Hotel Pirates Beach Clubsterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pirates Beach Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Pirates Beach Club

• 5kim hoogland17-01-2006

wij zijn de laatste jaren alleen maar naar pirates beach club geweest,het was altijd goed en gezellig.behalve het laatste jaar,toen viel het ons goed tegen.het animatieteam ging weg,live muziek was er niet meer,veel te veel russen,en ook alles in het belang van russen.animatie was merendeels voor russische mensen,het was in een woord ROT!!!ik raad het de mensen aan om naar hotel titanic te gaan.in 1 woord een super hotel!!!20 minuten van het vliegveld af,super super super goed eten,prachtige zwembaden,gastvrije mensen,6 dagen in de week live muziek.en 1 avond in de week titanic avond met spetterend vuurwerk,grote shows,markt,echt waar een super aanraderwij gaan in juni weer,voor ons bestaat er maar 1 hotel.dat was eerst pirates beach maar nu is dat voor 10000%zeker TITANIC!!!!!!!!!!!!!

Gereisd in januari 2006

• 9rina19-12-2005

het was heel fijn dit was de tweede keer nu nog beter dan de eerste keer. het eten is perfect het park is zo schoon ze zijn de hele dag bezig met het onderhoud en schoonmaken nog nooit meegemaakt echt perfect. rina

Gereisd in december 2005

• 10Véronique22-11-2005

Wij zijn met 2 jonge kinderen eind september geweest voor de eerste keer. Heel lekker eten, leuke zwembaden, en je kon alles drinken wat je maar wilde tot champagne toe. De kamers vond ik wel wat klein en de busrit was lang, maar toch gaan we volgend jaar terug.

• 10Cor Duinmaijer04-11-2005

We hebben nu voor de tweede maal een super vakantie gehad. we zijn een zeer kritische groep maar hier kun je erg wienig op afdingen. Top of the bill. Eten zeer gevarieerd en lekker warm, animatie zeer goed, personeel vriendelijk, behulpzaam. De kinderen hadden één negatief punt nl de disco. Tsja maar daar kwamen wij niet voor.

• 7els02-11-2005

het is een erge ervaring maar ik wil je even zeggen de kamers stinken heel erg en het eten was elke keer al koud en vies en weinig

• 10Eline Groenenboom01-11-2005

ik ben met mijn papa en mama in de hersftvakantie geweest voor het eerst naar turkije en pirats beach het was er heel fijn en de glijbaan was het allerleukste

• 10Charmaine30-10-2005

Hallo,

Net terug van een weekje genieten! personeel super vriendelijk, de duikschool een aanrader! animatie was er erg op vooruit gegaan sinds vorig jaar zwembad water wel erg koud maar de zee was super. Russische mensen erg aardig en verder veel Engelse gezinnen. Die hebben Pirate Beach dus ook ontdekt. Het eten was ook erg lekker speciaal de avond met het lamsvlees uit de"put" waar we helemaal bediend werden. De sauna is ook mooi verbouwd en de fitnes ruimte is prachtig. We gaan zeker volgend jaar weer. Met Touroperator geen problemen gehad wel kom je erg laat aan. Met Onur air ook prima gevlogen zelfs op tijd!

• 10Andre30-10-2005

Wij zijn met Economy Holidays naar dit geweldige hotel geweest en de service was heel goed. Nabellen of we de tickets wel binnen hadden gekregen, goede service op het vliegveld in Antalya en zelfs waardecoupons voor in het vliegtuig omdat we van onur air naar transavia waren overgeboekt en daar geen eten in het vliegtuig kregen. Ook bij het boeken zijn we van een avondvlucht naar een ochtendvlucht geboekt ivm kleine kinderen (hadden we gevraagd als er evt. een wijziging zou komen. Dus nu eens iets positiefs over een reisorganisatie. Het hotel is geweldig, het enige minpuntje is dat het toch wel een beetje afgelegen ligt en er direct buiten het hotel niet veel te beleven valt. Daar moet je de dolmus voor pakken. Maar laat je daar niet door in twijfel brengen. We hebben nog nooit zo een goed hotel gehad.

• 9Robert26-10-2005

Ben vorige week een week in Pirate's beach geweest. Heel mooi, schoon, mooi aangelegd park. Ideaal voor kinderen. Vriendelijk personeel, heerlijk en gevarieerd eten. Kleine minpuntjes; zorg de avond voor je vertrek voor ontbijt. Ondanks afspraak was er in de vroege ochtend niets geregeld. Koop bovendien zo weinig mogelijk in de winkeltjes op het park,(heel erg duur)net als het telefoneren op de kamers.

• 9fam belzen25-10-2005

mooi hotel het personeel was vriendelijk eten was ook heel erg lekker maar (soms koud) maar dat komt denk ik omdat het savonds best koud was animatie deeden haast niks voor oudere jeugd shows waaren heel erg saai mensen klapte amper, en zwembaden waaren wel koud jah en veel was op de russen gericht al moet ik zeggen dat russen wel aardiger zijn dan de jaaren er voor mensen die volgend jaar terug willen kommen jammer er mogen alleen nog russen kommen

0 tips over Hotel Pirates Beach Club

2 vragen over Hotel Pirates Beach Club

• Katrien Van de Merlen, 06-01-2014

animatie

ik heb voor de zomer van 2014 geboekt voor mezelf en men dochtertje van 4 jaar. ik vind nergens terug in welke taal er animatie is voorzien voor de kinderen. Het enige wat ik lees is dat alles in het russisch gebeurd?? is dit waar??

Bianca, 20-09-2014

Voor de kinderen weet ik dit niet exact, maar ze spreken wel veel Russisch. De avondanimatie wordt ook in het Engels gegeven (ze proberen het althans)

• diana su, 22-04-2012

boeking

We zijn jaren achter elkaar op vakantie geweest op Pirates Beach Club te Tekirova/Kemer. Maar we kunnen nergens deze reis nog boeken. Graag hadden we geweten waar we nog informaties betreffende boekingen kunnen bekomen? Vroeger hebben we altijd via Tomascook kunnen boeken maar nu blijkbaar werken ze niet meer met deze hotel? Hopende kunnen jullie ons verder helpen met deze vraag. Alvast bedankt MVG, diana

Demuynck Rita, 05-11-2013

Je kan boeken via www.sunjets.be

Groetjes

Hotel Pirates Beach Club info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Eten en drinkenGastronomisch eten, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen