Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club

9.9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Ulusoy Kemer Holiday Club voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

61 reviews over Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club

• 2019
    10dilek bayram02-08-2019

mooi hotel

natuur en zee erg lekker eten mooie activiteiten voor alle leeftijden hebben een leuke en tevreden plek met alles wat ik iedereen zou aanraden😉😊

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Yeliz bayram02-08-2019

Kindvriendelijke hotel

heel mooi hotel schoon comfortabel betrouwbaar, heerlijke natuur en zee.. komen weer met mijn familie 🥰😍

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8Marion22-09-2011

Super

Ulusoi Holliday Club is een wat verouderd complex, daarentegen wel heeeel schoon en verzorgd. Het is gewoon een prachtige club, met mooi onderhouden tuinen. Het ziet er in het echt net zo mooi uit als de foto's op hun site. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel . Het ligt in het buitengebied, maar in 10 minuten lopen ben je bij een soort winkelstraat met wel alleen toeristgerichte winkels, daar moet je van houden. Met een busje ben je in 10 minuten in Kemer. Er watren veel Turkse mensen, Russen, Italianen, Fransen, Weinig duitsers en Nederlanders. Het waren voornamelijk gezinnen of jonge stelletjes. Het eten was ook erg goed, er waren iedere dag andere gerechten bij.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9H28-08-2011

rustig gelegen resort

2 weken hier verbleven. Dat met die Russen valt wel mee, je hebt er niet meer hinder van dan bijvoorbeeld Engelsen, Duitsers of Nederlanders. Ook daar zitten mensen tussen die een drang hebben op te vallen en zich te misdragen. Wel is Russisch de 2e taal daar. Engels en Duits is iets moeizamer maar we konden daarin goed communiceren. Een fooitje af en toe doet wonderen, de service wordt dan echt top.

Aan de kamers zie je de leeftijd wel af, niet dat we daar echt hinder van hadden. Als er iets mis was, werd het direct gerepareerd/opgelost.

Het zwembad is groot genoeg voor de grootte van het resort. Het strand is heel fijne kiezel, niet pijnlijk aan je voeten maar wel heet! Er staan genoeg ligbedden, alleen rond het zwembad zijn ze 's-morgens al heel vroeg voorzien van een handdoek.

Animatie is niet beschikbaar op zaterdag, verder genoeg te doen voor de kleintjes (hippo club), de tieners en volwassenen. 'S-avonds om half 10 wordt een show verzorgd door het animatieteam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 5snezkou24-08-2011

Turkije maar wel Russisch praten

Eerste indruk was niet slecht.Vriendelijke ontvangst bij receptie.Men sprak ook engels of duits. het hotel (allemaal verschillende gebouwen ligt heel mooi in de bossen en mooi aangelegde tuinen Onze kamer was wel groot maar zeer gehorig en oud.meubilair is ook niet veel bijzonders.Animatie team was vriendelijk en niet opdringerig. Eten: veel salades maar veel van hetzelfde.Het warm eten was nooit echt warm.Het allerslechtste was het poolbar personeel.Als je geen Russisch praat wil men je eigenlijk niet bedienen.Men ziet je aankomen en draait zich gewoon om iets anders te gaan doen: kletsen met z'n allen.Vaak is slechts een man klanten aan het helpen terwijl er 5 rondlopen met niets doen. Degene die zich captain noemt wil alleen maar russen helpen: schandalig. Dus als je geen russisch praat zou ik er niet naar toe gaan.

• 8Fam. van Berlo13-05-2011

't was kei leuk

't Was een leuke vakantie.

Wel een paar minpuntjes: 1. Eten was niet al te warm 2. Eten werd opgehaalt als je niet klaar was 3. Veel Russen en weinig Nederlanders

De Hippo-club was ook leuk om te zien. 's Avonds waren er ook shows, onze laatste avond was er een griezelshow die ook erg mooi was. 2 Dagen waren het bij ons wat minder weer. En daar is het hotel niet voor bestemd (de regen).De stukken van het hotel lagen mooi uitelkaar. En elke dag werd er door een mevrouw pannekoeken gebakken. Tussendoor was er ook te-eten. Wij vonden het een geslaagde vakantie.

• 5BA13-05-2011

Lijkt wel Moskou holiday club

Eerste indruk was niet slecht.Vriendelijke ontvangst bij receptie.Men sprak ook engels of duits. het hotel (allemaal verschillende gebouwen ligt heel mooi in de bossen en mooi aangelegde tuinen Onze kamer was wel groot maar zeer gehorig en oud.meubilair is ook niet veel bijzonders.Animatie team was vriendelijk en niet opdringerig. Eten: veel salades maar veel van hetzelfde.Het warem eten was nooit echt warm.Het allerslechtste was het poolbar personeel.Als je geen Russisch praat wil men je eigenlijk niet bedienen.Men ziet je aankomen en draait zich gewoon om iets anders te gaan doen: kletsen met z'n allen.Vaak is slechts een man klanten aan het helpen terwijl er 5 rondlopen met niets doen. Degene die zich captain noemt wil alleen maar russen helpen: schandalig. Dus als je geen russisch praat zou ik er niet naar toe gaan.

• 9Anja08-01-2011

Mooi hotel met schitterende tuin

Mooi hotel. Familiekamer bestond uit 2 slaapkamers, balkon en een badkamer. TV en koelkastje op kamer. Wij sliepen in kasteelgedeelte. Jammer dat ook hier je vroeg moet opstaan voor een bedje aan het zwembad. Oók in mei! Eten was prima. Theatergedeelte zag er mooi uit met mooie shows. als je ergens naar toe wilt dan moet dat met taxi of busje. Leuk en luxe voor een weekje, niet langer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

• 8van zandbergen02-11-2009

voor herhaling vatbaar

leuk hotel alleen het is geen zandstrand voor de rest mooie pier in het water hotek is wel niet op regen gebouwd hadden 3 dagen regen en was weinig of geen plaats om te schuilen animatie is beneden pijl geen geweldige schows en voor dag indeling is het best te doen ga toch nog wel eens terug want het personeel dat er is doet zeer goed hun best en is heel vriendelijk ook als ge de pech hebt om snachts naar huis te moeten gaan er is geen koffie en lunchpakket is ook niet alles maar ja de gedachte is er voor mijn menig voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in november 2009

• 8van zandbergen20-09-2009

goed hotel

het is een mooi hotel geweest van 5/10 tot 19/10 eerste week 3 dagen regen en een hotel brand het dak van het restaurant stond in brand veel geluk gehad dat het 2 dagen geregend had daardoor waren de bomen in het hotel goed nat en kon het vuur zich niet verspreiden het hotel is ook niet gebouwd om de hoeveelheid regenwater te verwijderen daardoor met natte voeten aan de poolbar iets te drinken ook konden de hotelgasten niet allemaal in restaurant binnen zitten voor de rest van ons verlof geen enkel probleem het strand is ook geen zuiver strandzand veel stenen het eten is gewoon heel lekker personeel tot en met vriendelijk animatie niet geweldig maar plezier kan je zelf maken als ge de pech hebt om s'nachts te vertrekken is er geen koffie aanwezig toch nog een goede vakantie gehad

Gereisd met vrienden in september 2009

Hotel Ulusoy Kemer Holiday Club info