Hotel Queens Park Resort

Hotel Queens Park Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Queens Park Resort voor je op een rij gezet:

119 reviews over Hotel Queens Park Resort in het Nederlands

Perfect Hotel

DJ, 8-10-2017

Je hoeft niet bang te zijn om hier ziek te worden, het eten is geweldig wat je voorgeschoteld krijgt.

De Spa is een echte aanrader om de eerste dagen even tot rust te komen en je kan goeie deals maken voor massages

Kamers zijn prima en schoon

Entertainment was er de hele dag door en voor iedereen wat te doen

De shows die in de avond gegeven worden in het buiten theater zijn van hoge kwaliteit en zeer de moeite waard om te gaan kijken

Verder de zee strand en zwembad zijn toppie en vergeet vooral niet de hangmatten om even in te chillen!

Super vakantie gehad

Super resort, 25-8-2017

Dit resort was het beste resort bezocht in Turkije. Veel Russische gezinnen met een positieve instelling, wat Fransen, Belgen en Duitssprekende gasten. Een goede sfeer in het hotel.

Genoeg animatie met ook shows.

Goed gegeten en vooral het toetjesbuffet was indrukwekkend.

Mooie tuin met veel schaduwplekken. Een prima Turks wellness gedeelte. Fijn geprijsd.

Goede beveiliging in en rondom het hotel.

Toegankelijk voor gehandicapten (Ook de zee)

Nog een introduktieduik gehad bij duikschool Octopus te Kemer.Voelde me erg op mijn gemak gesteld. Prima prijs voor het gebodene.

Tip: de wekelijkse markt in Kemer op dinsdag.

Wat minder goed was?

misschien de kennis van de Engelse taal.....

De kamers zijn iets gedateerd maar de bedden niet! Heerlijk geslapen.

super gezellig hotel voor jong en oud heerlijk

nelly coppens, 9-3-2017

we komen hier al 6 jaar altijd een geweldige vakantie gehad, en gaan dit jaar dan ook voor 4 weken .we komen hier altijd met ong 20 man bij elkaar en hebben dan een gezellige tijd de ober zijn heel vriedelijk en aan de receptie word je goed geholpen als er iets is. dus tel dit jaar wel weer op de vakantie nog 5 maanden en dan zijn we er weer

Hotel Queens Park Resort: NOOIT MEER!!!

moeder en dochter, 25-10-2016

Het hotel heeft geen beveiliging wat inhoud dat Jan en alleman het hotel in en uit kan. Ook gebruikt het hotel geen armbandjes waaraan je kunt zien dat je in het hotel logeert. Je weet dus niet met wie je te maken hebt. Het hotel wordt gebruikt door Russische pooiers en hun prostituees om diverse mannen te plezieren. De gemaakte afspraken worden ingedeeld en besproken veelal op het strand. Het drankgebruik door de mensen uit het Oostblok is in één woord afschuwelijk te noemen. Vanaf smorgens 10 uur (dan pas gaat de bar open qua alcohol) zit de meeste Oostblok gast aan het alcohol. In onze week is er een Russische man met zijn dronken harses van zijn balkon van de 5e verdieping naar beneden gevallen, totaal dronken. De receptie van het hotel noemt hem alleen: a very crazy drunk Russian! Er wordt verder niets aan gedaan. Wij zijn klaar met de Oostblok gasten, totaal onverantwoordelijk en absoluut niet gezellig of leuk te noemen. Dit hotel? Nooit weer, het straalt geen veiligheid, gezelligheid of enthousiasme uit.

fantastische plek

ludo, 28-5-2015

uitstekend hotel gelegen in een mooi en goed onderhouden tuin,langs 1zijde strand/tuin en achter zijde de (toen)nog besneeuwde bergtopppen.mooi gerenoveerde kamer die netjes onderhouden werd.behulpzaam en vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn.de barmannen oa(volcan)zijn een attractie op zich.enthousiast animatieteam die je met rust laten als je aangeeft.geen interesse te hebben.huisfotograaf aanwezig die mooie opnames maakt aan schappelijke prijs .voor ons als bourgondiers was het eten lekker(van amuse tot dessert)en voor ieder wat wils .kortom een fijn hotel voor een rustgevende vakantie in een mooie omgeving .hotel is in 2014 van eigenaar veranderd met positief resultaat .

Leuk!! maar meer ook niet.......

yahweh2011, 23-9-2014

De hele accommodatie ziet er goed uit, strand, tuin, zwembad en animatie team is helemaal top!!

De kamers zijn oud, slecht onderhouden en de schoonmaak is erg matig, bed en matras zijn goed.

Bedienend personeel is goed en vriendelijk.

Er is genoeg drank en eten, maar het warme buffet is het vaak lauw of koud!!

In het hotel zitten veel russen (en het is toch onsympathiek volk zeg) en Kemer ook te russisch

Verder hebben we een leuke vakantie gehad, maar dat we er nog een keer zullen komen, nee dat denk ik niet.

transfer vliegveld -hotel ruim 1 1/2 uur!! fantastisch hotel, mooie kamers en goed eten. altijd een ligstoel bij het strand vrij maar niet bij het zwembad ( russen ) zijn hier al 4x geweest maar is nu bijkans niet meer te boeken bij een Ned touroperator.

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel en leuke animatie. Er zijn inderdaad veel Russen, maar het personeel verheugd zich daarom al op de Nederlanders en is daarom ook echt super vriendelijk. En een vakantie moet je zelf maken, daar heb je de andere hotelgasten niet voor nodig.

Onze vakantie was meer dan geslaagd en we zouden er zeker nog een keer heen willen gaan.

Wij zijn in de herfstvakantie voor de 4de keer in dit hotel geweest...! Een TOP hotel! Vriendelijk personeel, lekker eten en niemand verveelt zich! We hopen volgend jaar weer te gaan!

We gaan 13 oktober 2007 voor het 3de jaar naar dit hotel en vinden het SUPER.We hopen dit jaar weer een leuke vakantie te hebben en dat we mooi weer hebben.maar dat gaat vast wel lukken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queens Park Resort in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queens Park Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Queens Park Resort scoort een 8.41 uit 10 op basis van 119 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: