Hotel Sailors Park

7.1Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Op vakantie geweest naar Sailors Park?

7.1Goed

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Sailors Park

• 7Eric27-09-2005

We zijn al drie keer eerder in Turkye geweest.vonden het fantastischs. Tot dit jaarBij aankomst om half negen in de avond was het eten al op. De beloofde all-inclusive was ipv 23.00al om 22.00gestopt.Bediening onvriendelijk.Sprak ook geen engels.Het eten kwam uit de hokken in de tuin.Konijn en kip.Die mijn kinderen de dag er voor hadden geaaid.Het drinken was midden in de week elke keer op.Veel te duur en super slecht.Zwembad werdt nooit gereinigd.de Russen daar waren absoluut onbeschoft en brutaal.Trokken de watermeloen gewoon uit de handen van mijn kinderen.Strand alleen maar dikke kiezels en niets aan.Toen mijn man ook nog een voedsel vergiftiging opliep hadden we het wel gehad.Nooit meer.Kusadasi Marmaris en Antalya waren perfect.Zelfde type hotel geboekt.Trouwens het hotel schijnt nu verkocht te zijn dus wie weet komt er nu een goede eigenaar.

Gereisd in september 2005

• 8Hans Smit11-06-2005

Wij zijn net terug van 2 weken in dit hotel. mei/juni 2005. We hadden een mooie gerenoveerde kamer. keurig schoon om de andere dag schoon beddegoed en bijna alle dagen schone handdoeken. Eten eenvoudig maar gevarieerd en ruim voldoende. Personeel spreekt slecht Engels en is georienteerd op Russen die in de meerheid aanweizg waren. Wij waren de enigste Nederlanders. Hebben geen enkel overlast van de Russen ondervonden zelfs leuke contacten overgehouden. Prijs/kwaliteit ruim voldoend. Hans Smit

Gereisd in juni 2005

• 8Hans Smit11-06-2005

Wij zijn vanaf eind mei 2005 twee weken in dit hotel geweest. Ik was gezien de berichtgeving bang dat dit een flop zou worden. Voor ons bleek alles zeer positief uit te vallen. Wij hadden een geheel gerestaureerde kamer schoon en verzorgd. Het eten is eenvoudig gevarieerd maar goed. Zeker gezien de betaalde prijs. Overal was voldoende van. Bedeining was perfekt. Wij waren de enigste twee Nederlanders tusse heel veel russen. Ook hier geen enkele hinder van ondervonden zelfs integendeel.Oordeel kwaliteit/prijs ruim voldoende. Hans Smit

Gereisd in juni 2005

• 3jo09-03-2004

er zijn betere hotels voor die prijs,maar we hebben ons er wel geamuseerd. eten was niet echt perfect,receptie konden ze geen engels maar ja we hebben ook niet super veel betaald en wisten dat een beetje.... zal er toch niet meer naar toe gaan en volgende keer iets meer betalen voor toch een beter hotel (geweest in sept. 2002)

Gereisd in maart 2004

• 6H. Molenaar04-11-2003

Net terug van een weekje in dit hotel. Geen aanrader! Kamers netjes schoon, en een mooi zwembad (wel koud!!), verder weinig positiefs over dit hotel te vermelden. Het hotel sloot de dag na ons vertrek en dat was al de hele week te merken; alles werd al opgeruimd en zowel de lunch als het diner bestond elke dag voornamelijk uit kip. Personeel spreekt geen Engels, alleen Turks en Russisch. Het hele hotel is vnl. Russisch georiënteerd. Van een 3-sterren hotel moet je niet te veel verwachten, maar wij vonden dit zelfs voor een 3-sterrenhotel onder de maat.

Gereisd in november 2003

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
      • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand200 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiOp de kamer