rest echt een -5

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

9GjB198604-05-2014

Wederom een super vakantie gehad

Alweer voor de 4e keer naar Viking Star geweest! Wederom een super vakantie gehad! Goed hotel, schone kamer, vriendelijk personeel. Eten is goed, wel veel van hetzelfde, maar goed te eten. Ligt vlakbij het centrum, rijden regelmatig pendelbussen naar het strand. Animatieteam (olv Soner) is super vriendelijk en komen graag een praatje met je maken. Hebben leuke activiteiten en met wat slechter weer verplaatsen ze deze activiteiten naar binnen. Kortom gewoon genieten!

Yusuf Ziya Koseoglu, public relations, 07-05-2014

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Uw beoordelingen zijn zo belangrijk voor ons hotel reputatie. Wij zijn benieuwd naar uw volgende aankomst.

Gereisd met partner in april 2014

• 7o0joycejuh0o25-12-2013

Leuk Hotel

Hebben een leuke vakantie in dit hotel gehad, leuke animatie. nette kamers...

strand is wel op enige afstand, leuke restaurantjes in de omgeving

Gereisd met partner in juni 2010

• 4Stefanie01-11-2013

Belachelijk.

wat een hotel. We zijn er vorig jaar geweest.Ons werd vertelt dat het een rustige omgeving zou zijn.. Nou iedere ochtend om 6 uur wakker van de moskee luidspreker noem ik niet rustig.. We hebben een kok betrapt die eerst in aan ze zak zat te krabben en vervolgens de salade door te husselen. Wordt op vele site's vertelt dat het een ultra is. Na 11e betaal je de hoofdprijs. Schimmel in de badkamer. Alles wat slecht kan zijn was slecht. Eens en nooit meer. Bah. Alleen de obers gedroegen zich aardig waardoor je toch nog wat van je vakantie kan maken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8Marianne Reintjes17-10-2013

Goed hotel maar jammer van dat koude zwembad

Goed hotel, aan zwembadzijde mooi uitzicht op de bergen. Ligging t.o.v. centrum is goed, maar als je de straat naar hotel inrijdt lijkt het wel een achterbuurt. Zwembadwater is steenkoud, werd weinig gebruik van gemaakt. Voor kinderen slechts een klein badje. Voldoende bedjes beschikbaar aan zowel zwembad als het strand. Bad op badkamer slecht toegankelijk voor mensen die klein of moeilijk ter been zijn. Zeer hoge instap in bad en nauwe toegang door badscherm. Kamer is ruim, evenals balkon. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wifi was slecht! Slecht 1 tv zender voor nederlanders. Wel voldoende duitse zenders terwijl er weinig duitsers in het hotel waren. Restaurant was groot genoeg, allen jammer dat het moeilijk was om het eten op temperatuur te houden. Koude borden bij warme maaltijden en warme borden bij de toetjes.

Yusuf Ziya Koseoglu, public relations, 07-05-2014

Heel erg bedankt voor uw beoordeling. We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent over onze service waren. Wij zijn benieuwd naar uw volgende aankomst.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 7T lukassen28-09-2013

Fijne vakantie gehad.

Het is een mooi hotel en schoon. Ik kan over het eten zeggen dat het wel eentonig is maar beslist wel warm, wat warm hoort te zijn. Alleen wordt er nergens vermeld dat er een grote moskee naast zit die s'morgens al op tijd herrie maakt. Om 05.45 wel te vertellen. Personeel erg netjes en behulpzaam. Mensen hebben altijd wel wat te klagen. Maar over het algemeen een dikke 7 . Wij zijn er 8 dagen geweest en komen net terug 28-09-2013.

• 6Alwie En Anja20-09-2013

We hebben het zelf gezellig gemaakt!!!!

Dit hotel ziet er mooi uit en ze proberen er hun best te doen, Maar het eten is elke dag koud,ook ben je op tijd of kom je de tweede ronde Elke dag hetzelfde,soms een uitschietertje maar dan moest je er vlug bij zijn want de naam zegt het eigenlijk al (viking) Gelukkig deden de obers en animatie hun best en probeerde het met kleine middelen om het de gasten aangenaam te maken,maar dan moet je wel proberen engels te spreken,het hotel is ook vooral bij de eet gelegen heid aan een goede poetsbeurt en opknapbeurt toe Je moet ook heel veel bijbetalen in dit hotel,en waterflesjes mag je niet vullen(wat we toch deden) want met 45 graden ga je niet steeds een bekertje halen. En buiten het hotel hoef je ook niet veel te komen,eerst ouwe zooi,en dan winkels met opdringende verkopers die russisch met je willen spreken,en ook nog eens arrogant tegen je doen als je luistert. Gelukkig ook een plus punt KEMER TOWER super restaurant,niet ver van hotel

• 8kurt19-09-2013

leuk gezellig hotel

Het is een zeer proper hotel zeker niets aan op te merken.Een min punt is als je bepaalde personeelsleden geld geeft ervoor zorgen dat je beter bediend wordt of zoals bij de gala avond de beste plaats krijgt of zorgen dat je zonnebed aan zwembad wordt voorbehouden.dit is jammer genoeg een min punt voor de rest zeker een aanrader.

• 10Geert24-07-2013

fantastische plek

Mooi hotel met een mooie ligging(uitzicht op de bergen),zeer vriendelijk personeel ,je hebt het gevoel dat het hotel er voor jou is en niet dat jij er bent voor het hotel. Eten was prima wel een beetje eentonig. Kamers zijn prima en schoon. Niet erg geschikt voor alleen maar feest vierende jongeren,maar anders ook voor jongeren geschikt uitgaan gelegen heden zijn niet ver weg. Vlak bij het centrum ,naar mooi zand strand met een (Gratis)shuttle busje die ongeveer elk kwartier langs komt. Heel fijne vakantie gehad, zeer de moeite waard. Zeker een hotel en plaats om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8henk26-06-2013

zeer goed

zeer goed hotel van uit de kamers aan het zwembad zijde kijk je op de bergen omgeving zeer mooi personeel zeer vriendelijk en behulpzaam voor de prijs hoef je het niet te laten restaurant zeer goed de kamers zijn zeer netjes elke dag werd er schoon gemaakt en nieuwe handdoeken neer gelegd redelijk kind vriendelijk

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages