Hotel PR Club Kaplan

8.1Fantastisch

24 reviews over Hotel PR Club Kaplan

• 8Geweldig goed hotel!!!01-07-2016

Schitterend!

Zonnebrand middel meenemen en je badkleding!

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Ed en Monique25-10-2005

Hotel geeft je bij aankomst een andere indruk als dat er daadwerkelijk wordt geboden. Het eten is eenzijdig en veelal lauw.Absoluut geen 5 sterrenwaardige keuken. Personeel doet zijn best maar zijn ook niet van het niveau dat je van een 5 sterren hotel mag verwachten. Animatie was in herfst vakantie wel aanwezig maar deden niets meer dan alleen maar opruimen en aanwezig zijn entertainment was er niet meer, het Hotel was zwaar onderbezet. op 15 oktober nog ongeveer 40 gasten waar er 1350 konden bivakkeren. Het hotel was al in winterslaap en daar waren wij de dupe van...helaas! Met twee tiener kinderen kun je je voorstellen dat er een herfst vakantie naar de knoppen was. Schandalig dat een organisatie niet in overleg is met het hotel over de bezettingsgraad, dan hadden ze ons ook eerder kunnen overboeken en niet halverwege de 8 dagen durende vakantie.

• 10els en radja16-10-2005

nou we zijn net weer terug van kaplan ..dit is de 2de keer in een jaar dat we er waren ,er is verbouwd maar dat wisten we erg mooi geworden allemaal. de service is prima niks op aan te merken ,net als het personeel. we werden meteen weer herkent door de animatie en andere lui. was weer erg gezellig. ook het eten was prima niks op aan te merken ,gezellige lui allemaal .de russen waren er ook maar wij hebben er gen last van gehad weet niet wat andere zo stoord aan hun.,ze waren gewoon op hun eigen .zeer goed hotel van 4 naar 5 sterren gegaan .in een woord PRIMA!!!!!!!!

• 8marina14-10-2005

Wij hebben zeer goede ervaringen bij kaplan paradise. Alleen een nadeel als je aan de voorkant een kamer had werd je dol van de muziek van een kroegje ervoor. We zijn van in maart in een ander hotel geweest (Gaan nooit 2 keer naar hetzelfde hotel) vlakbij en zagen dat ze aan het verbouwen waren. Vandaar het het misschien nergens meer terug te vinden is.

• 7Jetze en Dennis08-10-2005

We zijn 2 keer in dit hotel geweest.Er was zeer weinig veranderd qua animatie en culinair aanbod. Iemand die van lauw schapenvlees houdt dat elke dag net op een andere manier is bereid komt hier goed aan zijn trekken.Voor de kritische eter is het vanaf de 3e dag afzien. Wat ons erg tegenviel was het strand.De zee was slecht bereikbaar vanwege de vele kiezels.Geen zandstrand dus! Ook de reistijd van het vliegveld naar het hotel is erg lang.Tot 2x toe was Kaplan het laatste hotel op de route van de bus.Dit resulteert in een reistijd van 2 uur. Erg veel Russen en Duitsers,wat allebei niet echt een fijn slag volk is.Arrogant,egoïstisch,onbeschoft,aggresief,vadsig. Hotel en kamers zien er zonder meer netjes uit. Conclusie:mooie plek om een weekje lekker uit te rusten en een bruine snoet te halen,zolang je jezelf goed kunt vermaken en niet te veel eisen stelt aan het eten. Een 7 dus!

• 5Fam Han07-07-2005

ik vond het hotel in zijn geheel niet al te goed, het hotel zelf was wel te doen maar ik ergerde me erg aan die russen en de staff van het hotel deed er niks aan het ergste was wel toen op een avond een van de russische dames zich aan het zwembad uit ging kleden en naakt erin ging zwemmen nou dat vond ik toch wel abnormaal maar de personeel zelf was wel aardig maar mischien mochten ze er niks aan doen, voor ons was het eigenlijk wel een ramp want op de 3e dag kreeg onze zoon een waterfles op zijn hoofd toen hij aan het zwemmen was ( want de russiche kindertjes hadden niks beters te doen ) nou 3 - 4 hectingen en mocht de rest van de week niet normaal zwemmen en voor een kind is dan snel alles verpest!

Gereisd in juli 2005

• 7hanne &koen17-06-2005

een heel goed hotel alleen heel erg dat Maria er niet meer is .Ze heeft heel erg veel goeds voor het hotel gedaan .ik ben er nu al 5 keer geweest 3 keer dat maria er was 2 hen ik haar niet ontmoedt heel erg jammer. ze stond klaar voor u en makte veel plezier zeker een plus punt voor het hotel en zeker als er veel Russen waren . ze trok ons altijd voor de laste 2 meer last ge hadt maar ga zeker terug voor maria nog eens te zien. een toter als maria er ook is heel erg tof geweest de vorge3keer zeker in de maanden mei /juni/september/oktober

Gereisd in juni 2005

• 10kelly vandendriessche13-05-2005

ik ben vorig jaar naar kaplan geweest. Het was er super.Iedereen is er heel vriendelijk. een echte aanrader. een super hotel.

Gereisd in mei 2005

• 9Stalmans Gaston08-03-2005

IK was daar en heb het er heel goed gevonden .In prijs en kwaliteit .Heel vriendelijke mensen

Gereisd in maart 2005

• 6Marjanne van Nimwegen02-02-2005

Net terug uit GK. Een tegenvaller. Ook wij hadden veel russen 'in huis'. Maken 's nachts veel lawaai (de kamers zijn erg gehorig). Een normaal/goed hotel maar geen 5 sterren. Omgeving valt tegen. Met volle bus naar centrum is 7 km. Strand minimaal en sanitair kan beter. Prijzen abnormaal hoog, dus kijk uit wat je besteld anders is het schrikken bij het afrekenen.

Gereisd in februari 2005

Hotel PR Club Kaplan info