Hotel Phaselis Princessstersterstersterster

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Phaselis Princess voor je op een rij gezet:

• All inclusive
Tonen op kaart

62 reviews over Hotel Phaselis Princess

• 9Janneke28-02-2009

Een woord ; SUPER

Het personeel is heel erg vriendelijk en overal te vinden, het eten en drinken is goed. Het hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een strandvakantie. De animatie is gericht op alle nationaliteiten en voor ieder wat wils. Ik hoop snel weer een keer terug te kunnen. Superhotel!

Gereisd met jonge kinderen in september 2006

• 5Bea27-11-2008

Viel tegen

Wij zijn in het hoogseizoen geweest en Voor mij veel te veel Russen. En de twee uur reis om naar het hotel te komen vanaf het vliegveld is een van de redenen dat ik dit hotel en gebied niet nog een keer zou kiezen.

Gereisd met partner in november 2008

• 10F. Rijnbeek26-10-2008

Geweldige service en oergezellig!

Voor ons wat het de eerste keer in Turkije en een all-inclusive reis. Wat hebben we genoten! Allereerst werkte het weer goed mee (30 graden!). Het personeel was erg vriendelijk, het eten was overdadig en goed. De hele dag door kon je eten en drinken op het strand, bij het zwembad en/of in het hotel. Wie hier niet kan genieten, kan het nergens. We gaan beslist nog een keer terug!

• 10Nellie jaegers13-10-2008

Een Super Hotel

Onvoorstelbaar dat op dit hotel wat op aan te merken is,waren veel mensen van andere nationaleteiten maar allemaal beschaafde mensen .Zin net 11 dagen geweest en het was top en dit was het 7 de hotel in Turkije wat we hebben gehad .Ja er zijn altijd mensen die de hagelslag missen.Wij mijn man en ik vonden het een dikke tien.Geen mensen bij het hotel die je constand met spelletjes of andere dingen lastigvallen.Het bier is in die landen nou eenmaal anders dan drink je toch wat anders er was keuze zat en het eten was perfect,wij gaan in iedergeval nog eens terug.

• 7mieke08-10-2008

Goed maar zeker niet meer

Verbaas me erover hoeveel verschillende meningen je hierop ziet. Wij zijn ook afgegaan op het hoge cijfer en de reactie maar wij zijn echt van mening dat dit geen 5 sterren hotel is. Het personeel is zeker heel aardig, het eten gevarieerd, ruim en goed en de kamers schoon. Badkamer is echt een soft moet langs wc pot staan om deur dicht te doen dus heel klein en oud. Zeker veel russen 80 % maar daar hebben we geen last van gehad. Bier niet te drinken werd soms in een warm glas getapt en was zo dood. Drankjes moest je zelf halen. Animatie was goed maar niet op de hollanders gericht. Tuin en entree zien er zeer goed uit. Transfertijd was heen en terug ruim 2 uur viel ons ook erg tegen. Wat wel positief was beslist geen opdringerige verkoop in Tekirova of Kemer of op de Bazaars. Wij gaan hier zeker niet meer naar terug.

• 7M en G30-09-2008

Goed maar geen top

Kom reeds vele jaren in diverse 5 sterren hotels in Turkije en juist terug uit Phaselis Princess ben ik van mening dat het een goed hotel is doch zeker geen topper. Wordt zeker ook mede bepaald door de enorme hoeveelheid russen ( zeker 80 procent). Alles is dus hoofdzakelijk op deze gasten ingesteld zoals oa de animatie, bediening en keuze van dranken. Bier is niet om te drinken terwijl ook de koffie van een slechte kwaliteit is. Geen verloren vakantie maar ik kom niet weer.

Gereisd met partner in september 2008

• 8J.Verbakel.28-09-2008

Geweldig goed hotel.

Geweldig goed hotel.Zeer nette kamers,wel wat gedateerd.Dat betreft het hele hotel wel.Maar het is zijn 5 sterren dubbel dik waard.

Gereisd met partner in september 2008

• 10R.Aaltink30-07-2008

echt een topper

obers vriendelijk en behulpzaam receptie altijd behulpzaam animatie team bedreven met vemaken van vakantie vierders

Gereisd met partner in juli 2008

• 10A.van de Vuurst15-07-2008

Zeer goed hotel, wij waren met 31 personen en alle 31 hebben enorm genoten, personeel was behulpzaam en heel vriendelijk,het eten was heel afwisselend, wij gaan met z'n allen er zeker weer heen.

Het gezin bestond uit kinderen en kleinkinderen.

Gereisd met familie in juli 2008

• 10E.V.29-06-2008

EV: Top hotel. Prachtige omgeving. Personeel erg vriendelijk. Eten nog nooit zo goed gehad. Iedere dag wat anders. We gaan zeker een keer terug.

Gereisd met familie in juni 2008

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer