Hotel Pirates Beach Clubsterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pirates Beach Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Pirates Beach Club

• 9Marc02-01-2007

Even antwoorden op vorige vraag : het hotel is inderdaad vroeger dan voorzien dicht gegaan, vooral omwille van het weer en het ontbreken van Last minutes vanuit europa. Deze winter wordt er verbouwd aan restaurant en worden een deel van de kamers heringericht. Het management zou een betere verdeling russen/europeanen nastreven in 2007, zien wat er van komt... Voor de rest blijft het een enorm kindvriendelijk hotel en wij gaan er deze zomer voor de 4de x heen!!!

Gereisd in januari 2007

• 9jpmr06-11-2006

wij hadden dit hotel in januari geboekt voor de 7*keer maar konden dit jaar hier niet op vakantie i.v.m. vroegtijdige sluiting. jammer .we hopen volgend jaar terug te kunnen. want het is er zeer goed .is er iemand die weet waarom dit hotel al op 15 oktober dicht is gegaan .

Gereisd in november 2006

• 8Vaes Henri18-09-2006

We zijn er 2 jaar geweest, de laaste maal in 2004 en het was al minder dan in 2002, teveel Russen. Toch vond ik het voor de kinderen zéér goed. Weet niet wat ik moet doen dit jaar.

Gereisd in september 2006

• 9T..05-07-2006

Erg kindvriendelijk en schoon hotel. Ligt direct aan het strand. Leuk aangeklede miniclub en s'avonds leuke enthertainment. Kinderen en wijzelf hebben de tijd van hun leven gehad. Dokterspost ziet er netjes uit en ze werkt erg steriel en netjes. Kan er verder niets negatiefs over zeggen behalve de lange transfertijd

Gereisd in juli 2006

• 9jan,pascale,michael,rany02-06-2006

wij zijn net terug . 6x in dit hotel geweest nu met 13 personen in een woord geweldig . wij kunnen haast niet wachten om in oktober terug te gaan. wel veel russen maar zijn niet vervelend .ook de animatie verdiend een dikke pluim. groetjes aan alle bekende van deze club.

Gereisd in juni 2006

• 9Ben Janssens07-05-2006

Veel zwemgelegenheid met glijbanen van klein tot zeer groot. Sauna, Haman en andere beaty dingen. Kiezelstrand met veel ligbedden. Zeer goed hoofd-restaurant met zeer veel keuze. Kidsclub van 10.00 -18.00 uur. Vanaf 20.30 uur kinderdisco en vanaf 21.30 uur entertainment voor volwassenen maar ook zeker voor de kinderen. De Latin-avond was ons hoogtepunt met een zeer professionele show van het grote animatieteam. Bij de kleine dierentuin een leuke gelegenheid waar regelmatig live-muziek was tot 24.00 uur. Daarna kan men eventueel nog in de disco binnen verder gaan. Het enige minpuntje is de lange busreis van vliegveld Antalya naar het hotel. Het is maar zo'n 80 kilometer, maar doordat je eerst via allerlei hotels in o.a. Kemer en Goynuk moet duurt het zo'n 2,5 uur deze busrit. Dit zouden de reisorganisaties eens aan moeten gaan pakken door kleine busjes in te zetten.

Gereisd in mei 2006

• 10jurke07-05-2006

Hallo, ik ben dit jaar voor de eerste keer in Pirates Beach Club geweest. Het was echt super: leuke animatie, genoeg te doen voor kinderen, gratis surfen, waterfietsen, kano, kajac, enz. Er was veel keuze tussen het eten alleen was het eten koud. Als je naar Pirates Beach Club gaat zou ik je aanraden in een Vip Villa te verblijven.

Gereisd in mei 2006

• 7ferdi uslu15-04-2006

tja wat moet ik er over vertellen, ben er 2 keer geweest. 1e keer helemaal geweldig, leuke mensen, goeie animatie team. enz enz, maar ja dan krijg et park een andere eigenaar. hup animatie team weg, eten veel en veel minder en meer russen als de 1e keer.maar dat hou je toch niet tegen. voor de rest live muziek was voorheen 5x per week. en de 2e keer ook maar 2x. erg jammer. maar voor de rest hebben kimmie en ik het wel leuk en gezellig gehad.

Gereisd in april 2006

• 8daphne kamps17-02-2006

Wij zijn in 2003 en 2004 met de herfstvakantie hier geweest. Heel vriendelijk personeel.In 2003 was er nog een goed animatieteam, maar het jaar daarop was een stuk minder. Sommige mensen uit het animatieteam waren vertrokken naar het naburige hotel marti myra. De gezellige avondsfeer was hierdoor weg. Het eten was weer bijzonder goed. Volop keus. Gezellig gebouwd vakantiedorp. 'smiddags is er een turkse dame in een nomadentent die er hartige pannenkoeken bakt. Er zijn snacks tot 4 uur. Pizza, frietjes en hamburgers. Er loopt een piraat rond met een houten been en een papegaai waar je mee op de foto mag. In oktober is het zeewater nog lekker warm, de waterfietsen waren gratis maar wel mankementen aan. Laatste jaar uitstapje gemaakt met vrienden naar Myra met de jeep. Aanrader!! En de verdronken stad Kekova gezien. Lang rijden met de jeep, in de late avond (koud) terug.

Gereisd in februari 2006

• 8Jan van de G.06-02-2006

4de x Pirate's Beach maar nu laatste keer vanwege aanvaring met Russische gasten. (Dronken Rus die mijn zoontje van 8 in het water kieperde !)Personeel en staff durven niets zeggen. Hoop dat de rest van Turkije niet deze weg op gaat !

Gereisd in februari 2006

0 tips over Hotel Pirates Beach Club

2 vragen over Hotel Pirates Beach Club

• Katrien Van de Merlen, 06-01-2014

animatie

ik heb voor de zomer van 2014 geboekt voor mezelf en men dochtertje van 4 jaar. ik vind nergens terug in welke taal er animatie is voorzien voor de kinderen. Het enige wat ik lees is dat alles in het russisch gebeurd?? is dit waar??

Bianca, 20-09-2014

Voor de kinderen weet ik dit niet exact, maar ze spreken wel veel Russisch. De avondanimatie wordt ook in het Engels gegeven (ze proberen het althans)

• diana su, 22-04-2012

boeking

We zijn jaren achter elkaar op vakantie geweest op Pirates Beach Club te Tekirova/Kemer. Maar we kunnen nergens deze reis nog boeken. Graag hadden we geweten waar we nog informaties betreffende boekingen kunnen bekomen? Vroeger hebben we altijd via Tomascook kunnen boeken maar nu blijkbaar werken ze niet meer met deze hotel? Hopende kunnen jullie ons verder helpen met deze vraag. Alvast bedankt MVG, diana

Demuynck Rita, 05-11-2013

Je kan boeken via www.sunjets.be

Groetjes

Hotel Pirates Beach Club info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Eten en drinkenGastronomisch eten, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen