Hotel Phaselis Princessstersterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Phaselis Princess voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

62 reviews over Hotel Phaselis Princess

• 8Fam. G.zorgdrager en Fam. G v/d Kort29-11-2006

Na 7x keer in Phaselis Pricess geweest te zijn wij dit jaar (2006) naar een ander risort geweest,de reden van deze verandering was dat zowel de reisgids als het reisburo (D reisen) ons vertelde dat er allen nog maar plaatselijke drankjes geschonken werd en geen geimporteerde drankjes zoals wisky,wodka,barcardi enz. mijn vraag is: kan iemand die dit jaar (2006)in Phasalis Princess geweest is vertellen of er wel of geen geimporteerde drankjes geschonken werd, daar wij volgend jaar graag weer naar dit uitstekende hotel willen teruggaan.

Gereisd met vrienden in mei 2006

• 9Els09-06-2006

Prachtig hotel, heerlijk eten, vriendelijke bediening,mooie zwembaden en lekker dichtbij het strand. Kamers erg sober, wel schoon. Wij waren er van 24 t/m 31 mei, jammer dat er toen geen mogelijkheid was a la carte te eten. Ook niet alle bars waren open. Animatie is erg leuk. Als je van het hotelterrein afgaat is er alleen maar een winkelcentrum in vergane glorie, dichter bij Kemer zou toch leuker zijn. Weinig aanspraak van Nederlanders, heel veel Russen en Engelsen, Duitsers Oostenrijkers en 4 Nederlanders. Begrijp nu ook waarom alleen Touroperator dit hotel in zijn programma heeft. Hotel is prima maar wij gaan er niet meer heen, ga toch liever naar een hotel met meer gezelligheid.

Gereisd met partner in mei 2006

• 9peter en debbie22-05-2006

Was erg goed, lekker eten (gegrilde forel etc) en zeer aardig personeel. Was erg rustig in onze periode, en dan is er zelfs nog genoeg te doen. Groot voordeel is dat je vanaf het hotel in 2 min in Tekirova bent. In juni zal ik hier niet naar toe gaan, de bevolking gaf zelf aan dat hier dan erg veel vervelende russen zitten.

Gereisd met partner in mei 2006

• 10Jeanette en Daniëlle van Rijn10-05-2006

26/04-07/05 De vakantie was echt supertop!!!Dankzij het ANIMATIEteam en natuurlijk het andere leuke personeel hebben wij ons uitstekend kunnen vermaken!Ja mensen, helaas het feest is weer voorbij!Jammer genoeg!Strand- en zwembad bedden hadden wij zo voor het grijpen! Alleen jammer van de Engelse die een beetje raar deden tegen ons volk... De Engelse waren nog erger dan de Russen.. Wij hebben geen last gehad van de Russen. Het was een SUPER vakantie.... Zeker aan te raden voor mensen met kleine kinderen vanaf een jaar of 3. Voor hun was er elke dag veel te doen!! Kortom: wij sparen even door voor volgend jaar want wij missen het personeel!!

Gereisd in mei 2006

• 9Sander van Rijn07-05-2006

Zeer goed hotel. Het personeel is helemaal top. Het is wel jammer dat er bij slecht weer weinig animatie is voor de kleine kinderen. Het zwembad en het strand is heel aangenaam. En voor de late mensen is de disco gewoon helemaal SUPER!

Gereisd in mei 2006

• 7Lenie en Jeanny16-02-2006

Pluspunten: prima ligging,vriendelijk personeel, nette kamer. Veel winkels op loopafstand en zeer leuke zaterdagmarkt. Telefoons in lobby(kaart 5 euro voor 26 min.) Eten: 1ste week zeer gevariëerd. Min punten: toilet in restaurant zeer klein, hotel is 17 jaar oud! bij slecht weer weinig animatie in de lobby. Tijdens herfstvakantie minder variatie in eten. (b.v. minder visgerechten)

Gereisd in februari 2006

• 8D. Peters24-10-2005

Uitstekende verblijfplaats, handdoeken circulatie strandlakens maar 2x per week (dit zou beter kunnen). Voor wat betreft de handdoeken in de badkamer, deze worden dagelijks gewisseld.

Schitterende omgeving, entertainment is zeer gevarieerd. Kortom een aanrader, waarbij het je aan niets ontbreekt. Echt all-in.

• 9Ilse13-10-2005

Wij zijn net terug gekomen uit dit fantastische hotel. Het is echt een paradijs! Het resort is heel mooi aangekleed, het eten is heel goed (de 4 a-la-carte restaurants zijn echt aan te bevelen), animatie is heel goed, bedienend personeel heel vriendelijk. Kortom: Het hotel is een echte aanrader!

• 9merel09-10-2005

het was een heel leuke vakantie met lekkere cocktails.

• 8Jopie02-10-2005

Heel goed hotel, alleen jammer 80% russen die heel arrogant zijn. Halen heel veel eten en als nagerecht 2 kilo druiven en laten daarna heel veel staan. Grote ergenis van iedereen. Voor de rest prachtige zwembaden, alleen veel herrie van het animatieteam. Eten is uitstekend en prima verzorgde tafels.

0 tips over Hotel Phaselis Princess

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer