Hotel Phaselis Princessstersterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Phaselis Princess voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

62 reviews over Hotel Phaselis Princess

• 9fam van duuren25-09-2005

Wij zijn hier van 2 t/m 16 september geweest het was fantastisch, aardig personeel het eten geweldig en niet vroeg je bed uit voor een bedje bij het zwembad. De winkeltjes zijn direkt buiten het park en de markt op zaterdag is een aanrader.

Gereisd in september 2005

• 9A de Man24-08-2005

geweldig hotel we zijn er al 2 keer geweest, eten ook goed er is van alles wat . Als om patat vraagt wordt het gemaakt.Personeel ook heel aardig ,het ligt ook heel mooi een klein paradijsje waar je niet zo ver voor hoeft te vliegen.We gaan er volgend jaar weer heen.

Gereisd in augustus 2005

• 8johann24-08-2005

Dit hotel is top, goed eten en drinken, bediening is goed!! wat jammer is, vroeg je bed uit voor een strand bedje, voor kinderen veel te doen.Met een woordt geweldig Hotel.

Gereisd in augustus 2005

• 10lishe12-06-2005

echt een heel fijn hotel, heb een ontzettend leuke vakantie gehad. obers doen hun best, echt goed eten en drinken en ligging perfect in het dorpje met winkelstraat. alleen was het wel jammer dat het ver van antalya lag..

voor de rest echt een aanrader!

Gereisd in juni 2005

• 10J Riem17-05-2005

Als je vakantie wil houden in een super hotel ga dan naar Phaselis Princess. Het eten is zeer gevarieerd en ontzettend lekker.de omgeving en uitzicht is geweldig, de bediening is grandioos,en het personeel probeerd op alle mogenlijke manieren de gasten te vermaken. Het animatieteam is heel proffesioneel. Dit is het eerste hotel waar ik zeker nog eens een keer naar toe zal gaan. Absoluut een aanrader!!!!!!

• 9P. de Wild13-05-2005

Heel goed hotel. Lekker eten, alleen zijn de familiekamers wat aan de kleine kant, maar dat heeft ons niet gestoord. Verder heel vriendelijk personeel, ze lopen echt de benen onder hun kont uit voor je. Enig nadeel was, te veel russen, maar ondanks dat hebben wij een geweldige vakantie gehad in de periode van 26 april tot 10 mei.

• 9piet hein09-05-2005

Vakantie was super, mooi strand veel barretjes en eetfaciliteiten en heerlijk warm weer. Er was zeker genoeg te doen. En van Russen heb ik niet echt last gehad.

• 8John Wieffer01-05-2005

Wij zijn geweest van 22/4 t/m 1/5. De eerste twee dagen was er nog weinig te doen, ze waren pas open. Het strand moest nog helemaal steenvrij gemaakt worden en de parasols moesten nog geplaatst worden. De animatie begon dus ook pas 24/4 maar was erg goed.In het begin van de week was het rustig maar dat werd aan het einde ingehaald.Dus het beste is om er na april na toe te gaan zodat alles klaar is. Voor de rest is de service en het eten voortreffelijk.

• 10Melanie13-02-2005

Het hotel was schitterend en er waren veel faciliteiten. De kamers waren groot genoeg en allen voorzien van een balkon of een terrasje. Er was genoeg te doen en er was een heel leuk animatieteam.We hebben nog nooit eerder een hotel gehad waarvan we zeker wisten dat we er nog een keer terug wilden komen, maar onze reis voor dit jaar is al geboekt en we gaan weer naar dit hotel! De transfertijd vanaf het vliegveld is inderdaad wat lang, maar dan kun je vast genieten van het landschap en de zee!En ik vind het ook altijd leuk om een blik te werpen op andere hotels.Ik moet zeggen dat ik dit hotel wel het mooiste hotel vond waar de bus stopte! Echt een paradijsje op aarde. Lekker zwemmen met de bergen op de achtergrond. En het strand heeft dan wel kiezels, maar daar hoef je niet overheen. Je kan vanaf een piertje via trappen het water in! Aan alles is dus gedacht!

Gereisd in februari 2005

• 9jvoeffelen23-01-2005

wij zijn er inmiddels 2x op vakantie geweest en overwegen om er ook dit jaar weer naartoe te gaan. het is er fantastisch, ook voor de kinderen. hebben inmiddels geslapen in de familiekamers en in het hotel. willen ook wel eens ergens anders naartoe maar komen iedere keer weer terug bij dit geweldige hotel met al die vriendelijk mensen en het geweldige eten

Gereisd in januari 2005

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer