Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

158 Reviews over Sailors Beach Club

• 8Rob Faas23-10-2018

meer dan goed

Goede accommodatie, vriendelijk personeel

• 10Yvonne Timmer24-02-2018

Geweldig

Ik heb nog nooit zo gewéldige vakantie gehad het eten was iedere dag heerlijk en zoveel keus en twee weken iedere dag weer anders. Het personeel was ontzettend vriendelijk. De accommodatie uitmuntend erg schoon en mooi opgezet. Heerlijk aan het strand waar de bedden gratis waren. Kortom voor herhaling vatbaar

• 2Süreyya08-08-2017

Es gibt wichtigeres...

Die Zimmer und Ausstattung sehr alt. Getränke müssen Sie beim Abendessen selber holen. Für eine 4* Anlage zu billig.

Zu wenig Personal. Zu wenig Gläser, dass man beim Abendessen Plastikbecher nehmen muss. Die Tische und Stühle im Restaurant und Lobbybereich sehr dreckig.

Aber abgesehen von diesen Sachen, ist das wichtigste die Menschlichkeit. Das Hotel ist so asozial und unmenschlich dass die sich noch nicht mal im Krankenhaus gemeldet haben als ich mit dem Krankenwagen ins Krankenhaus eingeliefert worden bin und wir früher auschecken mussten.

Zumindest erwartet man das, die hätten mal nachfragen können ob ich überhaupt noch lebe. Aber hat die garnicht interessiert.

Ich bin im Flur wegen einer nassen Stelle (war nicht nur nass sondern auch mit Putzmittel, also schön rutschig) ausgerutscht (kein Warnschild bzw. Tabelle vorhanden) und habe mir die Kniescheibe gebrochen und musste am gleichen Tag notoperiert werden.

Keiner vom Hotel hat sich gemeldet und im Krankenhaus mal gefragt, ob ich überhaupt noch lebe. 3-4 Tage später als wir uns gemeldet haben wegen deren Haftpflichtversicherung (Krankenhauskosten und Fahrkosten und hinterher der ganze Aufwand und Kosten die wir hatten, ( 3500,00 Euro aus der eigenen Tasche bezahlt ) haben die sich zuerst geweigert und hinterher nach paar mal anrufen so getan als ob die sich bemühen, aber zum Schluss hieß es weder das Hotel noch deren Versicherung übernimmt die Kosten.

So jetzt sitzen wir auf unseren Kosten und ich sitze mit meinem kaputten Knie und kann 1 Jahr warten bis ich wieder normal laufen kann und das Knie knicken kann.

Jetzt geht es erstmal zum Anwalt. So ein unmenschliches Verhalten und die Art und Weise wie die mit uns umgegangen sind..lasse ich nicht auf mich sitzen.

Ein Hotel sollte man nicht nur wg. Sauberkeit, Essen, Zimmer, Strand etc. bewerten auch das Menschliche spielt eine große Rolle.

Die Verkaufen nur Ihre Zimmer, die Gäste sind einfach nur eine Nummer... wäre ich dort gestorben oder so...hätte die auch nicht interessiert. Das haben wir alles am eigenen Leibe erfahren müssen. Dieses unmenschliche...wofür ist eine Versicherung da? Angeblich würde die Versicherung die Kosten nicht übernehmen wollen! Eine Lachnummer....Haben in all den Jahren so ein Verhalten in keinem Hotel erlebt...Wir hatten noch schlechtere Hotels wo vieles nicht gestimmt hat aber das Personal die Manager usw. waren so herzlich und nett...das alles andere dann doch unwichtig war...Also finger weg von diesem Hotel..aber jeder muss natürlich für sich entscheiden!

• 9angela de kok16-11-2016

fantastisch

de kamers waren goed en schoon, personeel was vriendelijk, strand was mooi iedere avond wat te doen en overdag behalve zondag's is rustdag balie medewerkers waren vriendelijk genoeg drinken .alleen eten vaak koud maar dat komt ook doordat de mensen de bakken open laten staan.maar wel heel goed eten.wij gaan mei 2017 weer terug en ook in september heerlijk.

• 10Guy05-09-2016

A retenir

Seul petit bémol, les chambres qui demandent une petite réfection, mais autrement, un cadre de verdure magnifique avec accès direct à la plage, un personnel souriant et efficace, un service d'entretien de premier ordre, une cuisine diverse et raffinée, des spécialités locale, une équipe d'animateurs au top, bref à recommander vivement.

• 3Lisa02-07-2016

Geen aanrader!

Het is meer een hotel voor Duitsers en Russen. Personeel is niet vriendelijk, er is weinig te beleven in het hotel!! Wij komen hiet nooit meer terug!!!

• 5ineke07-05-2016

voor ons niet meer

De tuin is prachtig. Het zwembad en strand prima, maar in april waren er nog geen mensen, waardoor het eten beneden peil was. Weinig keuze in de warme gerechten (ongeveer 7 bakken) en wat er was was koud, terwijl we toch in het begin van de etenstijden gingen. Patat meerdere malen gebakken en slap. Brood heel droog. Salades wel lekker. Ons welkom was ook niet geweldig. Moesten zelf met onze koffers onze kamer maar gaan zoeken. Alle bars waren nog dicht en je drinken moest je halen in het restaurant. Niet handig, want dat betekend dat je je elke keer eerst moet aankleden. Als je heel veel rust wil is het overigens wel een top bestemming in april. Annimatie team aanwezig maar alleen bezig met de boel opbouwen. Toen onze reisorganisatie de tweede dag echter aanbood ons om te boeken, hebben we dat snel gedaan. Uiteindelijk dus maar twee ontbijten, 1 lunch en 1 diner in hotel gehad.

Kiris het dorpje net buiten Kemer waar we zaten was nog doods en weinig te beleven.

• 9Rob21-12-2015

Wederom een aanrader

Dikke plus eten en activiteiten

• 5Cuddles26-10-2014

Wij gaan niet meer terug

Ons verblijf begon goed met een prachtige kamer (familiesuite nr. 3314)! Maar daar hield het positieve gevoel ook wel op. Komt vooral doordat veel medewerkers niet klantvriendelijk en niet behulpzaam zijn. Beetje chagrijnig zelfs, ook het hogere personeel. Uitzonderingen daargelaten. Het restaurant is niet goed afgestemd op het aantal gasten: te weinig plaats, eten is vaak koud, lange wachtrijen en te vaak lege schalen gezien. Kamer en balkon waren geweldig en werd prima schoongemaakt. Strand is niet kindvriendelijk, want het loopt (HEEL) snel af! Strand is rommelig en ook veel te krap, je ligt zij aan zij. Door de vorm van de parasols ben je constant aan het schuiven om in (of juist uit) de zon te blijven. Wij zijn 4-sterren hotels in Turkije gewend en tot nu toe altijd heel tevreden geweest, maar in Sailors Beach zien ze ons niet meer terug ...

• 9freek4914-10-2014

Een hele fijne vakantie gehad

Voor de eerste keer met 2 echtparen in dit hotel geweest maar wij hebben een heerlijke tijd gehad, mooi hotel, mooie tuin, lekker eten en veel keus, groot zwembad maar wel erg koud en groot strand met grote pier. De kamers zijn niet groot maar je bent toch de hele dag buiten, er werd overal goed schoongemaakt, super leuk animatie team die leuke avonden verzorgde en speciaal dank aan het meisje en de jongen die yoga en boccia gaven je kon zien dat ze er zelf ook lol in hadden. Toen we om 23.45 aankwamen kregen we 2 kamers op de 3e etage maar we hadden een invalidenkamer besproken maar de manager wist er niets van, de rolstoel kon maar net in de lift en de kamer was zo klein dat de rolstoel maar net langs het bed kon, de man die met de koffers mee kwam zei morgenochtend regelen we het wel voor U en na tussenkomst van de hostess van touroperator bleek dat het hotel een fout had gemaakt en kregen we op de parterre de invalidenkamer en nog 13 euro terug voor de kluishuur ter compensatie.

Hotel Sailors Beach Club info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (5)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (5)
  • KroegenBeschikbaar (5)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)