Hotel Robinson Club Camyuvasterstersterster

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Robinson Club Camyuva voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Robinson Club Camyuva

• 9Hogenkamp27-05-2013

Beste kinderloze vakantie ooit!

Wij hebben hier als de Dutch girls een fantastische week gehad. De Duitsers praten over het algemeen allemaal Engels. Wij hopen dat er in de toekomst meer Nederlanders naar deze club gaan. het is er geweldig. Overdag sporten, en 's avonds party machen. Bovendien hebben ze elke avond een ander thema met als hoogtepunt the white night. Een lasershow, vuurwerk, dansers gewoon fantastisch. Wij gaan volgend jaar terug!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Mirjam en Harry06-08-2012

Super

Hotel Robinson club Camyuva ligt heerlijk aan zee en de Taurus gebergte. Heerlijk genoten van het eten, elke dag entertainment als je wilt en wil je niet dan heb je zelfs geen (geluid)overlast. Sporten en ontspanning helemaal goed. Schoonmaak perfect, ook in het resort zelf. Gastvrijheid ook goed.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Henk en Annette08-09-2011

Geweldig!

Net terug van Robinson Club Camyuva. Heerlijke vakantie gehad. Pluspunten: mooie ligging aan zee, veel ruimte ook aan zwembad, uitstekende service, het eten is buitengewoon goed met veel culinaire hoogstandjes en bijna iedere avond een ander thema, enorm veel sportmogelijkheden maar niets hoeft, alles mag. (dus ook geschikt voor 10 dagen liggen en lezen), prima kamers; niet luxe maar netjes en liggen in park-vorm dus geen hoogbouw, iedere avond gezellige muziek en dansen. Voornamelijk singles en koppels dus bijna geen kinderen. Geen dwingende animatie. Als enige minpuntje vonden wij dat je in de kamers die dichtbij de bar lagen veel last had van de harde muziek die tot laat in de avond doorging. Robinson Club is duits dus voornamelijk duitsers, maar gelukkig bijna geen russen! Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9nick rademaker19-10-2010

hele mooie en luxe cluc

club robinson camyuva is een hele luxe club, en het is zeker het geld waard om er heen te gaan. het is wel voor de wat "rijkere" mensen. je wordt er goed verzorgd en daar is echt alles all-inclusive

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 9Leon02-08-2010

prachtig park, goed van eten en drinken

Vandaag teruggekomen van deze Club Robinson. Prachtig park, met veel groen. direct aan zee. de ligging is gewoon prachtig. Het eten is werkelijk fantastisch, met dagelijks aparte thema's, zoals bijv. een sushi-dag. Bij ontbijt en lunch keuze uit wel 15 soorten vers vruchtensap. park richt zich erg op gezondheid. Veel gezond eten, en veel sportmogelijkheden (dagelijks ca 12 verschillende soorten sport in groepsverband). Op het park zie je nauwelijks kinderen. Het park is daar ook niet geschikt voor.

Je moet de accomodatie zien als een park. Geen kamers in een flatgebouw, maar allemaal laagbouw. Ik was hier alleen, en je treft hier veel andere singles. Het eten is altijd aan tafels van 8 personen, zodat er veel contact is met andere vakantiegangers. 98% van de gasten op dit park zijn duits(talig). Je moet hier beslist duits kunnen spreken.

Alleen gereisd in juli 2010

• 9ronald11-06-2010

super club voor singles en paren

Wij hebben al vele robinsonclubs gezien en deze is zeer geschikt voor paren of singles. Je kunt er tot in de late uurtjes party machen zoals de duitsers het zeggen, veel Nederlanders zijn er niet maar de duitse gasten vinden nederlandse gasten meestal zeer interessant en maken dan ook graag contact met je. Overdag is het hier sporten of zonnen en s avonds is het party en dansen, dat in tegenstellig tot de andere robinsonclubs wel in de disco met grote getale wordt voortgezet tot in de kleine uurtjes. Voor singles is het een superclub en voor paren zonder kinderen is de club ook van grote klasse als je van dansen houdt. De shows zijn niet van geweldig robinson nivo, maar de avondshow op de zonneweide was prima. Bij de whiteparty is iedereen top gekleed en het eten is dan op zijn best. Het eten is er prima maar verwacht geen Nobilis kwaliteit, daar is de club te klein voor. Aboslute top club voor een weekje relaxen met vrienden, vriendinnen of partner.

Gereisd met partner in mei 2010

• 10Wendy21-10-2009

Mooi Hotel

Voor mijn werk ben ik hier wezen kijken. Het is een prachtige club. Het is voornamelijk voor Singles, met partner, en sporters. Er is ontzettend veel te doen bijvoorbeeld: Boogschieten, Yoga, Waterskieën, Catamaran Zeilen, Work outs en een sauna. Het eten daar is echt geweldig. Zoveel keuze in soorten eten. De kamers vond ik niet zo heel mooi. De badkamer was vrij nieuw, maar het slaapgedeelte was erg simpel. Wil er zeker nog weer een keer kijken en dan lekker sporten.

Zakelijk gereisd in mei 2008

• 10n.schoenmaker08-10-2008

Onze favoriete vakantieplek !

Topper : Sfeervol aangelegd, gemoedelijk,fantastische buffetten, geweldige inzet van personeel om het de gasten naar de zin te maken. Na overdag hard werken geven ze ook 'savonds nog 'n show, super !

We zijn hier in 2004 met 2 volwassen kinderen geweest en we hebben allemaal genoten !

We zijn met voorbereidingen bezig om ze komend jaar weer met 'n weekje hier te verrassen.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 10Linda22-09-2008

Robinson is in een woord fantastisch!

wat een geweldige vakantie! geen enkele ergernis gehad de week dat wij er zaten. voor 98% duits publiek, alleen maar fatsoenlijke types, geen drankgelag of voedselstapels op borden. wie hier ook naartoe wil; je moet wel duits verstaan want dat is de voertaal. veel sportmogelijkheden en voor elk wat wils, zowel binnen als buiten. denk van Yoga tot BBB tot spinning tot boxtraining en ook watersporten als catamaranzeilen surfen en duiken. kwaliteit eten erg goed, elke dag ander thema en dus ander aanbod. entertainment is prima, niet overdadig en heb je geen zin dan ga je naar de bar met dansvloer (buiten). Robins zijn aanwezig maar op de achtergrond. de hele club en sfeer is afgestemd op volwassenen, waarvan de gemiddelde leeftijd rond de 40 is. kortom wij zijn fan en gaan zeker vaker naar Robinson.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Erik09-08-2007

In mei hier geweest. Prachtige club in een mooie tuin. Kinderen komen hier niet (of nauwelijks) het eten is geweldig, hier blijf je eten, maar gelukkig zeer mooie sportschool en wil je daar niet heen, dan kun je ook volop buiten sporten. 's avonds is het hier geweldig. Dansen tot in de kleine uurtjes, en dit ver van de kamers. Uitslapen zo lang je wilt en gewoon kunnen ontbijten. Geen kleine kinderen dan is dit the place to be. Bij de bar 's avonds is het wel kijken en bekeken worden. Maar ach, je hebt vakantie. Ik was hier met vrouwlief maar ook als single kun je hier super toeven.

Gereisd met partner in augustus 2007

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats