Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

44 Reviews over Queen's Park Türkiz Kemer

• 9Jessica15-05-2015

Een mooie rustvakantie gehad !

Wij hadden een mooie vakantie . Lekker eten, vriendelijk personeel, een perfecte ligging .

Wij zouden onmiddellijk terug gaan !

• 8Maria17-07-2014

Heerlijk hotel aan de rand van Kemer

Wij hebben erg genoten van dit hotel met prive strand, sauna en binnenzwembad (waar overigens maar erg weinig gebruik van werdt gemaakt. Neem de gelegenheid om in het restaurant (1 x per week) te eten. Een geweldig uitzicht en bovendien erg lekker. Alleen het entertainment was niet geweldig. Maar daarintegen, het centrum was 200 meter verder.

• 2vlayen08-05-2014

Nooit meer

Derde maal in dit hotel, vorige 2 jaren waren perfect maar sinds het geen Sensimar meer is zeker geen 5 sterren meer waard. wij hebben het risico genomen maar hebben daar nu heel veel spijt van, 90% is nu russisch en het zijn en blijven boertige boeren. Spijtig van het personeel want die doen zo hun best voor de mensen die al die jaren terugkomen maar ons zien ze hier niet meer.

• 5Wouters H.28-10-2013

Alles klopt wat andere toeristen schrijven !!!

De enige voordelen zijn: -bij ontbijt vers geperst fruitsap "a volonté" -ligging is super want men is zeer dicht bij de markt en de winkelstraten.

• 3Cluytens Herman24-10-2013

Dit nooit meer

Hotel zogezegd "Alleen volwassenen". Steeds kinderen aanwezig. Voorzieningen om kinderen bezig te houden niet aanwezig, gevolg spelende en lawaaierige kinderen op het terras en in de bar van het hotel. Het eten was heel middelmatig

• 4vandierendounck15-10-2013

nooit meer!

Hotel is vuil.Kussens op ligzetels zijn versleten.Handdoeken ook.Eten elke dag hetzelfde.Katten liggen op de stoelen aan de bar,dus de ooit beige kussens zijn nu zwart en vuil.Het hotel is maar 4 sterren en kreeg een 5 e ster voor de haven waar je niet in mag.Kamers worden ook bijna niet gepoetst.juist het hoognodige.prijs niet waard!

• 3ingrid 13-09-2013

een vuil onvriendelijk hotel

vuil onvriendelijk arrogant hotel en adults only?zekers niet er waren veel kinderen aanwezig!ook nog dat de kamer al vuil was toen we aankwamen en de douche is in geen 10 dagen gepoetst?koffiefaciliteiten ni veel van gezien?katten in het restaurant ?enigste goede was uitzicht en 4deverdieping ala carte voor de rest zekers geen 5 sterren.raad aan van zekers NIET dit hotel te nemen we hebben altijd 4sterren geboekt en nu dacht ik probeer dit keer voor ons een stressvakantie .4 sterren hotel is véél mooier en proper!maar dit was een catastrofe ben zelf poetsvrouw maar dat ik het zo moet doen kan ik men brief tekenen!met ontbijt de ober (waar de katten rondliepen)was altijd aan het zuchten was mss.wa véél?maar wij betalen voor een 5 sterren en verwachtingen was 2 sterren!!!!!!!

• 8fam. D30-08-2013

zeker geen adults only

Het hotel is zeer goed gelegen,direct aan het strand waar je veel plaats hebt om te liggen, alsook direct in het centrum en aan de haven. De kamers zijn ruim, wel kleine badkamer. Het onderhoudspersoneel was zeer vriendelijk. De hygiene in het hotel is ook dik in orde. Het grote nadeel van het hotel was dat er toch kinderen werden toegelaten , niet door touroperator, maar door andere reismaatschappijen ( vooral van de chinezen )dus geen adults only.

• 5Toine16-06-2013

Absoluut geen 5 sterren

Mijn vrouw en ik zijn net terug gekeerd uit Sensimar Kemer. Op zich mooi hotel, rustig gelegen aan de haven. Een bedje aan het strand makkelijk te krijgen. Het is eten is eentonig en de animatie is werkelijk een aanfluiting. In de brochure en op de site staat dat de minimum leeftijd 18 jaar is maar er waren kinderen te over! In het restaurant lopen vele zwerfkatten en er wordt zelfs geld gevraagd voor de verzorging van die katten! Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, maar kregen een kamer aan de zwembadzijde, hier over geklaagd maar er werd ons verteld dat ze volgeboekt waren. We hebben genoten van het mooie weer en de jeepsafari is een aanrader. Al met al gaan we hier nooit meer naar toe!!

• 4Van Cauwenberge Eddy08-06-2013

Zoek aub een ander hotel !

All-In : niets van waar, minibar en veel dranken zijn mits betaling. Adults-Only : krioelt er van de kinderen ! IJsjes aan de strandbar : 16.30 - 18.00 u ,als er veel Russen voor u staan : onmiddellijk voorraad uitgeput (1 dagelijks rantsoen). Buffet in restaurant : steevast dezelfde kost, kip en kalkoen en andersom ! In de veranda, palend aan het restaurant mag gerookt worden, zodat iedereen in het restaurant maar moet meeroken.! Aub, zoek een andere locatie ! Deze aanbieding strookt langs geen kanten met de werkelijkheid.! Alleen de ligging en de soep zijn goed .

Hotel Queen's Park Türkiz Kemer info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar