Hotel Sherwood Exclusive Kemer

Hotel Sherwood Exclusive Kemer
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Sherwood Exclusive Kemer, gelegen nabij het gezellige plaatsje Kemer, biedt alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie aan de Turkse Rivièra. Het hotel heeft prachtige zwembaden, fijne restaurants en een enthousiast animatieteam. En wat jullie helemaal prachtig vinden, zijn de schitterende hoteltuinen en het mooie uitzicht. Reviewer Annick schrijft hierover: ‘Prachtig gelegen resort midden in mooie tuinen met jacaranda, bougainville, jasmijn. Wat een bloemenpracht. Enerzijds het Taurusgebergte anderzijds strand met pier.’ Meer weten over Sherwood Exclusive Kemer? Lees dan snel verder.

Accommodaties

De hotelaccommodaties van Sherwood Exclusive Kemer liggen verspreid over het resort, elk met eigen faciliteiten. De kamers zijn modern en comfortabel ingericht. Reviewer W. Koelewijn schrijft hierover: ‘Prachtige kamers (laagbouw), waar de badjassen klaar lagen; met een regendouche… wat een verwennerij!’ Jullie geven wel als opmerking aan dat wanneer je een familiekamer boekt kinderen geen hotelbed krijgen maar slapen op een slaapbank.

Restaurants & Bars

Het eten en drinken bij Sherwood Exclusive Kemer vinden jullie prima in orde. Er zijn buffetrestaurants en je kunt à la carte eten. Alleen de communicatie met het personeel verloopt niet altijd even makkelijk. Reviewer Annick vertelt hier meer over: ‘Restaurant en bars bieden grote variëteit aan eten en drinken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar Engels verstaan ze weinig of niet’. Reviewer Petra schrijft: ‘Het hotel is luxe en dat laten ze het personeel ook uitstralen met vriendelijkheid en zeer veel keuze bij de buffetten die er heel verzorgd uit zien.’

Zwembad & Animatie

Niet alleen de accommodaties maar ook de zwembaden liggen verspreid over het domein. Naast de mooie zwembaden zorgt het animatieteam dat je je geen moment hoeft te vervelen. Reviewer Petra schrijft hierover: ‘Animatie is er volop al vanaf ‘s morgens 10.30 uur tot 1.00 uur in de nacht. Er zijn mooie zwembaden en een waterpark met veel grote glijbanen.’ En als kers op de taart ligt er ook nog een prachtig zwembadcomplex vlak aan het strand. Dat is helemaal genieten!

Prachtige ligging

De ligging van Sherwood Kemer aan het strand vinden jullie in één woord prachtig. Aan de ene kant zie je het indrukwekkende Taurusgebergte en aan de andere kant het strand met een helderblauwe zee. De omgeving van het hotel is mooi, maar wel erg rustig. Als je graag uitstapjes wilt maken naar toeristische dorpjes als Göynük of Kiris dan kun je de dolmus nemen. Deze stopt pal voor het hotel. Enthousiast? Boek ook je verblijf bij Sherwood Exclusive Kemer en geniet van een ontspannen vakantie in het zonnige Turkije.

We hebben een aantal aanbieders voor Sherwood Exclusive Kemer voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Sherwood Exclusive Kemer in het Nederlands

goed maar geen 5 sterren waard

AC
22-8-2018

We kwamen als gezin met jonge kids boven de twee restaurants terecht met zicht op het arena (lawaai tot 2 am iedere nacht). De kamer was bij aankomst niet proper (vlekken op douchescherm, vlekken op tapijt, …) tot 2 maal toe hebben we dit gemeld. Russisch en Turks kan iedereen van het personeel daar maar Engels is echt een probleem. Er werd dus niets aan gedaan. De kinderanimatie gebeurde in het Russisch. Onze kids zijn geweest en vonden het leuk, maar konden met niemand communiceren. Onze oudste dochter spreekt een beetje Frans en een beetje Engels maar niemand begreep haar. Als je een familiekamer boekt, slapen de kids ook sowieso in een slaapzetel. Dit stond bij touroperator nergens vermeld. Bij navraag blijkt Iedere Familiekamer zo te zijn ingericht. Restaurants zijn goed met veel keuze, het aquapark is echt de moeite, de touroperator medewerker is beleefd en hulpvaardig. Spijtig dat het hotel vooral gericht is op Russische gasten. We kregen de indruk dat Europeanen vooral in het hoofdgebouw sliepen en de Russen in de mooie tuin!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons zulesen hun ervaringen en indrukken. Uw punten verhoogd worden doorgestuurd naar de juiste afdeling. Alleen dan kunnen we onze service te verbeteren. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Nooit meer

Diana
3-8-2018

Het hotel is goed en het eten ook. Animatie team geweldig. Maar de schoonmaak steelt en je word niet serieus genomen door de manager. We waren met een groep van 70 ongeveer en van 8 daarvan was gestolen. Echte merkkleding en contanten. En manager zei dat schoonmaak niet in kasten kwam. Zelfs op de laatste dag hebben ze kluis opengebroken en alles eruit gehaald. Ik zet deze review omdat we niet serieus werden genomen en er niets gedaan is. Ik vind dit een slechte zaak en vergaderingen je vakantie. Ook al doe je de kasten goed dicht ze staan open als je terug komt in de kamer. Ze zitten steeds in je spullen. Dat was ook aan veel dingen te merken. Schoonmaak was slecht. En ook al had je bordje niet storen ze komen gewoon binnen. Ik liet niemand meer in de kamer en pakte alleen nog schone handdoeken, de rest deed ik zelf wel. Klachten daar neergelegd maar niets pffff. Zonde want de rest is goed

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Mooie zonnige groet van Kemer , je Sherwood Exclusive Kemer team

geweldige vakantie

Petra Jolly
18-5-2018

Heel erg vriendelijk personeel, de meesten spraken engels of duits en waren super behulpzaam, van tuinman tot directie. We hadden met iedereen contact, leerde zelfs wat turks van ons kamer meisje. Het is erg schoon en ligt in een mooie omgeveing van uit het zwembad kijk je op de zee en aan de andere kant op de bergen en de groene natuur. Het hotel is luxe en dat laten ze het peroneel ook uitstralen met vriendelijkheid en zeer veel keuze bij de buffetten die er heel verzorgd uit zien. Annimatie is er vol op al va af smorgens 10.30 uur tot 1.00 uur in de nacht. Er zijn mooie zwembaden en een waterpark met veel grote glijbanen. Kort om het was hier TOP , gezellig , mooi, lekker en een mooie uitval basis voor het ontdekken van dit deel Turkije.

Gereisd Met partner in april 2018

Hallo lieve Petra Jolly,

veel dank voor de mooie beoordeling en uw tijd die u heeft voor ons.

Uw mening is erg belangrijk voor ons als we onze veranderingen voor de overeenkomstige vertrekt jenach om onszelf te verbeteren als mogelijk .

We zijn blij dat het heeft ze heel veel en wij wensen u in de kortst mogelijke tijd met ons weer te begroeten .

Echt genieten !

Annick B.
16-5-2018

Prachtig gelegen resort midden in mooie tuinen met jacaranda, bougainville, jasmijn. Wat een bloemenpracht. Enerzijds het Taurusgebergte anderzijds strand met pier. We verbleven in pool villa met alle comfort. Aan te raden indien je rust opzoekt. Restaurant en bars bieden grote variëteit aan eten en drinken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar Engels verstaan ze weinig of niet. Verder beschikt men hier over grote kids club en kids pool met glijbanen op hun maat, en een waar waterpretpark voor de jeugd. Misschien een nadeel dat er weinig te zien is in de buurt. Kemer is modern opgezet en meer toeristisch, dus niet echt typisch Turks zoals Bodrum of Kusadasi.

Gereisd Met partner in mei 2018

Hallo lieve Annick B,

Geweldig !

W Koelewijn
28-5-2017

Een schitterende locatie met privéstrand ; eten geweldig en heel veel keus ; de bediening superaardig en niets is ze teveel , met name Ugur en zijn team. Superschoon en alles keurig netjes , leuke animatie van een enthousiast team. Prachtige kamers ( laagbouw) , waar de badjassen klaar lagen ; met een regendouche......wat een verwennerij ! Eigenlijk is alles perfect daar , een aanrader dus !

Gereisd Met vrienden in mei 2017
Yasemin AKKAYA-Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 19-2-2018

Hallo lieve W Koelewijn,

Niet welkom in sherwood

bernard.de.waard
22-10-2016

Slecht ontvangst in lobby waar de wc smerig, vies, onprofessioneel is. Scheuren in marmer, vieze deuren, dicht gekit toilet drukknoppen etc. Dit is nog maar het ontvangst. Kortom dit gaat nog wat beloven. Om 8:30 gearriveerd en 2 uur later nog geen kamer. Eerst naar ontbijt gestuurd, vies bestek, doorgezeten stoelen, vieze katten binnen. Ziet er redelijk uit maar achter de schermen niet schoon. Eerste inpressie van 2 uur arrive. Nog geen kamer of iets gezien, maar dit beloofd niet veel

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2016
Guest Relations Manager-Yasemin, Misafir İlişkileri Müdürü, 9-2-2017

Formidabel

Mombers Robby
22-6-2016

Geweldig hotel met een heel goed buffet, zowel ontbijt, middag als diner, supervriendelijk personeel en een uitmuntend animatieteam, een super vakantie om nooit meer te vergeten, 1 klein minpunt: winkel in hotel van leer en bont: een zeer opdringerige bazin, voor de rest: kamers, netheid (kamers en op het domein), personeel en service in lobby niets maar dan ook niets op aan te merken, voor een zorgeloze vakantie zeker de moeite.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Hallo lieve Mombers Robby,

veel dank voor de mooie beoordeling en uw tijd die u heeft voor ons.

Mooie zonnige groet van Kemer , je Sherwood Club Kemer team .

Fantastische vakantie bestemming !

Jean-Paul & Jenny
23-5-2016

Sherwood Club ligt mooi en rustig vlak aan het strand en tussen de vele bomen en natuur. Langs de ene kant heb je het mooie Taurusgebergte en langs de andere kant het strand en de zee. Alle accomodaties zijn mooi verspreid over hete ganse domein met aparte zwembaden en daarenboven nog een mooi groot zwembadencomplex vlak aan het strand. Alle kamers zijn luxueus ingericht en voorzien van de laatste snufjes. De service en netheid in het ganse complex zijn uitmuntend en het hotel personeel zijn super vriendelijk. Verder hebben ze ook nog een prachtig aquapark en een mooie kids-club, openlucht theater en discotheek.

Als je ergens naartoe wil gaan in Turkije, ga dan zeker naar dit prachtige hotel in het midden van de natuur ! Ongetwijfeld een aanrader zowel voor koppels als mensen met kinderen.

Gereisd Met partner in mei 2016

Lieve Jean Paul &Jenny,,

Mooi hotel

mvnoorbeek
28-8-2015

Het is klein hotel maar de oppervlakte en ligging is mooi.Mooie grote kamers met leuk balkon. De terrassen zijn ook mooi en liggen leuk aan een zwembad Receptie klein maar elke avond bom vol ivm de wifi.Ook is dit de enigste plaats waar je 's avonds wat kunt drinken voor dat de show's beginnen er ligt een klein terras.Het restaurant was netjes maar door de vele Russen en Polen meer een vreetschuur met koud eten.De restaurants aan het strand en zwembad hadden elke dag het zelfde te eten en weinig keus.We hebben 2x gebruikt gemaakt van het al la carte restaurant aan het zwembad(smiddags) En ze wisten niet wat hun overkwam de Menu's liggen klaar maar als je wat besteld moet er eerst een kok gebeld worden en de ingredienten nog verzameld worden.Het duurt een uur voordat je wat te eten krijgt.Ilaliaans en Turks restaurant waren super maar je krijgt echt veel te veel.De drankjes waren prima.Het personeel niet al te vrolijk en er kunnen er maar weinig engels of duits.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Super fijn

Magnus Joosstens
13-8-2015

Het personeel is erg aardig, alleen wil erg graag fooi. De huisjes zijn zeer fijn, de bedden liggen lekker, de zwembaden zijn wel een beetje koud maar als het lekker warm is is dat juist wel fijn. Het is erg luxe, goede koffie. Het eten was redelijk, je kan zoveel opscheppen als je wil dat is wel fijn, maar de kwaliteit van veel gerechten vond ik matig, wel bieden ze veel soorten eten aan, alleen was er weinig Turks eten, alleen de toetjes waren Turks. Maar de voor de rest vond ik het fantastisch.

Gereisd Anders in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Yasemin AKKAYA, Misafir İlişkileri Müdürü, Tue Feb 14 2017 12:27:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gast, Wij bedanken u hartelijk voor het tijd nemen om een resentie te schrijven over ons hotel. Met vriendelijke groet

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sherwood Exclusive Kemer in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sherwood Exclusive Kemer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.