Hotel Seven Seas Hotel Lifestersterstersterster

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Seven Seas Hotel Life voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

73 reviews over Hotel Seven Seas Hotel Life

• 10Timmermans Danny28-08-2016

geweldig hotel

Wij waren hier met de kinderen en kleinkinderen , in totaal met 10 personen , voor ons één van de beste hotels die we ooit hebben gehad , iedere leeftijd zal het hier naar zijn zin hebben zo hebben wij het althans ervaren , hele tuime kamers , wij hadden er één voor 2 volw en twee kinderen net geen 40 vierkante meters groot naar mijn normen meer dan voldoende , overal waar je kwam was alles heel netjes , heel vriendelijk personeel , telkens zorgde ze ervoor dat we steeds konden samen eten aan één grote tafel wat uiteraard voor ons heel gezellig was , er was veel variatie wat betreft het eten , heel lekker bereid en verzorgd opgediend , animatie voor groot en klein , van 's morgens 10u tot middernacht , soms kon je muziek horen tot op de kamer , doch niet storend , en tja de jeugd mag zich ook ammuzeren , doch om middernacht werd het telkens muisstil , dit hotel is zeker een aanrader , wij gaan er alvast nog terug Danny.

Smiley Service, Guest Relations Manager, 29-08-2016

Beste gast, Danny, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Smiley Service

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 5ellen07-11-2012

Vakantie Turkije 2012

Dit jaar zijn wij op huwelijksreis geweest naar Magic life en het was spijtig genoeg een serieuze tegenvaller!!!! Bediening niet vriendelijk! We werden zelfs op een avond volledig genegeerd in het restaurant! Onze kamer was wel heel mooi! het was een suite maar werd niet onderhouden. Het fruit en een lege fles cider zijn er de hele week blijven staan, zelf na dit al een aantal keer te melden. We hebben verschillende fooien gegeven omdat we weten dat je dan (normaal gezien) toch wel beter bediend word maar zelfs dat hielp niet in dit hotel. Nadien kregen we te horen dat het hotel gesloten werd en dat er heel veel mensen hun werk gingen verliezen. Dit verklaarde natuurlijk al veel maar toch ... Het was een hotel waar de bediening in het Duits was en ook heel veel vakantiegangers waren Duitsers en deze mensen werden wel op handen gedragen! Hotel zelf was wel mooi, ook het zwembad was ruim genoeg, mooi snorkelstrand en leuke uitstappen! Dit heeft gelukkig veel goed gemaakt!

Gereisd met partner in september 2012

• 10minke21-09-2011

wat een topper

heeft voldaan aan al onze wensen. Is een aanrader voor als je niet met kleine kinderen op vakantie gaat.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Bart21-07-2011

Magische vakantie

Club Magic Life Kemer was een schot in de roos. Het is een mooie, verzorgde en vrij kleine club in het groen.

Zowel het domein als de kamers zijn erg proper. De restaurants bieden een enorme keuze aan lekker eten dat zeer gevarieerd is. Er is werkelijk voor ieder wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk en werkt zeer hard. Het sport- en animatie-aanbod zijn uitgebreid.

Er heerst een ontspannen sfeer die ideaal is voor koppels en singles. Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Magda Bens20-05-2011

mooi clubhotel,fijne sfeer en lekker eten

Heel goed clubhotel, zeer geanimeerd en toch niet luidruchtig, je rust word gerespecteerd. Het eten is heerlijk, heel lekker en gevarieerd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Er heerst een losse vakantiesfeer. De kamers zijn niet echt luxe maar wel comfortabel en zeer netjes.Wij hebben daar een heel leuke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Hans en Marjo15-05-2011

Geweldig

Heerlijke sfeer, erg relaxed en ongedwongen met fantastisch eten en verschrikkelijk aardig personeel. Super, een echte aanrader voor mensen die zonder kinderen op vakantie (willen) gaan (adults only)!

Gereisd met partner in april 2011

• 10Hans en Marjo15-05-2011

Super

Magic Life Club Kemer Imperial in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük heeft een geweldige sfeer. Het is heel relaxed met waanzinnig goed eten en verschrikkelijk aardig personeel. Ook het entertainement is zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in april 2011

• 9Dereere Marc02-11-2010

Gewoon zalig !!!

Volgend jaar zeker terug daarheen.........zodus, zeer goed hotel

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Fred Portier17-11-2009

Een super vakantie

Je zou het niet zeggen dat dit een super hotel is van buiten af. Maar eenmaal binnen proef je meeteen de super service. Het beste van dit hotel is het eten, een hele hoge kwaliteit. Keuze is enorm. Ook de entertainment is super, elke dag iets anders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9MBO20-10-2009

voor herhaling vatbaar!!!!

maar dan weer een andere Magic Life in Turkije, ook al Sarigerme 2 jaar geleden, blijft super!!!!

Gereisd met partner in oktober 2009

1 tip over Hotel Seven Seas Hotel Life

• ellen, 07-11-2012

From sea to sky is fantastisch om eens te doen en te zien. Verder hebben wij Kekova en Mira gedaan, ook hele mooie uitstappen!!!!! Sagalassos hebben we ook gedaan, heel mooi, maar ook wel heel zwaar. Veel klimwerk! voor iemand die slecht te been is, is het geen aanrader. Als je efese al gezien hebt zou ik deze ook niet meer doen. Je kon van daaruit ook de kursunlu watervallen bezichtigen. Deze hadden we al eens gedaan de vorige jaren en is ook zeker een aanrader!!!! Heel mooie natuuromgeving!!

3 vragen over Hotel Seven Seas Hotel Life

• Hermien, 22-02-2011

De laatste beoordeling die er op zoover staat dateert uit 2009. Hoe komt dit?? Wil dit zeggen dat er na die tijd echt niemand meer daar is geweest die een beoordeling op zoover heeft geplaatst of moet ik daaruit opmaken dat de kwaliteit heel erg naar beneden is gegaan?? Ik vind het nl. nogal vreemd en zou graag van iemand een beoordeling lezen die daar recentelijk nog geweest is omdat wij deze vakantie voor de komende meivakantie willen boeken.

• jolanda, 09-01-2011

euro's of lira's

kun je hier met euro's betalen of moet je geld wisselen

• Anneke, 14-01-2010

geïmporteerde alcoholische dranken

Ik zag ergens bij een beoordeling dat het niet klopt dat er geïmporteerde alcoholische dranken zijn? Hebben meer mensen dit ondervonden?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Vacanzo

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Oosters, Turks, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats