Hotel Queen's Park Le Jardinstersterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Queen's Park Le Jardin voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Vlakbij de bekende badplaats Kemer ligt Hotel Queen’s Park Le Jardin. Verblijf je op basis van all-inclusive? Dan weet je zeker dat je hier niks te kort komt. De hele dag door geniet je van hapjes. Zo is er speciaal voor de uitslapers een laat ontbijt en tot in de late uurtjes zijn er snacks. Een echt 5 sterren hotel volgens jullie.

Hou je van gezelligheid en doe je graag mee met activiteiten? Dan zit je bij Hotel Queen’s Park Le Jardin helemaal goed. Volgens reviewer Stephanie is het hier de hele dag door gezellig door de vele activiteiten: ‘Wat wij vooral super vonden is dat er zoveel te doen is. Echt top animatie, mini disco, daarna een show en daarna nog muziek en dansen. Op zaterdag beach party met vuurwerk en hapjes bij het strand. Op dinsdag een schuimparty in de middag bij het strand.’ Wel valt het jullie op dat de animatie soms enkel gericht is op de Russische gasten. Op vakantie met tieners? Zij kunnen tot in de late uurtjes door feesten in de disco van Queens Park Le Jardin. Reviewer Nicole schrijft dat na een avondje uitgaan een heerlijk bad, een schone kamer en een goede maaltijd op je staan te wachten.

Aan keuze voor restaurants dan ook geen gebrek bij Hotel Queen’s Park Le Jardin. Neem plaats in het buffetrestaurant of kies voor een van de drie à la carte restaurants. Volgens vakantiegangers mag je vooral het Turkse restaurant niet missen. Wel schrijven sommigen dat het eten iets gevarieerder kan. Drink na het eten een verkoelende iced coffee aan de koffiebar van het hotel.

Even relaxen? Dat kan volgens familie Verkooijen zeker bij Hotel Queen’s Park Le Jardin: ‘Het team van de Spa zijn toppers. Nog nooit deze ervaring gehad, maar echt enkele zeer ontspannende en relaxte uren hier gehad. Zeer deskundige masseuse's. Een aanrader om dit hier mee te maken.’

Ligging

Met een ligging aan het strand en tegenover het openbaar vervoer ben je volgens jullie zo in de gezellige stadjes van Turkije. Petra schrijft: ‘Met de dolmus of de taxi ben je zo in Kemer en dit is wel de moeite om te bezoeken, leuke winkelstraat, grote markt, leuke restaurantjes. Het Sirena restaurant net tegenover de plaats van de dolmusjes is een aanrader.’

Altijd al willen leren duiken? Ontdek dan de onderwaterwereld van Turkije tijdens je vakantie. Martin schrijft dat duikschool (Scuba)diving my angel dé plek is voor zowel gevorderden als beginners. Maar een relaxt dagje strand kan ook bij Hotel Queen’s Park Le Jardin. Jullie geven wel als tip om waterschoenen mee te nemen voor het kiezelstrand.

Volgens de familie Claes mag een leuk uitstapje niet missen tijdens je vakantie: ‘Hebben een quad - en jeep- safari gedaan. Stoffig maar heerlijk !! (Wel geboekt buiten het hotel) Links en rechts van het hotel leuke shops, Kemer met nog meer shops enkel 10 min. met de taxi (10 euro per taxi).’

1243 reviews over Hotel Queen's Park Le Jardin

• 2019
    8R. Stevens01-11-2019

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Queen's Park le Jardin ligt in Kemer, aan het kiezelstrand, rustig gelegen. Het is dus niet bij de haven en het centrum wat ik juist wel fijn vond. Het hotel zelf is niet vooral op Russen georiënteerd, er zaten veel Nederlanders, Duitsers en ook Russen. Ik had geen enkele last van de Russische nadruk in deze streek, ik vind Kemer heel mooi liggen tussen de bergen en ideaal als uitgangspunt voor excursies naar bijvoorbeeld Myra, Magavnat, Side Antalya en Goynuk. Het hotel is een typische budget Turkse 5 sterren all inclusive hotel, wat verouderde maar gezellige uitstraling, ontzetten veel variatie in eten en goedkope merken drinken en sterke drank. Maar de all inclusive formule is wel niet flauw, je kunt de hele dag wel ergens terecht. De kamer waar ik inzat (2016) was zeer sterk verouderd, blijkbaar was deze nog niet gerenoveerd, ik vond dat erg jammer maar ik zat wel erg rustig gelegen wat fijn was. Opvallend vriendelijk personeel!!

Alleen gereisd in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Femke&Aniek30-10-2019

Fijne vakantie!

Prima, netjes hotel! We vonden met name het eten heel goed. 1 van ons is vegetarisch en kon elke avond prima avondeten. Wij verbleven in een gerenoveerd kamer die er netjes en schoon uit zag. Het animatieteam vonden we niet heel denderend maar daar kwamen we ook niet voor. Al met al een goed hotel!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Dhr Zijtveld27-10-2019

Fijn resort in voor en naseizoen.

Het is een super fijn resort met hele vriendelijke mensen. Het eten is echt heel erg goed en veel variatie. Elke keer een ander thema, idem voor de animatie. Helaas wel overspoelt door de oostblokkers. Overigens heb je hier geen last van. Ik ben hier 10 dagen geweest en heeft hier super genoten van de rust, mooie tuinen en diversen eet locaties. Eetzaal ziet heel erg gedateerd uit en oostblok stijl, dat was iets minder. Kamers zijn net gerenoveerd en echt super netjes. Hoog seizoen zal ik hier niet willen zitten wordt het echt te massaal. Zwembad is niet groot en een fijn strand, helaas zijn het kiezels en geen zand. Voor of naseizoen een fijn resort.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Hans en Tonnie27-10-2019

Heel goed Hotel

Wij zijn 10 dagen op vakantie geweest in dit Hotel het is ons goed bevallen als je wild zoeken verkeerd er bij alle Hotel wel wat aan qua prijs is er niets mis mee alles wordt heel de de dag netjes schoongemaakt ziet er overal netjes uit mooi zwembad en een thuin met ligbedden aan het strand ook perfect met voldoende ligbedden het eten is er goed verschinde bars leuke koffiebar savonds bij het zwembad waar men dan kaan gaan zitten is het wel druk en maar een bar voor consumties is wel te hextic druk zouden in er bij moeten hebben wij hadden een heel nette kamer met douce er werd aan onze wensen voldaan inverband met ploblemen TOP het is echt een Hotel om naar toe te gaan

• 8Anitha18-10-2019

Het is een familiair hotel, erg vriendelijk personeel. Ze doen alles voor je om het naar de zin te hebben. Gülcen is een top gastvrouw, waar je o.a a la card kunt boeken. Ik kom hier zeker nog een 5e Keer! Enige minpuntje zijn de harde bedden en het kiezelstrand.

• 8Nicole14-10-2019

Gezellig hotel, vriendelijk personeel,mooi zwembad

Vriendelijk personeel.Eten was niet altijd warm in het hoofdrestaurant, strandbad minder keuze maar wel goed warm.Variatie in het koud buffet was veel minder en de gegrilde biefstuk ontbrak dit jaar. Spijtig dat veel mannelijke personen op teenslippers, zwemshorten, t-shirts zonder mouwen gingen dineren. Badkamer mocht grondiger gepoetst worden, geurhinder in de douche. WiFi was dit jaar minder goed op de kamer en zeer slecht aan de zee. Het beeld van de TV was slecht, BVN niet kunnen volgen. Airco op de kamer mocht beter ( kouder en minder lawaai ).Rond het zwembad en in het restaurant was het netjes. Veel terugkerende gasten waardoor velen mekaar kennen. Dit jaar waren er veel Russische gasten. Strandlakens kunnen iedere dag geruild worden. Veel plaats met ligstoelen, groot mooi zwembad. Personeel heel behulpzaam. Ideaal hotel voor mindervaliden.

• 10Erwin Van Den Driessche12-10-2019

SUPERFANTASTISCH

Het was weer een vakantie waar we super hebben van genoten, met andere woorden voor herhaling vatbaar. Dus wij gaan zeker terug naar "LE JARDIN", geen twijfel mogelijk. Iedereen was zoals voorgaande jaren vriendelijk en behulpzaam. Van alles meer dan voldoende ,van ontbijt tot avondmaal. Alsook de a la carte restaurants zijn ook super. Enkel de wifi-verbinding moet iets aan gebeuren.

• 7bartje11-10-2019

leuk hotel voor een keer prima te doen

leuk net park met goede keuken en schone kamers en savonds mooie shows overdag ook veel animatie erg mooi breed keizelstrand met voldoende ligbedden aantal bedjes bij het mooie grote zwembad is beperkt en worden om 6 uur al gereserveerd maar personeel is niet allemaal even vriendelijk en russen hebben voorrang verder klopt de beschrijving in de gidsen niet er is namelijk geen all in 24 uurs tussen 0100 en 0800 moet je betalen voor de drankjes verder is de disco er niet meer was al met al goeie vakantie maar zijn betere hotels
    gekeken naar de prijskwaliteitverhouding dan is het goed

• 9Piet en Agnes Mulder06-10-2019

zeker voor herhaling vatbaar

het is een mooi hotel met vriendelijke mensen, het eten is heerlijk, voor iedereen wel wat je lekker vind. prima hotel,gaan er zeker weer naar toe. het zwembad was de mooiste tot nu toe waar we zijn geweest.

• 9Marieke27-09-2019

Heerlijk!

Heerlijk hotel om even helemaal tot rust te komen. Hier is alles aanwezig voor een heerlijke vakantie. Wij hadden een gerenoveerde kamer. Heel netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ruime keuze tijdens het ontbijt, lunch en diner. Alleen jammer dat het eten wat lauw kan zijn. Kan niet begrijpen dat mensen de keuze in het eten matig vinden. Openbare toiletten worden met regelmaat schoongemaakt. Het zijn de gasten die er soms echt een zooitje van maken. Het personeel doet alles om je een fijne vakantie te bezorgen. Zwembad is mooi. Zo ook de ligweide onder de bomen en het strand is ZALIG! Perfect dat er op het strand een vlonder is met leuning die de zee in loopt. Ideaal voor mensen die slecht ter been zijn. Voor ons vieren de tweede keer hier in Le Jardin, maar zeker niet de laatste keer. Volgend jaar komen we weer een weekje genieten.

Gereisd met vrienden in september 2019

43 tips over Hotel Queen's Park Le Jardin

• Wilmar, 09-05-2012

Ga alleen niet naar de Hamam op het complex. Ze zijn opdringerig en uiteindelijk willen ze je extra massages aansmeren. Enals je weigert, krijg je opmerkingen van : jullie ijn rijk en moeten het doen, wij zijn arm. Wij hebben het niet gedaan en de resterende dagen kwam de therapeut regelmatig langs en begon over geld te zeuren. Excursies: regel ze buiten het park, scheelt meer dan 50%!!

• b.s.d, 06-05-2014

Je kunt op het park tennissen 8 euro per tennis raket. Behalve in de avond want dan moet je er 20 euro bij betalen voor de lichten. Je kunt gratis poolen in de kelder en er is een binnen zwembad. Je kunt een bootreis nemen was heel leuk! Een tip boek het dan bij de reisorganisatie zelf en niet bij een vaag winkeltje. Je betaald iets meer maar je hebt meer luxe en meer ruimte.

• fam.Cornielje, 28-06-2014

Neem waterschoenen mee, Kemer is een leuke plaats dinsdag is er markt

40 vragen over Hotel Queen's Park Le Jardin

• Francis, 24-03-2019

Faciliteiten kamer

Hallo, is er in de kamer een waterkokertje aanwezig of een koffiezetapparaatje?

• van Dreumel, 13-09-2018

koffie en theefaciliteiten

Zijn er koffie en theefaciliteiten op de kamer oftewel is er een waterkoker aanwezig.

Susanne, 05-04-2019

Ja, vlakbij de camping (500 meter) is een strandje waar je kunt zitten en zwemmen.

• C van Dreumel, 07-09-2018

Alcoholvrij bier

Is er op het resort alcoholvrij bier te krijgen.

Hotel Queen's Park Le Jardin info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk