Hotel Sunland Resort *****

6,5

4 reviews over Hotel Sunland Resort in het Nederlands

Wij zijn in juli 2007 hier geweest met z'n tienen (2 met 6

Fam. Franssen & Vollenberg, 2-1-2008

Wij zijn in juli 2007 hier geweest met z'n tienen (2 gezinnen met kinderen van 6 - 13 jaar). Het was super ! Erg goed hotel met een super goed animatieteam. Er werd veel georganiseerd voor de kids (vooral voor de jongere kinderen tot ong. 11/12 jaar). Enige minpuntje was de airco. Deze werkte nog niet naar behoren. Wij zaten op de 5e verdieping en daar waren de meeste problemen met de airco. Hierdoor hebben we een paar nachten wat minder goed kunnen slapen, maar de rest heeft alles dubbel en dwars goed gemaakt. Het strand is wat minder, maar het zwembad daarentegen is super. Mooie glijbanen en niet al te druk aan het zwembad. Tussen 1 en 3 uur zaten wij meestal alleen in het zwembad ! Heerlijk ! Veel russen, maar daar hadden we geen last van. Het eten is geweldig; zoveel keus en elke dag even lekker. Als je ernaar toe gaat met kinderen, neem dan een jump CD mee. Het animatieteam wil dit graag leren maar ze hadden toen geen jumpmuziek. Erg goed hotel. Een aanrader!

Grootste teleurstelling

dat beschrijving hotel niet klopte:"Dit mooie hotel ligt DIRECT AAN HET BREDE KIEZELSTRAND van het plaatsje ..etc" Wat bleek: het "strand" alleen te bereiken door weg over te steken of tunnel.Nog erger:strand was geen echte strand!! Een betonhoop waarbij je de zee in kon via een ROESTIGE trap!zie fotos. De ligbedden zagen er vies en oud uit. Niks wat je van een nieuw (juni 2007!)geopend hotel verwacht!.

Wij gingen voor zon,zee,STRAND en er was geen brede kiezelstrand te bekennen. En als het alternatief wat ze boden nou gewoon mooi, netjes en niet roestig was geweest hadden we daar misschien niet zo een punt van gemaakt. Als wij hadden geweten van die strand die geen strand blijkt te zijn dan hadden we dit hotel NOOIT gekozen!

Ondanks de vele russen, vreselijk genoten van dit hotel. Het is niet al te groot, maar de service daarentegen wel groots. Het eten is helemaal geweldig, veel keuze en variatie en kwalitatief zeer goed. De animatie spreekt geen Nederlands, maar wel Engels of Duits (en natuurlijk Russisch). Leuke glijbanen voor de kinderen in een apart zwembad. Geen gevechten om een ligbed bij het zwembad, er zijn er genoeg en er worden geen handoeken van te voren opgelegd (worden door het personeel verwijderd). Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De hamam is ook zeer aan te bevelen! Wij hebben vreselijk genoten!!

geen slecht hotel maar de russen maken daar alles kapot en ramp van en volk eten was goed het personeel doet zijn best maar met de russen die niet vriendlijk zijn is het moeilijk we waaren daar met 4 nederlanders 2 duitsers en de rest waren russen .... voor ons is het genoeg geweest waar nog russen zitten gaan we niet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunland Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunland Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunland Resort scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: