Hotel PR Club Kaplan

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.1Fantastisch

24 reviews over Hotel PR Club Kaplan

• 10karel labens25-12-2004

al 2 maal in turkije geweest in kaplan paradise en het was supre een echte aanrader

Gereisd in december 2004

• 10wilma en johan15-11-2004

we zijn op 6-11-2004t/m13-11-2004 in dit hotel geweest het eten is geweldig de bediening loopt de benen onder hun kont uit de kamer was erg ruim alles was netjes nog geen propje te vinden het eten zeer uitgebreid vele lekkere toetjes en fruit de animatie was erg goed en die russen vielen ons erg mee geen last van gehad ze drinken alleen wat meer en lachen veel nou lol hebben wij ook gehad en dat mag toch gehoord worden. Voor herhaling vatbaar we gaan over 2 jaar terug als de verbouwing klaar is echt een aanrader dit hotel

Gereisd in november 2004

• 8j jansen14-11-2004

in de herfstvakantie (laatste week oktober) een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. het was erg rustig (80 gasten t.o.v. 800 in hoogseizoen)dus echt vergelijken met drukke periode is moeilijk. personeel is super vriendelijk. eten geweldig. animatieteam doet z'n best om toch wat te organiseren ondanks de weinige gasten. er waren wel een aantal russen, maar totaal geen sprake van asociaal gedrag. transfer vanuit het vliegveld was 1 uur en 15 min. (hadden geen tussenstops) het water in het zwembad was aan de koude kant. het strand viel wat tegen (temp zeewater was prima) we zouden er zo weer terug willen.

Gereisd in november 2004

• 8Fam. Wouters06-05-2004

Pas teruggekomen van een leuke vakantie.Zeer goed hotel.Leuk animatie team en aardig personeel! Het eten was zeer goed erg uitgebreid en iedere dag weer anders. Alleen veel te veel Russen!! Het zijn associale lui en erg onvriendelijk. Maar toch een goede vakantie gehad.

Gereisd in mei 2004

• 9jolanda en marc05-05-2004

Zeer goed en mooi hotel.Het eten was zeer goed.Je had zeer veel keus en het eten was nooit hetzelfde.Personeel was vriendelijk. Leuk animatieteam.Alleen jammer dat er erg veel russen zitten.Hebben geen manieren,vooral niet bij het eten. Maar ondanks de russen toch een aanrader.

Gereisd in mei 2004

• 10Dietje29-04-2004

Net terug! Wat een mooie omgeving! Het hotel was zeer goed: alles zeer netjes en schoon (2pk wel krap voor 3 volw). Het eten was echt geweldig en ook het personeel uitermate vriendelijk! Het animatieteam is heel leuk ze doen echt hun best! Ga vooral ook eens naar Disco X: is echt supermooi aangelegd en heeft een goede geluidsinstallatie! Wij hebben een auto gehuurd bij Yukon tours (t.o. hotel) en gevraagd of een van de jongens daar ook wilde rijden en gidsen (Myra-Demre-Olympos-Chimaera), Olympos was echt top! Dorpje Tekirova is klein en weinig winkels. Transfer vanaf vliegveld duurt echt uren (want een vd laatsten op de rit): houd daar rekening mee! Wel wilde verhalen gehoord (van Hakan, de eeuwig glimlachende barman) over het hoogseizoen: dan zit het hotel vol met dronken Russen (nu weinig, maar stuk voor stuk asociale lui!), dus wees gewaarschuwd... Was echt een topvakantie! Aanrader!

Gereisd in april 2004

• 8wendij24-02-2004

het is een zeer mooie hotel alleen wat veel russen en dat is een na deel voor ons want de jongs daar kunnen heel goed russis maar geen of bij na geen nederlans engels of duis het personeel moet heel hard werken ze hebben het zeer goed gedaan om maria te laaten helpen daar om is het nu ook een hotel dat zeker in de smaak van hollanders en belge valt wat ik hier mee wil zegen is ga er gerust op vakantie maria zql jullie zeker helpen ook de baarman hakan is er om jullie bij te staan hij kan ook al wat nederlans vraag zeker naar hakan en maria voor al de rest perfect 99/100

Gereisd in februari 2004

• 10anne26-01-2004

zeer goed alleen jammer dat we maria niet hebben ontmoet we hadden wel veel goeds van haar gehoord maar hebben haar niet ontmoet en het was toch jammer, hakan is een toffe barman ik wil hier mee zeker laten weten dat ze maria niet moeten vergeten ze heeft zekers veel goeds gedaan we zijn zeker van plan om nog eens terug te komendat hebben we hakan ook beloofd ik hoop dat we maria dan wel te zien groetjes

Gereisd in januari 2004

• 8lisette14-12-2003

vooral het animatie team is geweldig. Verder is het personeel erg vriendelijk. Vooral kinderen worden er op handen gedragen

Gereisd in december 2003

• 8henk11-11-2003

net terug,je merkt dat het seizoen is afgelopen, zwembad koud, strand wordt leegehaald,winkels dicht.hotel zelf is zeer goed, aardig personeel.we hadden nog de mazzel dat het ruim 20 graden was. verder niets te melden. als je er voor een rust vakantie heen gaat is 8 dagen lang zat. nb wel veel duitsers,maar dat is meer een persoonlijke kwestie

Gereisd in november 2003

Hotel PR Club Kaplan info