Hotel Pirates Beach Clubsterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pirates Beach Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Pirates Beach Club

• 9dimph, roger, joyce, mitch.25-10-2005

animatie tegenover 2 jaar geleden heel slecht.

• 9Simone Miedema25-10-2005

Wij zijn vanaf 27 september 2 weken naar dit super hotel geweest. Veel variatie in eten en drankjes, ruime kamers, mooie tuin, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke zwembaden en een prachtige ligging. direct aan zee. Er is overdag een hoop te doen en het animatieteam was geweldig, alleen is de laatste week het team gehalveerd. Geen last van russen gehad. Een aanrader, we gaan zeker terug. Vooral voor kinderen erg leuk.

• 9sonja24-10-2005

Super vakantie, zeer gemoedelijke sfeer, heerlijk eten (zeer uitgebreid)Animatie geven wij niets om, onze kinderen wel en die hebben er veel plezier aan gehad. Eén ding ik hoop dat andere organisatie's dit hotel in haar pakket opnemen want ik boek nooit meer via deze Touroperator.

• 10Ingrid22-10-2005

Waarschijnlijk vanwege de nederlandse herfstvakantie gelukkig veel nederlandse gezinnen en geen last van russen. Ook het animatieteam was meertalig: engels, turks, russisch, duits en zelfs af en toe nederlands. Prachtig park, super aardige mensen, fijne sauna etc. Prima duikschool! Aanrader voor iedereen die een "ultiem" vakantiegevoel wil: je hoeft niets, mag alles. Wij gaan zeker terug!

• 9sandra22-10-2005

Wij zijn net terug uit pirates beach. Leuk hotel, goed eten, alles ok behalve het animatieteam, russisch, en dat alles ingestelt is op deze mensen. Verder een hele leuke vakantie gehad.

• 9micmyr18-10-2005

prachtige tijd gehad!!! Dit noem ik vakantie,de kinderen hebben het super gevonden,wat wil je dan nog meer.

• 8Bettie Roos16-10-2005

Prima hotel. Goede service en zeer vriendelijk personeel. Helaas een minpuntje. Moesten 's nachts om 03.15 vertrekken. Er was beloofd dat er een klein ontbijt zou zijn. Kregen te horen dat de keuken pas rond half vier open zou zijn. Dit hadden we duidelijk afgesproken. Dus advies: Neem de avond tevoren wat fruit en brood mee, zodat nog wat gegeten kan worden. Aninmatieteam inderdaad Russisch en we hebben ons erg verwonderd over de volle boorden en het eten wat bleef staan. Daarentegen vonden de Russen ons maar vreemd, met de bescheiden hoeveelheden die wij op ons bord hadden.

• 10famke10-10-2005

wij gaan weer lekker met zijn allen naar pirate beach lekker luxe ik vond het vorig jaar wel jammer dat er nbiet zo leuk animatie team was ik hoop dat het nu wel veel beter is

• 9idb20-09-2005

Wij zijn net terug uit dit hotel. Heeeel goed. Eten prima, kamers proper maar niet luxueus. omgeving prachtig, heel tof voor kinderen, onze dochter was ervan overtuigd dat het om piet piraat zijn boot ging. het personeel is heel vriendelijk doch engels is heel slecht. buffet is zeer uitgebreid, zwembaden proper. zeker een aanrader voor mensen met kindjes. russen zijn inderdaad arrogante, respectloze mensen. maar verder geen last van hun gehad. zou zeker terug gaan, voornamelijk voor het stralende warme weer dat we daar alle dagen hebben gehad

Gereisd in september 2005

• 9heidi janssen11-09-2005

ONGELOOFLIJK GOED We waren verwittigd over de mentalitiet van de Russen en ergerde ons er niet om het was een attractie op zich massa's eten op hun bord en 3/4 wegdoen. De piraten de kapitein met ze'n houten been en papegaai het piratenschip de kamelen en ezel op het domein teveel om op te doen .Gezinnen met kinderen echt een grandiose aanrader twijfel niet.Belgen zijn echt geliefd maar kleinschalig aanwezig maar voor ons geen nadeel .

Gereisd in september 2005

0 tips over Hotel Pirates Beach Club

2 vragen over Hotel Pirates Beach Club

• Katrien Van de Merlen, 06-01-2014

animatie

ik heb voor de zomer van 2014 geboekt voor mezelf en men dochtertje van 4 jaar. ik vind nergens terug in welke taal er animatie is voorzien voor de kinderen. Het enige wat ik lees is dat alles in het russisch gebeurd?? is dit waar??

Bianca, 20-09-2014

Voor de kinderen weet ik dit niet exact, maar ze spreken wel veel Russisch. De avondanimatie wordt ook in het Engels gegeven (ze proberen het althans)

• diana su, 22-04-2012

boeking

We zijn jaren achter elkaar op vakantie geweest op Pirates Beach Club te Tekirova/Kemer. Maar we kunnen nergens deze reis nog boeken. Graag hadden we geweten waar we nog informaties betreffende boekingen kunnen bekomen? Vroeger hebben we altijd via Tomascook kunnen boeken maar nu blijkbaar werken ze niet meer met deze hotel? Hopende kunnen jullie ons verder helpen met deze vraag. Alvast bedankt MVG, diana

Demuynck Rita, 05-11-2013

Je kan boeken via www.sunjets.be

Groetjes

Hotel Pirates Beach Club info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Eten en drinkenGastronomisch eten, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen