Hotel Phaselis Princessstersterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Phaselis Princess voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

62 reviews over Hotel Phaselis Princess

• 8Van Mierlo03-06-2008

Heel mooi hotel. Toen wij met de bus aankwamen (rijdend over de parkachtige oprijlaan), waren de overige reizigers die een ander hotel hadden, erg enthousiast. Hotel is wat ouder maar netjes en goed onderhouden. Het Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten is goed, buffetvorm, ruime keuze zowel warm als koud, er bestaat ook de mogelijkheid om 3x per week a la carte te eten (5 euro pp bijbetalen). Ligging: direct aan een mooi strand (wel waterschoenen meenemen ivm kiezels in het water). E zijn ook veel watersporten te beoefenen 2 mooie zwembaden, speelterrein voor de kleintjes. Overdag is er animatie bij het centrale (grote) zwembad. 's avonds is er animatie in een soort van arena. Er zijn verschillende terrassen, dus voor ieders wat wils. Er is een handdoekenservice voor strand/zwembad, echter mag je maar 3x per week wisselen. Mag iets meer zijn. Erg veel russen, maar hier geen (over)last van gehad. Rondom hotel zijn diverse winkeltjes. Kortom onze vakantie was super

Gereisd met partner in mei 2008

• 0Astrid24-02-2008

Ga hier gewoon niet naartoe. Wij hebben na 1 nacht onmiddellijk omgeboekt. Werkelijk een ramp. Hadden een familikamer geboekt; zo klein dat we over de bedden heen moesten klimmen om bij de wc te komen. Het eten erger dan erg. Heb touroperator verzocht dit hotel te schrappen.

Gereisd met familie in juli 2004

• 10Mlsz12-10-2007

het was helemaal geweldig heel vriendelijk was iedereen daar binnen een paar dagen wisten ze ons al bij namen het was gewoon heel leuk het leek wel of we elkaar al jaren konnen enz dus gwoon 1 woord het was egt top!:D

Gereisd met familie in oktober 2007

• 9Jan van Lent16-09-2007

Ook wij zijn net terug van een 15 daagse vakantie in dit hotel. Het was gewoon weg perfect. Lekker eten voor ieder wat wils. Vis en vlees maar ook vegetarisch en dieet buffetten. De Turken die watersportaktiviteiten willen verkopen , de fotograaf die zijn foto's wil verkopen, ze vallen je daar niet mee lastig. Heb je wel interesse dan spreek je ze zelf aan. Het strand is vlakbij wel via een trapje. Het entertaimentteam, jullie waren TOP!! Inderdaad waren er veel Russen maar niet storend voor ons. Aanrader we zijn erg verwent in dit hotel!! Umlett misschien tot volgend jaar!!!! Jan

• 10Visser14-09-2007

we zijn net terug van een geweldige vakantie. Het hotel, eten, personeel, tuin, zwembaden etc etc allemaal perfect. Niks negatiefs. Moet wel vroeg je bed uit voor een bedje aan het zwembad of aan zee. veel animatie voor jong en oud. We hebben ons prima vermaakt. Heel veel plezier als je naar dit hotel gaat. Ps. Er zitten veel russen maar we hebben er totaal geen last van gehad.

• 10Dursun,Jacqueline&Lyssa12-09-2007

Top vakantie gehad!!!! net terug van een heerlijke week Phaselis Princess! Heerlijk direct aan het strand, water is zo helder dat je heerlijk kan snorkelen. Zwembaden prachtig, animatie erg leuk elke avond leuke dingen te doen. het eten was helemal grandioos, kamers vond ik vrij simpel maar meer heb je ook niet nodig. Een echte aanrader!

• 10jacqueline11-09-2007

Wij zijn net terug van een geweldige week in dit Hotel. Het was grandioos, het eten was fantastisch, het zwembad en het strand ook en elke dag werd er wat leuks georganiseerd door de animateurs. De kamers vond ik vrij simpel maar uiteindelijk ben je daar niet veel! Heerlijk strandje aan het hotel, leuke watersporten alleen jammer dat we om 7 uur het strand opmoesten om een bedje te claimen want de russen reserveerde ze al erg vroeg. Erg veel russen maar geen last van gehad! TOP VAKANTIE GEHAD!

• 7R. Westerhuis15-08-2007

Zeer plezierig hotel met vriendelijk personeel. Een geweldig strand met genoeg ligbedjes voor iedereen. Het dorp erbij viel tegen. Maar met de wekelijkse bazaar was het goed te doen. Aanrader!!!

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10pien28-06-2007

in 1 woord helemaal SUPER!!!!! geweldige vakantie gehad mooi hotel en super vriendelijk personeel! de winkels zitten meteen vooraan als je het hotel uitloopt.. Helemaal Super...

Gereisd in juni 2007

• 10Evert en Johanna04-03-2007

Het is een prachtige hotel...met alles erop en eraan! wij gaan dit jaar weer het is ons zo goed bevallen...eten en drinken top!!! en bij het strand genoeg bedjes...prima personeel en vriendelijk!!!

Gereisd in maart 2007

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer