Hotel TT Hotels Hydros Clubsterstersterster

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Hydros Club voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

130 reviews over Hotel TT Hotels Hydros Club

• 8Helene, Jeroen en Tessa17-11-2007

Wij zijn in de herfstvakantie in Hydros Beach Resort geweest. We hebben een super vakantie gehad. De service was uitstekend. De dag van vertrek zouden we pas om 23.30 uur worden opgehaald. Daar onze kamers alweer verhuurd waren en we met een klein kind van 5 jaar zaten dat eigenlijk nog even naar bed moest voor we vertrokken boden ze ons kostenloos een andere (familie)kamer aan. Deze werd ook nog extra voor ons schoongemaakt. Het eten was uitstekend, erg veel keus en prima verzorgd. Kamers iets gedateerd. Onderhoud kon wel iets beter, jammer dat daar niet meer aandacht voor is. Huisfotografen inderdaad erg opdringerig. Een prima hotel. De kinderen kunnen niet wachten om weer te gaan...

Gereisd met vrienden in november 2007

• 8Mirjam en Henk15-10-2007

Net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel, mooi gelegen tussen het strand en het Taurus gebergte. We hadden een hotelkamer, deze was sober maar netjes ingericht. De schoonmaak wat prima in orde. Het eten is heel erg goed, dagelijks andere keuzes bij het warme eten. We hebben gebruik gemaakt van de duik mogelijkheden bij dit hotel, goede begeleiding en mooie duik plaatsen. Verder meegedaan aan de Workshop met het beschilderen van zijden doeken. Duidelijke uitleg gekregen en een mooi resultaat behaald. Een hele leuke bezigheid. Alleen jammer dat s nachts de muziek vanuit het dorp wel erg hard doordringt tot de slaapkamer, hierdoor waren wij genoodzaakt om met de deur dicht te slapen. Het centrum van Kemer ligt op 10 minuten lopen vanaf het hotel en is leuk om doorheen te wandelen, de parken zijn een welkome afwisseling in het aanbod van de winkeltjes.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7R. den Brave09-10-2007

Wij hebben een fijne vakantie daar gehad Er was veel animatie. Het restaurante werkte met landenthemas In het hoogseizoen ivm disco niet zo geschikt voor ouderen Service werd dagelijks getoetst door een manager 2 soorten ,oudere gerenoveerde bungalows en nieuwbouw hotelkamers Er is een kidsclub.

• 8w.al reiman26-09-2007

dit hotel was een vervanging hadden iets anders geboekt .ben 78 jr dus er waren 2 dingen die ons hinderden nl de trappen naar de eetzaal en had lawaai v.d. animatie.het eten was super en de rest top

Gereisd met vrienden in september 2007

• 8familie van der kroft24-09-2007

hotel is prima kamers wel verouderd maar zeer schoon animatie prima. eten zeer goed soms wel erg veel keuze personeel krijgt van ons een 10 niets is teveel ga zeker nog eens terug

Gereisd met familie in september 2007

• 8Steef20-09-2007

wij zijn vannacht terug gekomen, en onze 1e reactie bij aankomst, was matig,kamers zijn flink verouderd,en klein, dit was wel even slikken op dat moment, maar de rest van de vakantie is onze matig zeker naar zeer goed gegaan,de gemoedelijkheid in het hotel is super! 1 grote familie zo lijkt het.animatie was ook erg leuk,avondprogramma iets minder. Russen in overvloed, maar weinig last van gehad.Eten perfect en zeker voor 4 sterren,ze kunnen op het eten geen ster meer verdienen, zo goed zelfs niet gehad met 5 sterren resorts.Enigste groot min punt is het strand, super veel kiezelstenen, en ook absoluut niet geschikt voor kinderen ivm snel erg diep.En de huisfotograaf, je zou hem met liefde met camera en al het water in laten plonsen, erg opdringerig, ze willen maar foto's maken,ook als je nee zegt staan ze al te schieten,nee niet prettig! Maar verder prima vertoeven daar..

Ik las dat de ouderen mensen last hadden van het animatie team, maar lieve mensen, achter het complex was ook een "stilte" zwembad!Je hoefde niet aan het drukke zwembad te gaan liggen.. De trappen ben ik mee eens,ook naar je app.en de eetzaal,zeker in die warmte en wanneer je slecht ter been bent,is dit niet prettig

• 10Gino & Sara08-09-2007

DIT HOTEL IS AF!! ik en mijn vriend zijn hier van 30/08 tot 06/09 geweest en dit hotel is echt af! het was onze eerste keer ooit in turkije en de eerste keer alleen, zonder ouders! het grote verschil met ander hotels in kemer en wat voor ons het grootste pluspunt was van het hotel: het is geen complex op elkaar gebouwd! het is een hotel op een enorm groot terrein, eigelijk met een klein dorpje te vergelijken! echt super,het eten was super lekker, elke dag was er variatie, of elke dag kon je hetzelfde eten, zo een overvloed was er! oke er waren veel russen, maar die zitten in heel turkije maar wij hebben van deze mensen echt geen last gehad! de animatie is echt af! een dikke tien waard zelfs een nederlandstalig animatrice! voor de rest heb ik niets dan lof voor dit hotel echt een droomvakantie voor ons! echt een aanrader voor iedereen!

• 8hans uit alphen aan den rijn01-09-2007

zijn hier 15 dagen geweest.was er zeer gezellig aardig personeel en goed eten (vooral lekker warm) erg veel russen maar daar had je weinig last van altijd plek bij het zwembad of aan zee ook al kwam je pas rond 11.00 uur goede vakantie gehad en aardig animatieteam

Gereisd met familie in september 2007

• 9Fam. van der Wielen22-08-2007

Hallo hallo, we zijn net 2 weken terug van het zonnig Turkije! We hebben echt een geweldige vakantie gehad.

Het hotel of je kunt het beter een vakantiedorp noemen was fantastisch!!! De mensen waren erg vriendelijk, het eten was heel goed en ook veel variatie, het animatie team was op en top, maar ook de ligging was super mooi! De kinderen hebben zich ook goed geamuseerd en elke avond was er veel te doen (shows, disco, smiddags; zwembadspellen enz enz.)

Het is een echte aanrader en we gaan zeker terug volgend jaar! Vele groetjes uit Limburg

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Wilma uit Gouda18-08-2007

Wij hebben een leuke vakantie gehad ! Het hotel was goed, mooie lokatie, er was zeer veel te doen wat watersport betreft! Het eten was zeer goed.Het personeel was zeer vriendelijk. Het schoonmaken van de kamers was wat minder.Het enigste probleem, dat zijn de russen, maar dat heeft niks met het hotel te maken want daar heeft heel Kemer last van. Dit hotel is echt een aanrader !!!

Gereisd met familie in augustus 2007

0 tips over Hotel TT Hotels Hydros Club

0 vragen over Hotel TT Hotels Hydros Club

Hotel TT Hotels Hydros Club info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan
      • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages