Hotel Rose Residence Beachsterstersterster

7.3Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

Op vakantie geweest naar Rose Residence Beach?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Rose Residence Beach voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Rose Residence Beach

• 8Wil 04-09-2009

Geweldig hotel

Was voor ons een uitstekend hotel, leuke mensen ontmoet. Naar Goynuk met de dolmus naar de markt. Alles was in 1 woord geweldig. Fantastisch personeel en zeer behulpzaam. Waren de taal ook goed meester (Duits en Engels). Voor ons overgetelijk.

Gereisd met partner in september 2006

• 7Piet Verlaat20-06-2009

Dit nooit meer.

Een Groot Russenkamp, wij waren samen met nog een Duits gezin de enigste Europeanen, alles maar dan ook alles is Russisch, tot en met het hele entertainment. Wij zijn niet in staat geweest om maar ene zin knap Nederlands te praten in 8 dagen, behalve dan het kontakt met de Turkse staf van het hotel, die zelf ook een hekel hadden aan die Russen. Afrader dus maar er zijn meer hotels in die regio die met het zelfde euvel kampen.

Gereisd met partner in juni 2009

• 5Elly09-10-2008

herrie, schimmel en stoffige kamers

Een te luidruchtig animatie team (probeert de omliggende hotels te overstemmen,) waardoor de rust op het strand en in de omgeving van het hotel ver te zoeken was. Naar schimmel ruikende kamers (kelder). Nacht op het balkon doorgebracht, daarna andere kamer die zegge en schrijven 1x is schoongemaakt en wel op herhaaldelijk verzoek (i.v.m. mijn longziekte C.O.P.D.) de allerlaatse dag!! Een vakantie waar ik dus herhaaldelijk naar de medicijnen heb moeten grijpen. En pluspuntje was het eten, goed gevarieerd in een smakelijke opstelling. Heel veel met name Oost-Europese gasten, in het immense hotel waren wij de enige Nederlandse gasten en de enige talen die werden gesproken was Turks en Russisch. En enkel lid van het personeel sprak heel gebrekkig Engels waardoor het communiceren erg moeizaam verliep. Overigens heb ik het reisbureau hiervan op de hoogte gesteld maar die heeft niet de moeite genomen om hierop te reageren.

Gereisd met partner in september 2007

• 7reggy voll07-10-2008

Wat een lompe uitgehongerde Russen !!

Wij zijn van 23 sept. t/m 4 okt. 2008 met z'n tweeen in de Rose Residence gweweest in Kemer. Her sterf daar , zeker 98 proc. van de lompe, uitgehongerde, ongemanierde Russen! Zelfs een goede morgen kon er niet van af. Voor de rest wat Duitsers en wij waren de eneige Nederlanders. Onze algemene indruk is dat de Turkse Riviera verziekt is door de Russen. Het beste is je eigen weg te gaan en je zo weinig mogelijk aan hun te ergeren, wat dikwijls niet meevalt. Voor ons in ieder geval even een pauze om naar Turkije te gaan. Verder viel het op het hotel niets op- of aan te merken.

Gereisd met partner in september 2008

• 7eugenie26-09-2008

Nooit meer

We zijn hier van 13 tot 23 sep noodgedwongen geweest vanwege overboeking bij ander hotel. Heel veel irritante russen, receptie die niet meer dan 10 woorden engels spreekt maar wel vloeiend russisch.Eten goed, kamerservice is vreselijk. Bij aankomst lagen er haren in het putje van het bad en na 3 keer gezegd te hebben lagen die haren er nog toen we naar huis gingen. Dus met andere woorden badkamer is in de 11 dagen nog niet 1 keer schoongemaakt, bed verschoond na 6 dagen omdat ik zelf de lakens eraf heb getrokken. En dit voor een 4 sterren hotel, schandalig. Geen aanrader hier ga ik dus nooit meer heen nog niet voor niks.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Gorkink24-07-2008

Wat een fiasco

Een hotel die er helemaal is voor de russen. Wij als 3 nederlanders waren hier dan ook de enige nederlanders. Er wordt alleen Engels Russisch en natuurlijk turks gesproken. Onze kamer lag op dezelfde verdieping als de receptie, deze kamer keek uit op 19 airco's wat mooi!!!!!!. Het eten was goed maar steeds veel hetzelfde en je moest voor het avondeten op tijd zijn anders waren de meeste schalen leeg. Eenmalig kon je eten in het Ottoman al la carte restaurant dit was wel goed, maar je moest wilde je daar kunnen eten wel meteen bij aankomst reserveren. Dit was ook weer een russisch aangelegenheid.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Maria de Poorter07-10-2007

Inderdaad heerlijk om te zijn, wel erg veel russen maar weinig last van gehad. Het eten was goed maar mocht wat warmer. Al met al een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7neys brigiite02-10-2007

personeel aan het zwembad heel onvriendelijk want de russen gaan daar voor alles voor voor mij nooit meer kemer zelfs met eten gulsigaards tot en met geef mij maar bodrum

Gereisd met vrienden in september 2007

• 9Nurcan 29-09-2007

We zijn begin juli voor een week ginder geweest en vonden het super, maar veel te kort. Alles was goed verzorgd. We hebben met de animatieteam heel leuke momenten gehad. En inderdaad er waren veel te veel Russen, alsof je in Rusland zit.

Gereisd met familie in september 2007

• 2L.Abdul27-08-2007

Ik ben 27.07 tot 05.08 in Kemer geweest( Rose residence Beach hotel 4*) Dat was mijn eerste vacantie in Turkije, en latste!!!!!!! Dat was helemaal nieks wat heb ik verwacht.Eten was niet altijd vers,personeel in de restorant was heel lastig.Wij hebben samen met groep turisten naar Juweliere fabrik naar excursie gegaan waar iederen hebben zijn goude ketingen, ringen gegeven voor schoon te maken.Gisteren heb ik ontdekt dat mijn diamantjes op mijn ringetjes is uitgehaalt, en op de plek ze hebben stenetjes met cirkonija geplatst.Wat moet ik doen??Ik kan ook niet bewijzen dat ze hebben dat gedaan,heel vervelende vacantie.Ik schrijf dit brief, omdat ik wil dat mensen moeten weten ,dat so dingens kan geburen in zelf fabriek, en niet in een juwele winkeltje.Noit meer naar Turkije!!!!!!!!1

Gereisd met familie in augustus 2007

0 tips over Hotel Rose Residence Beach