Hotel Queen Elizabeth

• Kinderopvang
  • Sauna

75 reviews over Hotel Queen Elizabeth

• 4Jaap30-12-2012

Mooi hotel met veel gebreken en matige service

Hotel Queen Elisabeth in Kemer is wel een mooi en redelijk nieuw hotel, maar inmiddels zijn er allerlei gebreken, bijv. defecte sloten, defecte verlichting, problemen met sanitair etc. Het eten is een buffet met veel keuze, met als nadeel dat gerechten soms niet warm zijn en niet tijdig worden aangevuld. Drankjes zijn overdreven duur, en er is veel gedoe met handgeschreven bonnen. Het grootste probleem is echter de slechte service: toeristische informatie wordt niet verstrekt en bijv. een taxi regelen via de receptie is ook niet mogelijk. De meeste personeelsleden kennen bovendien onvoldoende Engels.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8tani geukens12-12-2012

echt wel mooi:

ik heb de recensies gelezen maar het eten is echt heel goed, alleen wat aan de koude kant, als je bij je tafel aankomt is het nog kouder, maar voldoende afwisseling en smaakvol. de kamers en het hotel zijn wel schoon en er is altijd wat te doen. 's nachts was de kamer wel wat aan de koude kant maar je kon een extra deken overdoen, dan ging het wel. het is gebouwd in de vorm van een schip en erg modern, ook erg groot, er zijn 400 kamers, we waren met een groep van 39 mensen en dan is het ook goedkoop te boeken buiten het seizoen. het was wel wat rommelig en vele kleine klachtjes, de sleutel van de kamer weigerde wel eens, de TV moest je soms zelfs instellen en je werd wel elke dag een massage opgedrongen.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 2joop01-08-2010

nooit meer

nou het is bijna een week geleden dat we hier zijn wij willen zo snel mogelijk weg hier... Heb nog nooit zo slecht gegeten in Turkije het vlees stinkt het is allemaal zo wienig..keuze is er niet wat een slechte KOK.. Het is hier 40 graden dan verwacht je wel een beetje afkoeling in de kamers en het ebouw nou dat kan je mooi vergeten de airco's blazen alleen lucht het is een en al zweten..Hierdoor stinkt het in de gangen en al. mijn advies zoek wat anders ik heb zo veel hotels in turkije gezien maar dit is echt een ramp!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Marie- Josee en Bert Driessen25-06-2010

Mooi hotel in de regio Kemer

We hebben in één woord genoten... heerlijk hotel maar niet direkt aan het strand. Hotel gelegen in een voorstadje van Kemer midden in een winkelstraatje met nog meerdere hotels.

Kamers netjes en verzorgd... elke dag weer opgeruimd en ook weer schone handdoeken e.d. Het eten was zoals wij al vaker meegemaakt hebben in Turkije rijkelijk, voldoende, gevarieerd en van goede kwaliteit. Personeel was in dit hotel erg behulpzaam, beleefd en vriendelijk... echt niets van te zeggen. Zwembad bij het hotel zeer mooi ondanks dat wij niet zulke zwemmers zijn.

Kemer zelf is redelijk duur in vergelijking met Antalya... onbegrijpenlijk maar waar.

Alles bij elkaar een vakantie die we iedereen kunnen aanraden.

Groetjes, Marie- Josee en Bert

Gereisd met partner in april 2009

• 10Lennard15-02-2010

Chique maar toch huiselijk en sfeervol

Het Queen Elizabeth Hotel is een prachtig hotel met veel luxe. Het hotel doet chique aan, maar het is ook erg huiselijk. Je bent hier helemaal op je gemak en het ligt ideaal t.o.v. de kust en bezienswaardigheden in de omgeving. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en zorgt ervoor dat gasten zich op hun gemak voelen. Het eten was uitstekend. Er is driemaal per dag een groot buffet waar eten uit verschillende soorten keukens is van goede kwaliteit. Daarbij zijn er veel mogelijkheden om te ontspannen, zoals in de hamam, één van de zwembaden, de ruime lounge aan de voorkant of het terras aan de achterkant waar je rustig kunt zitten en wat kunt drinken en ook inspanning is mogelijk bij de sportstudio. Verder wordt er voor vermaak gezorgt zoals optredens van muzikanten of schilders en er bevindt zich een internetcafe in het hotel. Het hotel ligt aan het strand en aan een straat met veel souvenierswinkels waar mooie handgemaakte lampen, vazen en schalen te koop zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 8Petra30-09-2009

nooit meer

voor zoveel geld hadden we meer verwacht. Vieze kamer, vies zwembas, als je het over het rapje liep had je blauwe voeten van de verf. Kamers werden niet schoongemaakt. Als het regende lekte de "kantine'". Vuile afwas op de gangen. Een schuifpui op de kamer die je niet op slot kan doen. Ik kan nog veel meer klagen, maar wij zijn na een week naar een ander hotel gegan. Het is pas 2 jaar oud maar wordt binnenkort gerenoveerd zo uitgewoond is het. De jongens achter de bar en de jongens in het restaurant waren zeer vriendelijk. Gelukkig hebben we de rest van de vakantie het nog leuk gehad in Daima Resort een paad kilometer verder.

Gereisd met partner in september 2009

• 5Chantal kraft02-09-2009

Hier heen nooit meer

Wat voelden wij ons eenzaam als enige nederlanders tussen de russen,israeliers en iraniers.verschrikkelijk.1ste indruk goed.Echter het onderhoud liet aardig te wensen over.oorzaak:te weinig personeel. De beplanting was dor overal onkruid.Rondom het zwembad poetsen ho maar.De eetzaal was vechten om een koel plaatsje te krijgen ,want in de KANTINE ,was het net een sauna.Het eten was i.d koud.De vele beloofde facaliteiten waren niet in gebruik.De kelder was een muffe boel.Het entertaimant was goed voor de kinderen.Ik moet zeggen .het personeel was erg vriendelijk voor ons.Op het laatst droegen ze ons op handen.Dat dit hotel pas twee jaar oud is zou je niet zeggen.Als dit zo doorgaat ben ik bang dat dit hotel na 5 jaar ver gezonken is.Ondanks dat we i.d wel betere hotels gehad hebben(lara beach)hebben we er toch een leuke vakantie van gemaakt.Al komen we hier nooit meer terug

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Ramazan12-08-2009

Heel erg goed

Ik ben niet veel gewend alleen wat ik hier had was echt top. Prachtige ruime zwembad, veel glijbanen. Kamers erg goed en dagelijks schoonmaak, nieuwe handdoeken en lakens. Zelfs je bed werd opgemaakt. Eten veel hetzelfde maar dan nog genoeg keuze. Elke dag een andere soort verse pide (soort pizza) gemaakt waar je bijstaat. De hele dag snacks bij het zwembad. Enige minpunt de kit van de badkamer mag wel vervangen worden. Voor de rest absoluut een top hotel voor mij. Ook erg goed voor de kinderen ze zaten tot 23.00 in het zwembad. Obers goed en vriendelijk, geef ze wat fooi en ze vliegen echt voor je.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 6Michelle27-07-2009

Zeker geen aanrader.

Van 17-7 t/m 24-7-2009 in deze geweldige hotel verbleven. Geweldig als ontroerend goed. De professionaliteit van de architectuur zie je helaas niet terug op de professionaliteit van het personeel. In dit hotel begin je je na een dag of 3 te vervelen terwijl er veel faciliteiten in huis zijn. Komt doordat er weinig georganiseerd wordt.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8Monique Boerboom23-05-2009

een heerlijke vakantie gehad !

Wij zijn met 3 personen van 12 t/m 19 mei hier verbleven en hebben een topvakantie gehad. Het personeel was vriendelijk, het eten was inderdaad regelmatig aan de koude kant maar dat deed aan de smaak niets af.De laatste 3 dgn van onze vakantie kwamen er zo'n 1000 Turken in het hotel en toen was het over met de pret. Lange rijen voor het buffet en geen manieren. Dit hotel is in het hoogseizoen geen aanrader is maar in het voorseizoen zeker wel. Wat betreft het onderhoud: dit is erg jammer want het is een prachtig hotel maar nadat het is neergezet is er geen onderhoud meer gepleegd, zeker een aandachtspunt. We hebben hele leuke mensen ontmoet. De groeten aan Ton, Lieneke en zoon Brian en zeker niet te vergeten Paul en Hannie uit Haarlem! Als je over de kleine dingen niet zeurt heb je hier gewoon een topvakantie! Namens Toon, Monique en Dores (ons mam:-)).

Gereisd met vrienden in mei 2009

• Afstand tot strand200 m, < 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenCaribisch, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Russisch, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Open haard, Ventilator
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Fietsen