Hotel Pirates Beach Clubsterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pirates Beach Club voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Pirates Beach Club

• 9Bianca20-09-2014

Aanrader!

Dit hotel is zeker een aanrader. Het eten was superlekker, de kamer waren netjes, het personeel was vriendelijk, de zwembaden waren zeer leuk,... Enige minpuntje is dat er heel veel Russen aanwezig zijn in dit hotel. Aan receptie maar enkele personen die Engels kunnen, voor de rest wordt je aangesproken in het Russisch of in het Turks. Het stadje Tekirova ligt op een wandelafstand en is aangenaam. Voor Kemer kan je het busje nemen dat om het kwartier voor de deur stopt. Het is wel een tijdje rijden van en naar de luchthaven (+/- 2u)

Gereisd met partner in september 2014

• 7Linda19-07-2011

Gezellig!

Hotel in apartementvorm, eten was goed alleen werd de eetzaal iets minder schoon gehouden. Niet veel te doen in de buurt. Wel een lekker strand met bedje, neem wel slippers mee is een kiezelstrand!! klein en intiem met een leuk sfeer die overal is doorgevoerd.

Gereisd met vrienden in oktober 2003

• 8anjo23-10-2010

Niet alleen voor kinderen

Het hotel is bijzonder leuk voor kinderen, maar ook de ouderen kunnen hier prima terecht. Ben hier geweest in de herfstvakantie van 2004 met jongste zoon (toen 15) die zich uitstekend vermaakt heeft oa met de jetski. Eten prima, hier kwam je niets te kort

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2004

• 4Steven27-11-2008

Veel te afgezaagd

Snap nu waarom er helemaal geen beoordelingen zijn van het hotel is voor 90% Russen wij zijn in het hoogseizoen geweest. Het geheel is een oud die ze hebben gerenoveerd maar er ontbreekt nog veel. Als je niet stoort aan de russen is het wel te doen maar voor mij niet een tweede keer.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 10...27-10-2008

Super!!

We gaan terug voor de 10de keer dit jaar in juni! Het is een echte aanrader, super hotel!! De wildwaterbaan is ook heel leuk!

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8Debbie16-07-2007

Gezellig hotel dat zeker aan te raden is voor families met kinderen. Lekker eten (wel redelijk weinig keuze), vriendelijk personeel en mooie avondshows. Alleen jammer dat het hotel vol Russen zit en de animatie daarom redelijk Russisch getint is

Gereisd in juli 2007

• 8Hans18-06-2007

In twee naast elkaar gelegen bungalows met de kids erheen geweest. Animatie en eten was super. Ook de snackbar en de super hamburgers waren erg in trek bij de kids

Gereisd met familie in juli 2006

• 10jpmr22-05-2007

voor alle mensen die pbc kennen het is weer als van ouds . geweldig eten ,zeer goede animatie , mooie shows ,zeer mooie nieuwe kamers. wij zijn er nu voor de 7* geweest en gaan in oktober weer terug. dit jaar voor de eerste keer met Touroperator zeer goede service , alles tot in de puntjes geregeld.

Gereisd in mei 2007

• 9sofie20-02-2007

dit hotel was echt leuk , er zal ondertussen al veel veranderd zijn de glijbaan en het zwembad vond ik heel leuk voor de kinderen het eten was in het begin oke maar na een tijd merkte je dat het altijd hetzelfde was . maar het was wel een fijne vakantie !

Gereisd in februari 2007

• 8pierre28-01-2007

wij zijn 5keer naar pirates beach club geweest en merkte dat vanaf 2003 veel ging veranderen [russische manager] live muziek ging van 6 naar 2 keer in de week terwijl het daar heel gezellig was want je verveelde je weleens bij de shows verder waren de jongens van het aninatie aardig maar ook die kregen een schop veel vaste bezoekers komen er niet meer waaronder wij ook nu gaan we voor de derde keer naar titanic resorthotel in lara [bij antalya]super

Gereisd in januari 2007

0 tips over Hotel Pirates Beach Club

2 vragen over Hotel Pirates Beach Club

• Katrien Van de Merlen, 06-01-2014

animatie

ik heb voor de zomer van 2014 geboekt voor mezelf en men dochtertje van 4 jaar. ik vind nergens terug in welke taal er animatie is voorzien voor de kinderen. Het enige wat ik lees is dat alles in het russisch gebeurd?? is dit waar??

Bianca, 20-09-2014

Voor de kinderen weet ik dit niet exact, maar ze spreken wel veel Russisch. De avondanimatie wordt ook in het Engels gegeven (ze proberen het althans)

• diana su, 22-04-2012

boeking

We zijn jaren achter elkaar op vakantie geweest op Pirates Beach Club te Tekirova/Kemer. Maar we kunnen nergens deze reis nog boeken. Graag hadden we geweten waar we nog informaties betreffende boekingen kunnen bekomen? Vroeger hebben we altijd via Tomascook kunnen boeken maar nu blijkbaar werken ze niet meer met deze hotel? Hopende kunnen jullie ons verder helpen met deze vraag. Alvast bedankt MVG, diana

Demuynck Rita, 05-11-2013

Je kan boeken via www.sunjets.be

Groetjes

Hotel Pirates Beach Club info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Eten en drinkenGastronomisch eten, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch
    • Aantal cafés3

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen