Hotel Queen's Park Le Jardin

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag29°17°
Hotel Queen's Park Le Jardin
8,6

Wat vakantiegangers zeggen

Vlakbij de bekende badplaats Kemer ligt Hotel Queen’s Park Le Jardin. Verblijf je op basis van all-inclusive? Dan weet je zeker dat je hier niks te kort komt. De hele dag door geniet je van hapjes. Zo is er speciaal voor de uitslapers een laat ontbijt en tot in de late uurtjes zijn er snacks. Een echt 5 sterren hotel volgens jullie.

Hou je van gezelligheid en doe je graag mee met activiteiten? Dan zit je bij Hotel Queen’s Park Le Jardin helemaal goed. Volgens reviewer Stephanie is het hier de hele dag door gezellig door de vele activiteiten: ‘Wat wij vooral super vonden is dat er zoveel te doen is. Echt top animatie, mini disco, daarna een show en daarna nog muziek en dansen. Op zaterdag beach party met vuurwerk en hapjes bij het strand. Op dinsdag een schuimparty in de middag bij het strand.’ Wel valt het jullie op dat de animatie soms enkel gericht is op de Russische gasten. Op vakantie met tieners? Zij kunnen tot in de late uurtjes door feesten in de disco van Queens Park Le Jardin. Reviewer Nicole schrijft dat na een avondje uitgaan een heerlijk bad, een schone kamer en een goede maaltijd op je staan te wachten.

Aan keuze voor restaurants dan ook geen gebrek bij Hotel Queen’s Park Le Jardin. Neem plaats in het buffetrestaurant of kies voor een van de drie à la carte restaurants. Volgens vakantiegangers mag je vooral het Turkse restaurant niet missen. Wel schrijven sommigen dat het eten iets gevarieerder kan. Drink na het eten een verkoelende iced coffee aan de koffiebar van het hotel.

Even relaxen? Dat kan volgens familie Verkooijen zeker bij Hotel Queen’s Park Le Jardin: ‘Het team van de Spa zijn toppers. Nog nooit deze ervaring gehad, maar echt enkele zeer ontspannende en relaxte uren hier gehad. Zeer deskundige masseuse's. Een aanrader om dit hier mee te maken.’

Ligging

Met een ligging aan het strand en tegenover het openbaar vervoer ben je volgens jullie zo in de gezellige stadjes van Turkije. Petra schrijft: ‘Met de dolmus of de taxi ben je zo in Kemer en dit is wel de moeite om te bezoeken, leuke winkelstraat, grote markt, leuke restaurantjes. Het Sirena restaurant net tegenover de plaats van de dolmusjes is een aanrader.’

Altijd al willen leren duiken? Ontdek dan de onderwaterwereld van Turkije tijdens je vakantie. Martin schrijft dat duikschool (Scuba)diving my angel dé plek is voor zowel gevorderden als beginners. Maar een relaxt dagje strand kan ook bij Hotel Queen’s Park Le Jardin. Jullie geven wel als tip om waterschoenen mee te nemen voor het kiezelstrand.

Volgens de familie Claes mag een leuk uitstapje niet missen tijdens je vakantie: ‘Hebben een quad - en jeep- safari gedaan. Stoffig maar heerlijk !! (Wel geboekt buiten het hotel) Links en rechts van het hotel leuke shops, Kemer met nog meer shops enkel 10 min. met de taxi (10 euro per taxi).’

We hebben een aantal aanbieders voor Queen's Park Le Jardin voor je op een rij gezet:

1200 reviews over Hotel Queen's Park Le Jardin in het Nederlands

fantastisch

j hendriks
25-5-2019

een echte aanrader, fris hotel, schone kamers, heerlijke douche, animatie prima, eten was super, voor de derde keer geweest, gaan zeker terug over het eten, de buffetten en salades, en tapas en visdag, , het toetjesbuffet,het is gewoon geweldig en heerlijk, als men dan een 3 geeft voor het eten? dan bedroefd mij dat

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Aardig hotel maar geen 5 sterren

de Jong
8-5-2019

Het hotel is netjes en schoon, maar de kamers zijn verouderd. Dit hotel heeft niet de luxe die het zou moeten hebben en is voor Turkse begrippen geen 5 sterren maar eerder 3-4 sterren. Het eten viel enorm tegen: was niet lekker, koud en ook vaak op. Er zijn veel te weinig ligbedjes bij het zwembad voor de hoeveelheid mensen (niet eens in het hoogseizoen). Bij aankomst in het hotel kregen wij een familiekamer toegewezen die was gerenoveerd. Maar deze kamer was heel donker, met een muur als uitzicht, was heel raar ingericht en had een rare wand voor het bed waardoor je amper ruimte had. 1 van de kinderen moest op een bed in de gang slapen, dat was zgn de extra slaapkamer. Daarover direct geklaagd en de volgende ochtend netjes een andere normale kamer gekregen. De animatie voor kinderen was uitstekend en de sfeer is heel gemoedelijk. We hebben zeker geen slechte vakantie gehad, maar dit hotel was voor ons eenmalig.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Geweldig!

Peter Veelers
5-5-2019

Gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel, prima animatie, lekker eten!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 24-5-2019

Geachte Peter VEELERS,

We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel.

We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft.

We hopen u in de toekomst nog een keer te zien.

Met vriendelijke groet

Gülçin HEPTEMİZ

Gastendienst

Jill
10-4-2019

Is een echt familie hotel met het hart op de juiste plaats voor jong en oud

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 28-4-2019

Geachte Jill, We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel. We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u in de toekomst nog een keer te zien. Met vriendelijke groet Gülçin HEPTEMİZ Gastendienst

fantastisch

De Vos Gino
10-4-2019

Wij waren voor de negende keer in queen's park le jardin , en zoals altijd prima vakantie gehad , prijs kwaliteit zeer goed hotel met vriendelijk personeel en een lekkere keuken , zeer goed animatieteam en mooie tuin , wij gaan zeker nog terug , het is altijd een beetje thuiskomen.

Gereisd Met partner in juni 2018
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 28-4-2019

Geachte Dhr. DE VOS, We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel. We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u in de toekomst nog een keer te zien. Met vriendelijke groet

Zeker voor herhaling vatbaar

ArianeVC
9-4-2019

Top hotel, reeds meerdere malen bezocht en telkens opnieuw is er vernieuwing aangebracht om het nog aangenamer en toffer te maken. Tevens al met mijn kleinkindje geweest en ook voor kinderen een echte aanrader !

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 28-4-2019

Geachte Ariane, We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel. We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u in de toekomst nog een keer te zien. Met vriendelijke groet Gülçin HEPTEMİZ Gastendienst

geweldig hotel

nelly coppens
9-4-2019

heel fijn hotel geen massa dus lekker rustig maar alles is er wat je nodig hebt goed en lekker eten gezellige avonden met muziek of disco leuke barretjes en een koffie bar goede gastvrouw (gulcin) die staat altijd voor je klaar ligt in het midden van een klein centrum alles bij elkaar een fijn hotel . sep zijn we er weer

Gereisd Met vrienden in september 2018
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 28-4-2019

Geachte Mevr. COPPENS We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel. We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u in de toekomst nog een keer te zien. Met vriendelijke groet Gülçin HEPTEMİZ Gastendienst

Leuk hotel met enthousiaste medewerkers

Lindsay
9-4-2019

Een zeer fijn hotel waar je echt tot rust kunt komen. Super animators waar je eens mee kunt weg gaan en een leuke disco in het hotel zelf. Voor ieder wat wils. Wil je rustig iets drinken aan de bar binnen of liever toch buiten aan de poolbar, geen probleem! De fantastische mensen die er werken staan steeds voor je klaar! Altijd een nette kamer en kamer en elke dag een gevulde minibar. Ook de haman is een pluspunt. Je hebt er 4 restaurants waar je heerlijk kunt eten. Gegarandeerd een fantastische vakantie voor jong en oud! Wij hebben daar heel wat nieuwe mensen leren kennen en komen ook samen opnieuw tesamen. Reeds 3 x geweest en zeker niet de laatste keer 😁

Gereisd Met vrienden in april 2018
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 28-4-2019

Geachte Lindsay, We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel. We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u in de toekomst nog een keer te zien. Met vriendelijke groet Gülçin HEPTEMİZ Gastendienst

Heel goed

Barle Martine
9-4-2019

Leuk hotel met familiale sfeer

Gereisd Met vrienden in juni 2018
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 28-4-2019

Geachte Martine, We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel. We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u in de toekomst nog een keer te zien. Met vriendelijke groet Gülçin HEPTEMİZ Gastendienst

supervakantie

Tiny Rutter
1-12-2018

het is een heerlijk hotel, rolstoelvriendelijk met mooie kamers, een fijn zwembad, een prachtige tuin en heerlijk strand. Er zijn 2 buffetrestaurants waarvan 1 voor rokers. Het eten is er geweldig. Er zijn nog 2 of 3 a la carte restaurants waarvoor je jezelf kunt inschrijven, maar door het diverse aanbod zijn we alleen in het beuffetrestaurant geweest Er is een speciale koffiecorner met lekkere koffie/cappucini, het enige minpunt van dit hotel is het handdoek leggen, s'morgen om 8 uur ligt het zembad en enkele rijen van het strand al vol, hier zou het management iets aan moeten doen. en last but not least, iedereen is supervriendelijk of je nu wel of niet een fooi geeft. Ga hier zeker terug.

Gereisd Met partner in september 2018
Gülçin HEPTEMİZ, Guestrelation Manager, 28-4-2019

Geachte Tiny RUTTER, We willen u bedanken voor de leuke recensies over ons hotel. We zijn blij dat u van uw vakantie genoten heeft. We hopen u in de toekomst nog een keer te zien. Met vriendelijke groet Gülçin HEPTEMİZ Gastendienst

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queen's Park Le Jardin in Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queen's Park Le Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.