Hotel TT Hotels Hydros Clubsterstersterster

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor TT Hotels Hydros Club voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

130 reviews over Hotel TT Hotels Hydros Club

• 9Familie Geerts27-08-2011

Fantastische tijd beleefd!!

Na een dubbele boeking in het hotel 'Grand Haber' ,zijn we fantastisch goed opgevangen in club hydros! Eigenlijk was het een geluk bij een ongeluk,want het was er leuker dan in grand haber hotel,dat 5 sterren had en club hydros slechts 4!!!!!het is meer een vakantiedorpje,wat zeer leuk is! De kamers werden altijd mooi gepoetst,zonder veel tralala...het eten was ook heel lekker,met variatie! Er was zelfs een keer puree..! We moesten wel trappen op, maar dat is bijzaak. Het animatieteam is echt top of the Bill!! Elke dag hadden zij nieuwe poolgames en avondshows en disco's.. Noem maar op! Allemaal onder leiding van de hoofdanimatrice Pauline! Wat ook fantastisch is,is dat de zee en het zwembad op nog geen 10 meter van elkaar liggen!!! Er zijn twee leuke glijbanen, maar wij zate meestal aan het hoodzwembad waar ook goede schaduwplekken zijn! We waren er met ongeveer 15 mensen (famlie) en zij vonden het ook een super hotel... Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Twan en Bianca11-04-2011

Super Hotel

ik bem er met mijn vriendin in augustus 2010 geweest echt een super vakantie het hotel ligt in een supermooie omgeving wel veel fransen maar wij vonden dat geen nadeel het hotel is echt de moeite waard!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6De H.G.06-12-2008

Te veel Russen

Hotel is niet zo groot, wat verouderd. Strand is een kiezelstrand waardoor je maar moeilijk de zee in kan. Het personeel spreekt maar weinig Engels, maar wel goed Russisch. Veel te veel Russen naar mijn zin. Van vele gehoort dat het vroeger beter was voordat het werd overgenomen.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 6S.G23-11-2008

Nee voor mij niet nog een keer

Het gebouw en de kamers zijn aan renovatie toe wij kregen een ruime kamer maar was toch drie keer niks.. ik had er wel meer van verwacht

Gereisd met partner in november 2008

• 7tim04-11-2008

lekker weer maar hadden er meer van verwacht

het was lekker weer en de zee was fijn. alleen jammer dat het hotel compleet frans-talig was en het eten koud was en de jonge medewerkers van het hotel waren nogal onbeschoft tegen mijn vriendin.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 10anne marie vilain18-07-2008

het hotel is zeer goed verzorgd het eten is uitstekend en het ziet er allemaal 200% uit.

Gereisd met familie in juli 2008

• 10hollandaa13-07-2008

Ik ben hier vorig jaar geweest. Het was in 1 woord super!. De mensen zijn hier echt gekte. Er zijn weinig nederlanders, maar met ide russen,turken en duitsers vermaak je je echt wel! Er was een leuk animatieteam en leuke barpersoneel! je kon hier heerljike coctails halen die ze met liefde voor je maakte. Het hotel lag prima gelegen en het was best wel groot. wat ook heel lekker is dat het strand en het zwembad nog geen 20 meter van elkaar af liggen. Zo dat was een lang verhaal, maar het is echt aanteraden!! Ps: je moet gewoon af en toe naar de winkeltjes gaan

Gereisd in juli 2008

• 8Wilma04-07-2008

Hydross Beach Hotel is een super hotel! We zijn er vorig jaar Juli op geweest 8 dagen maar we hebben voor de volle 100 misschien wel 200 % genoten! Echt aanrader!

Gereisd met familie in juli 2008

• 10Erik Wtterwulghe20-05-2008

Met 4 (all in)van 3 t/m 20/05/08 geweest in dit FANTASTISCHE HOTEL !!Alles er op en eraan. Zeer vriendelijk,bekwaam en hulpvaardig personeel en dit in gans het grote en rustige resort. Eten: ongelooflijk lekker en niet te schatten variatie,van 7 t/m 24.30 uur!!Enkel trappen naar restaurant zijn voor sommige mensen wat moeilijk.Ook de verlichting is wat pover. Kamers: top Bars: met alles erop en eraan, zelfs coctails. Animatie:de ganse dag en avond met zeer ervaren personeel van Nouvelle Frontière ! Marion is top of the bill!! Alles is aanwezig, van speelgelegenheid voor kinderen, tot een zonnepier en prachtige zwembaden met glijbaan,zowel binnen(met Turks bad en sauna gratis) als buiten. Dokter in hotel. Omgeving:prachtig gelegen met uitzicht op de bergen en wandelweg naast het water tot in Kemer. Voor iedereen een echte aanrader!! Bedankt, wij hebben een heerlijke vakantie achter de rug!! Bewaking is overal aanwezig!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 8W.Al-Reiman21-11-2007

mrs mulder,hijdris beach is ongeschikt voor iemand met een rollator.de eetzaal trap heeft 25 treden en alles is versch. van niveau,bij ev. boeken vooral vragen of alles per lift bereikbaar is,succes

Gereisd met vrienden in mei 2007

0 tips over Hotel TT Hotels Hydros Club

0 vragen over Hotel TT Hotels Hydros Club

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch
      • RokenToegestaan
      • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages