Hotel Rixos Premium Tekirova

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Premium Tekirova voor je op een rij gezet:

169 reviews over Hotel Rixos Premium Tekirova

• 2017
    10pascal30-06-2017

geweldig

Jammer dat er niet veel Nederlanders meer naar Turkije gaan. Het is een super hotel, goed eten, drinken, slapen. Er verblijven veel mensen uit de oost blok landen maar het zijn allemaal nette mensen, geen enkel probleem. Iedere avond is er wel iets te doen, als je geen zin hebt kun je gewoon je eigen ding doen. Kamers zijn goed, ze zijn wat klein maar alles is aanwezig, we hebben goed geslapen. Drankjes zijn prima. Er is een waterpark met super glijbanen. Ook kun je goed wandelen hier. Dus wat ons betreft een echte aanrader. Voor toeristen is Turkije goed te doen.

• Oude reviews

9erik17-05-2016

Zeer goed familie hotel.

Zojuist terug van Rixos premium Terkirova. Wij gaan al jaren naar Turkije altijd in 5 sterren hotels en bereiden ons zeer goed voor naar welk hotel we gaan. Na het lezen van tig reviews en het bekijken van diverse video van Rixos Tekirova besloten om onze twee weken vakantie(02/05-15/05) hier door te brengen met twee volwassenen en 2 kids(6/9). We hebben het geweldig gehad! We hebben kosteloze upgrade gehad naar een family garden suite met een werkelijk fantastische locatie. Begaande grond uitzicht op de rivier en pal voor de rixy club. Onze kamer was prachtig, wel paar kleine dingen kapot(jammer), zeer prettige bedden! Goed gevulde mini bar en prima schoonmaak!. De rixy club is geweldig al hadden wij graag een Nederlands/Duits sprekend personeels lid gezien. Het aquapark voor kids(en volwassenen) is perfect. De handoeken service de beste ooit(5 plekken afhalen!) Eten hoofdrestaurant grandioos(hoewel beperkte keuze in vergelijking met sommige andere hotels) maar wat ze hadden was super van kwaliteit en erg lekker. Het eten in het jummy restaurant en in de snackcorner vonden wij niet goed!Hier zou meer aandacht aan gegeven moeten worden, wij misten bijvoorbeeld een lekker pizza tevens was het eten hier vaak droog. Het hoofdrestaurant is onhandig gebouwd waardoor je een behoorlijke afstand moet lopen om bij het buffet te komen. Dit was nu niet zo een probleem gezien de bezetting nog geen 50% was, maar in hoogseizoen echt een nadeel. A la carte, wij hebben de italiaan gedaan(vonden wij redelijk) en de chinees(Top!) neem zeker de peking eend en vis in zoetzure saus werkelijk geweldig! De chef van de Chinees is een fijne kerel!. De ijssalon was lekker jammer van het bevroren fruit. Receptie: Informatie voorziening in de receptie is onder de maat, hier moet meer aandacht aan gegeven worden. Premium concept: Wij hadden al verwacht dat er wat bezuinigingen zouden zijn gezien de economische problemen(geen russen en IS) maar toch jammer, geen persoonlijk onthaal of welkomst drankje en bijvoorbeeld geen zonnebrand meer op het strand(neem deze dus zelf mee want kost een vermogen daar). Drank keuze: Beter kan niet, werkelijk ongelooflijk de lekkerste coctails,biersoorten,sterke drank,koffie alles perfect!! Patteserie: Perfect. Zwembaden: Prachtig helaas schoonmaak moet beter, Heb borden, onderbroek en glas in zwembad gezien!. Binnenbad: Heerlijk van temperatuur maar verdiend onderhoud!. Spa: Prima!. Bars: Perfect. prima bediening je krijgt je glas niet leeg. Complex, werkelijk prima onderhouden, prachtige natuur en prachtig aangelegd. Let op: Hoewel de openbare toiletten over het algemeen genomen schoon waren, toch paar keer behoorlijke smerig toilet aangetroffen, vaker schoonmaken!. Animatie: May fest, Super! Ook voor kids mooie shows(papagaai,magic), helaas na het mayfest viel het tegen, In de avond alleen live muziek en geen kinder shows meer, dat was een echte domper, wij zijn gewend elke avond shows te zien!. Gasten: Helaas wat mindere kwaliteit gasten dan wij gewend zijn in dit soort hotels(kan aan de periode liggen), ivm het may fest waren er veel gasten uit Oekraine waarbij sommige nog niet de juiste normen en waarden hebben, jammer.Dan het belangrijkste het personeel: Helaas gaat het hier voor een gedeelte echt mis. 50% van het personeel(en dan vooral management) is prima, spreken de talen en werken hard, helaas is de overige 50% gewoon echt slecht, jong, geen talen kennis, geen ervaring en vooral in het restaurant is dat soms irritant. Zelf je borden/bestek zoeken, je eigen drank halen, tafels die niet worden schoongemaakt etc. Als je ergens om vraagt dan wordt het wel gedaan, maar dit hebben wij echt Veel beter meegemaakt. Strand: Mooi aangelegd met prima beach bar en goed personeel. Tip: bioscoop, wij zaten te wachten op een aangekondigde film toen wij in de zaal zaten bleek ineens een andere film te gaan spelen en waren de films ineen veranderd, affiche bleek nog van gisteren te zijn(niet goed!) kids teleurgesteld. Alles bij

• 9dvy27-07-2015

Prachig resort, absoluut een aanrader

Ontzettend groot en goed onderhouden resort, het aquapark is uniek voor een hotel, magnifieke glijbanen en geen tot zeer korte wachtrijen.

Het buffet is erg goed en drankjes worden zelfs in flesjes geschonken, goede cocktails en veel goede dranken. Daarnaast twee professionele cocktailshakers, vraag zeker naar hun specialties.

Het stand is ontzettend mooi, meerdere pieren en degelijke parasols en strandstoelen op soort houten eilandjes voor je comfort en rust. Avondprogramma is erg goed met mooie open area met mooie dansvloer, goede dj's en goed animatieteam. Vooral de themafeesten zijn geweldig en vol entertainment. Fijne aan de shows is de constante bediening, ideaal.

We verbleven in een nieuwe (familie)kamer, zijn erg mooi maar vrij prijzig, het hoofdgebouw is grauw en de kamers zijn te klein. In mei hier één nacht verbleven tijdens een vakantie in Amara( de buren), zou niet weer in deze kamer willen verblijven.

De kinderclub moet voor jonge kinderen een paradijs zijn.

Met vrienden

• 10samira16-05-2015

Absolute aanrader!

Dit hotel is schitterend gelegen, aan het strand tussen de bergen, omgeving is adembenemend. Alles tot in de puntjes geregeld, niets is te veel of te gek. Personeel is zeer vriendelijk en hoe overal aan gedacht is is niet te bevatten, alles maar dan ook alles staat in het teken van absoluut perfecte service. De balans tussen kindvriendelijkheid en volwassenenvermaak is simpelweg perfect, de Rixy Club is er 1 die je nergens in Turkije zal treffen, zo groots en zo ontzettend mooi, het personeel van de Rixy Club is professioneel en je merkt aan alles dat het mensen zijn die echt van kinderen houden, je laat je kinderen met een gerust gevoel een paar uur bij ze achter (onze kinderen wilden daar niet weg!!) Entertainment voor volwassenen is top, de zwembaden (waterpark) zijn geweldig voor jong en oud. Heel de opzet van het hotel geeft je het gevoel dat je je in een prachtige omgeving bevindt waar je uren over het terrein kunt struinen.

• 6H. Maasland28-10-2013

Zeer klant onvriendelijk bij aankomst

Bij aankomst bleek touroperator de rekening nog niet betaald te hebben!!!! Fout touroperator, maar de manier hoe de manager ermee omging was echt schandalig. Er werd keihard gezegd dat de chauffeur ons weer moest meenemen! Sta je dan met een kind van 5 om 20:00 in de avond. Reisleider heeft een medewerker van kantoor van touroperator opgetrommeld en die heeft alsnog met spoed betaald zodat wij na twee uur wachten de kaarten van de kamer kregen toegeworpen! met een snauw van de zeer onvriendelijke manager. Aangekomen op de kamer was er geen extra bed opgemaakt en de toiletborstel was in tweeen, zodat er gebruikssporen achter bleven na gebruik van het toilet. Deze borstel is na de hele week melden niet vervangen. Zou ik als schoonmaakster niet echt blij mee zijn! Verder is het hotel prachtig, maar veel russen die altijd nogal aanwezig zijn, zodat personeel ook behoorlijk narrig is. Strand is een keienstrand dus vergeet geen waterschoenen mee te nemen! Eten is zeer goed, locatie prachtig.

• 9leon_610-09-2013

Onvergetelijke vakantie

Fantastische vakantie gehad. Waren met een groep van 10 personen. Familiekamers zijn groter dan kamers in hotel. Die zijn te klein! Eten was heerlijk en altijd voldoende. Animatieteam deed enorm hun best om er een leuke tijd van te maken. Bijna geen Nederlandse kids, dus hou hier rekening mee. Veel Russen, maar geen last van, zijn best gezellig op z'n tijd. Arena club op strand en elke avond optredens, DJ's, shows, live music, etc. 3D Boombox party moet je gezien hebben. Schuimparty: heel leuk! Glijbanen top voor de kids. Strand: kiezels voor kleine kinderen niet heel prettig. Dan maar in het zwembad! Grote steiger met bedjes, erg lekker als het erg heet is. Fitness ruimte prima. Vonden het jammer dat wij moesten vertrekken. Animatie team kwam nog gedag zeggen bij vertrek, heel attent. Park is erg verzorgd, veel groen, mooie beek, ziet er erg verzorgd uit. We gaan waarschijnlijk in mei 2014 nog een keer. Zomer 2014 wellicht naar Rixos Sungate. Kortom: aanrader!

Met vriendelijke groet,

Met vrienden

• 8wuyts wim18-11-2012

hotel in rustige omgeving

• punten:goed hotel,zeer uitgebreide buffetten,goede all in
      • punten:te veel russen,heel kleine badkamer,keienstrand is zonder stevig schoeisel niet te bewandelen

• 8Jan van Goethem08-05-2012

Uitstekend hotel maar sfeer niet optimaal.

7 jaar geleden hebben wij in dit hotel voor de eerste keer kennis gemaakt met Turkije. Wij ware overweldigd door de geweldige kwaliteit van dit hotel en sindsdien zijn wij vele malen terug naar een Rixos hotel geweest en telkens een geweldige vakantie beleeft. Nu na 7 jaar terug in dit hotel hebben wij weer de zelfde kwaliteit ervaren echter met 1 verschil de sfeer was totaal anders dan de eerste keer. Na een paar dagen met vele verschillende nationaliteiten stroomde na 1 mei het hotel vol met de Russen met het gevolg dat het personeel veel minder vriendelijk werd en kontakt met andere hotelgasten zo goed als onmogelijk werd. Erg jammer het blijft een geweldig hotel, maar we gaan voor de volgende keer toch op zoek naar een hotel waar een meer gemengd publiek is.

• 9Ineke de Koning04-03-2012

Heerlijk relaxhotel

Waren hier half febr. een week. Hebben enorm genoten! Vooral van het mooie weer, het goede eten, het verwarmde binnenzwembad en de behandelingen in de welness! Ideaal om even bij te tanken. Zeer goede kwaliteit/prijsverhouding. Mooie lounge met plenty zitplaatsen en goede service. Hadden een upgrade naar een 2/3 pers. kamer met zeezicht, deze zijn ruimer dan de 2 pers. kamers. Tijdens ons verblijf was de Worldcup biljarten aan de gang, erg druk in hotel met allerlei nationaliteiten, maar erg leuk ook om af en toe even te gaan kijken. à la carte restaurant op de 3e verdieping, afwisselend Frans, Italiaans en Vis. Erg goed. Komen hier zeker terug. Transfer vanaf Antalya: 1,5 uur.

• 9jan15-12-2011

Top !!

Zijn hier in 2006 geweest, heerlijke plek als je in de zon wil liggen en heel veel wil eten

3 tips over Hotel Rixos Premium Tekirova

• leon_6, 10-09-2013

BBQ, reserveren noodzakelijk, maar is heerlijk.

• samira, 16-05-2015

De accommodaties voor gezinnen zijn ideaal, ruim opgezet en geeft je het gevoel dat je je niet in een hotel bevindt, wel de luxe en de service maar niet het massale en overbevolkte. Ala carte eten moet je gewoon doen! Je moet het gewoon gezien en ervaren hebben. Voor ons is het de tweede keer dat we hier komen en er zullen nog vele keren volgen!! Complimenten aan Rixy club personeel, guest relations en al het overige personeel dat ons verblijf onvergetelijk gemaakt heeft!

• Thijssen, 29-05-2017

Boek bij de service balie een excursie voor Land of Legends. Dat is gratis (1x per geboekte week) want dit is ook van de Rixos keten. Vervoer wordt geregeld, handdoeken en flesjes water geven ze mee. Fantastisch waterpark. Glijbanen, golfslagbad, dolfijnenshows, snorkelen met roggen en vissen, tijger, puinguins. een soort Disneyland maar dan met water. Echt doen!!

5 vragen over Hotel Rixos Premium Tekirova

• Mieke, 19-08-2017

Russen

Hoor vaak dat er in all inn hotels veel russen zijn en dat dat de sfeer bepaald. Wie heeft er ervaring daar mee in dit hotel?

• lesley01, 31-03-2015

reisbestemming 2015?

ik wou ook eens onderhoren of hier nog al mensen zijn geweest afgelopen jaar, want de commentaren zijn al wat gedateerd ...

• rosy, 18-10-2013

russen

Wie is deze zomer 2013 geweest ? Is het inderdaad totaal vernieuwd ? zijn er effectief zoveel russen, heb je er last van ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenVegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats