Hotel TT Hotels Hydros Clubsterstersterster

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Hydros Club voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

130 reviews over Hotel TT Hotels Hydros Club

• 7J. Bakker-Wilmsen reizend met kleindochter10-08-2007

Het Hotel prima de kamers oke alleen is er iets dat niet vermeld wordt als je in het hoogseisoen gaat ben je dus een van de weinige nederlanders dit hotel heeft meer dan 300 kamers en er waren 3 nederlandse gezinnen dat is jammer omdat ondanks de anderen nationaliteiten er een communicatie probleem is. Ik was met mijn kleindochter op vakantie en dan is het leuk als er ook nederlandse kinderen zijn waar zij mee zou kunnen optrekken. Ondanks alles hebben wij een leuke vakantie gehad en ik moet er bij zeggen dat wij ondanks dat er veel over deze mensen gesproken wordt wij geen nare ervaringen hebbben gehad met bijvoorbeeld de russen en vooral wat bij all.incl. vaak gezegd wordt geen dronken mensen tot sávonds 11.30 daarna weet ik het niet want dan gingen wij naar bed.

Alleen gereisd in augustus 2007

• 10Marjo09-08-2007

Wij vonden het een zeer goed hotel, goede service, erg vriendelijke obers,prima eten, een prachtige kamer met uitzicht op het zwembad en de zee, leuk animatie-team.

Gereisd met familie in juli 2007

• 10Aart en Riet20-07-2007

Wij komen al jaren in Turkije op vakantie, maar deze vakantie overtreft alles!Zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt en dat voor een hotel!Er is ruimte voor mensen die van rust houden en voor degene die van drukte houden. En ondanks het vol was, een overvloed aan eten en nooit wachten, dus genoeg personeel.Allemaal even aardig.Eten heel erg goed,animatie uitstekend en kamers heel schoon.Geen enkel minpuntje tegen gekomen. Uitstekend en een echte aanrader.Wel veel russen, maar geen last van gehad. Wij zijn hier geweest van 9 -19 juni 2007 en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Kooyman20-07-2007

Teus en Jeanne Kooyman. Wij hebben het erg goed naar ons zin gehad,het eten was er erg goed en het personeel was erg vriendelijk, en het avondprogramma was geweldig,het was er erg schoon voor de kinderen was er ook van alles te doen.aan het zwembad waren er volop stoelen,jammer dat het strand kleine kiezelsteentjes waren.het is een echte aanrader, we komen zeker terug.

20-07-2007.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 9ellie en kees molenaar12-07-2007

we zijn net terug van een vakantie van 15 dagen in hydros beach resort, en we hebben een geweldige vakantie gehad, het eten was ongelofelijk lekker, de bediening, hoffelijk en hulpvaardig, en het animatieteam hield iedereen goed bezig van klein tot groot. de kamers waren gerenoveerd en heel schoon, we gaan al jaren naar turkije en elk jaar zeggen we , het kan niet beter, maar nu is het zo volgend jaar gaan we weer, er is al een voor boeking onderweg. klasse......

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 9Annie en Doortje06-07-2007

Wij hebben het er zeer naar onze zin gehad, het was een prachtig hotel op een mooie locatie

Gereisd in juli 2007

• 9ellie en kees molenaar.28-06-2007

wij zijn net terug van 15 dagen Hydros beach resort, en het is een fantastisch hotel. Mooi, grote zwembaden, heerlijk aan het strand wel jammer dat het kleine kiezel steentjes zijn. , en het eten was super.Petje af voor de koks, echte vakmensen. Het hotel is groots opgezet, en ligt in een mooie tuin, .De schoonmakers en het animatieteam ktijgen van ons een tien. Hotelkamers en de bungelowkamers zijn net gerenoveerd, echt mooi. Gelukkig was het niet nodig om 7 uur je handdoek neer te leggen aan het zwembad, heel de dag was er plaats genoeg, zelfs op het strand nog plaats genoeg. Personeel heel erg vriendelijk en voorkomend, de prijs kwaliteit is dik in orde, een zeer goede vakantie gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd in juni 2007

• 9Marianne Verbeet13-07-2006

Wij zijn hier in de meivakantie geweest en hadden geluk dat we in het hotel kwamen .De appartementen werden op dat moment gerenoveerd. Het eten was goed, de animatie geweldig zowel overdag als s'avonds. Alleen is het jammer dat ze nu ook Russen toelaten wat eerst niet het geval was. Je had gelukkig met het eten hier geen last van er was iedere dag genoeg alleen kunnen die Russen geweldig drinken en dat gaf soms wel wat hilaritiet maar dat wist de manager en de Russische reisleiders zo op te lossen dat je daar niet veel van merkte. Het is echt wel een aanrader.

Gereisd in juli 2006

• 8pia09-04-2005

wij zijn hier geweest in de meivakantie 2002.was allemaal heerlijk .inderdaad geen nieuwe kamers maar wel schoon.heel goed animatieteam.(toen)personeel vriendelijk,hotel wordt goed schoongehouden.wij vonden het wel goede prijs/kwaliteits verhouding.

Gereisd in april 2005

0 tips over Hotel TT Hotels Hydros Club

0 vragen over Hotel TT Hotels Hydros Club

Hotel TT Hotels Hydros Club info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan
      • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages