Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanKemer-Tekirova-Kiris-Göynük

7.8GoedScore uit 52 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

52 Reviews over Viking Garden

• 8Tim12-09-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Hotel Bergamot ligt op een paar honderd meter van het centrum van Kemer en is een prima hotel voor de prijs die je er voor betaald. Het hotel is wat gedateerd maar de kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Wel is Kemer helemaal overgenomen door Russen en Polen dus ook in dit hotel zitten bijna enkel nog Russen en Polen. Het privé strand ligt een stuk weg maar er rijdt een busje. Op het strand zijn enkel frisdranken verkrijgbaar.

Het eten is goed, verwacht geen super uitgebreid buffet maar gewoon netjes. De drankjes zijn ook prima, het is wel jammer dat bijna alles in plastic bekers wordt geserveerd, ook s avonds op het terras. Naast bier en wijn kun je binnen de all inclusive verzorging ook whisky, raki en wodka bestellen.

Het personeel is vriendelijk en werkt hard, al spreken ze amper Engels. De animatie doet zijn best om leuke activiteiten te organiseren maar is vooral geënt op Russen.

• 10Paris06-06-2015

Excellent Hotel

The hotel is two minutes away from Kemer town centre & the beach is close. There is a children's pool with slide, a main pool, a shallow pool for toddlers & an adult only pool during the summer in a beautiful garden full of orange trees & with rabbits running around it. The rooms have lovely views of the mountains & there are lots of great excursions in & around Kemer - I can highly recommend the rafting. One of the undoubtedly brilliant things about this hotel is their dedicated staff. In particular their 'Animation Team' (events team) made our stay fantastic. They are always organizing fun competitions & activities to do from aqua aerobics to darts to 'Miss Garden Resort' competitions. There is also a great kids club there too. We particularly enjoyed the fact they put on clubbing nights where the Animation team would take you to the local clubs & bring you back too. The all inclusive food & drink is great value for money & great quality. Can not recommend highly enough.

Garden Resort Bergamot Hotel Management & Team, Hotel Manager, 19-06-2015

Thank you very much for writing this review. This is a great motivation for all our team and we are sure that the readers will also appreciate your recommendations for the surroundings. Thanks again ;-) Sincerely yours, Garden Resort Bergamot Hotel Management & Team

• 9Susan22-10-2014

Ontspannen genieten!

Deze reis heb ik alleen gemaakt en ik kan niet anders zeggen, dan dat ik het heerlijk heb gehad. Bij aankomst in het hotel is een vriendelijke ontvangst, waarbij je de mogelijkheid krijgt om voor weinig geld een kluisje te huren. Er is een bellboy die helpt met je bagage. Het hotel is niet groot, waardoor er een persoonlijke sfeer ontstaat. Het is gebouwd in Ottomaanse stijl. Vanuit mijn kamer had ik zicht op het Taurusgebergte en het zwembad. Het centrum is op loopafstand, maar er rijdt ook de Dolmus en taxi's. Ik heb daar nooit gebruik van gemaakt. Ik heb me al die tijd veilig gevoeld, ook 's avonds. Het eten, de service en het entertainment zijn allemaal goed in verhouding met de prijs. Het hotel heeft 4 sterren en doet het vergelijkbaar met andere 4 sterren hotels in Turkije prima. Het personeel is vriendelijk. Ik heb een hele fijne vakantie gehad, waarbij ik me echt heb kunnen ontspannen en genieten. Dank je wel mensen van The Garden Resort Bergamot en wellicht tot ziens.

• 4R. van Keulen18-10-2014

Verschrikkelijk

Dit hotel is gedateerd. De entree oogt modern maar verder is alles oud en vervallen. De kamers zijn ingericht met redelijke bedden, worden goed schoongehouden maar het blijft oud. Overige schoonmaak is twijfelachtig. Restaurant lijkt een sportkantine, heeft geen sfeer en is vies. Eten zeer basis maar niet slecht. Drinken bestaat uit bier, water, aanmaaklimonade, aanmaaklimonade en nog meer aanmaaklimonade. Personeel muv receptie is zeer onvriendelijk, niet hulpvaardig, niet flexibel en de opdracht is dat Turkse en Russische gasten voorgaan, ook al komen ze later binnen bv in restaurant of bar.

• 10meneer Breen23-09-2014

goed

Hele fijne vakantie gehad. Alles was naar wens. We hebben genoten.

• 8Carmen Dubbis21-09-2014

heel mooi hotel

Wij zijn een week geleden thuis gekomen na 10 dagen garden resort Bergamot. Het eten vonden wij prima voor Turkse maatstaven. Het was afwisselend genoeg en warm! Het hotel ligt redelijk gunstig t.o.v. het centrum van Kemer. Veel winkeltjes in de buurt. Vanuit het hotel kijk je uit op de het begin van het Taurusgebergte. Indrukwekkend mooi. De service in het hotel is ook prima in orde en de kamers worden keurig schoongemaakt. Het 18+ zwembad is een topper. Heerlijk rustig en geen last van de muziek bij het hotel. En toch denken wij dat we er niet meer heen gaan want het stikt er van de Russen en dat is een erg onbehouwen en a sociaal volk. Kijken niet waar ze lopen waardoor je eten over je kleding knoeit. Ook laden ze hun tafels vol met eten om vervolgens een beetje te eten en daarna weg te gaan en al dat eten weggegooid moet worden. Ze kennen geen maat. Of het eten verdwijnt in de tas. Dat vond ik echt een minpunt van dit hotel. Jammer.

• 6Jan21-09-2014

Geen tweede keer!!

Jammer van de inspanningen die het Management hier doet. Het personeel bepaalt de sfeer, ze werken hard mits er regelmatig fooi geschoven wordt. Spreken geen engels zeggen ze, na een fooi opeens vloeiend... De bar is veel te klein voor het aantal gasten, 20 minuten in de rij staan voor een drankje is geen uitzondering. Glazen worden niet gewassen, eten is redelijk gevarieerd maar vaak koud. Na klagen doen ze er wel wat aan. Geen frietjes voor de kids, aan het strand geen bier en zeer karige lunch, alleen pizza, groenvoer en pasta zonder saus. Prijs kwaliteit is hier ver te zoeken en vier sterren is nog teveel!! Animatie personeel "rommelt" publiekelijk in het zwembad met gasten, kan echt niet!! Kamer is klein maar netjes, douchen voor 19.00 uur anders geen warm water meer.

• 8cswitteveen18-09-2014

Leuk hotel!

Erg leuk hotel! Zeker een aanrader. Wij zijn daar 9 dagen geweest en hebben het prima naar ons zin gehad. Het uitzicht is geweldig. Je kijkt uit op de bergen. Wij vonden het eten goed te doen. Sommige dingen zijn idd lauw, maar dat is normaal in Turkije. Moet je ook niet over zeuren. Anders moet je niet naar Turkije gaan. Vriendelijk personeel. Wij zaten in het bijgebouw en de kamers zijn ok. De matrassen zijn erg hard, maar je kunt een topper vragen. Schoonmaak kan beter. Er zijn 2 zwembaden. Een relaxpool voor 16 jaar en ouder en een zwembad waar de animatie is en muziek gedraaid wordt. De winkelstraat is niet ver lopen. Let op: in de eerste winkeltjes die je tegenkomt aan de linkerkant gebruiken ze dollarprijskaartjes. In de hoofdstraat is dat niet het geval. Wees er op bedacht. Ze maken er echt misbruik van.

• 7Donnav05-09-2014

Mooie plek

Het hotel ligt op ongeveer 1,5 uur van Antalya Airport. Het hotel heeft een mooie ligging, als je bij het zwembad ligt kun je uitkijken op de bergen. De kamers die wij hadden waren schoon een ruim. Het eten is prima, alleen soms wel aan de koude kant maar dit blijkt een Turkse traditie te zijn. Ook is er in de tijd dat wij er waren maar 3 keer patat geweest. In het hotel zijn véél russen, als je dan een praatje begint met bijvoorbeeld een ober kijken ze je vaak vreemd aan omdat ze dit helemaal niet gewent zijn.

Ik heb er een erg leuke tijd gehad!

• 5scarlett24-08-2014

geen aanrader...

Net terug van 8 dagen Turkije in Hotel garden resort bergamot. Mooi hotel en een hele mooie omgeving gelegen in een boomgaard met uitzicht op de bergen. Een heerlijk 16+ rustig relax zwembad met een bar, waar je geen last hebt van gillende kinderen en waar bijna altijd genoeg plek is aangezien weinig mensen weten dat het er is.

het strand waar je met een gratis busje heen wordt gebracht ligt vol met kiezels en je kan er niet met blote voeten de zee in, wel een bar bij het zwembad waar je s'middags ook wat kan eten en heel de dag door drinken kan halen.

Het eten was verschrikkelijk, koud, vet en smakeloos. Alles in Kemer en in het hotel is op Russen gericht, je wordt zelfs in het Russisch aangesproken, als je de Turkse of Russische taal niet spreekt kan je het wel vergeten... want Engels kunnen ze bijna niet.

Een leuke vakantie gehad maar nooit meer naar Kemer en hotel garden resort Bergamot!

Hotel Viking Garden info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (3)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)