Hotel PGS Hotel World Palace

7.9Goed

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor PGS Hotel World Palace voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

371 reviews over Hotel PGS Hotel World Palace

• 9Tanja an Jack28-09-2014

zeer tevreden

Hele dag goed eten dat buiten vers wordt bereid.Heel vriendelijk personeel. Kamers, strand en het grote restaurant liggen dicht bij elkaar. Mooie tuin. Kortom prima hotel. Een probleempje: alles is op Russisch sprekenden gericht. 95% van de gasten komt uit voormalige Sovjet Unie, de rest is Turk. Geen Duitser, Engelsman of Nederlander gehoord. Bijzonder: van openen tot sluiten van restaurant volle bakken eten. Niet nodig vroeg te komen.

Gereisd met partner in september 2014

• 8jill01-10-2011

Mega groot hotel!!

Ik ben hier geweest in 2004. Toen was dit hotel nog van Magic Live. Het was toen hun parade paardje van hotel. Dit is echt een mega groot een mooi hotel. Na 10 dagen vind je nog steeds een plekje dat je niet had gezien.

Het eten was in de tijd super!! alle middagen kon je zelf je broodjes klaar maken!! In de eetzaal was er alle dagen keuze uit honderden gerechten!!

Het zwembad was ook adembenemend groot! super waterpretpark voor de jongeren.

Conclusie: een hotel waar je nooit genoeg van kon krijgen! Hier kom ik zeker nog een terug.

Gereisd met vrienden in mei 2004

• 7karin19-06-2011

Verbeterd ?

ben er een paar jaar geleden geweest, was toen erg slecht onderhouden, kamers "oud", eten weinig variatie. Zwembad met glijbaan werd regelmatig "dichtgegooid" Snacks te weinig voor alle gasten met als resultaat lange wachtrijen. poolcafe te ver en express aan de andere kant van het zwembad om zo veel mogelijk gasten het "moeilijk"te maken om even een drankje te halen. Erg ongelukkig als je bovendien kleine kinderen bij je hebt. Ik hoop dat het nu echt verbeterd is voor de andere gasten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 8Jos22-01-2011

hier oud en nieuw doorgebracht prima

toen wij hier waren was het net over genomen door WOW en moest er nog wat gebeuren maar we tevreden en liepen zo kiris in een leuk winkelstraatje

Gereisd met jonge kinderen in januari 2005

• 0eveline10-08-2010

jammer van dit ooit zo mooie hotel..

ik heb net even de beoordelingen terug gelezen, wij zijn hier ooit in 2004 geweest met 2 kids van 3 maanden en 7 jaar. we hebben toen een top vakantie gehad, we hebben het nog steeds over de lekkere broodjes die je tijdens de lunch kon halen en mijn dochter vergelijkt nog steeds iedere pizza met de pizza's die ze daar at. ook de cocktails van het mexicaanse restaurant kan ik me nog goed herinneren..

echt heel jammer dat het zo achteruit gegaan is.. had er anders graag nog een keer naar terug gegaan..

Gereisd met jonge kinderen in januari 2004

• 10Mireille Maurice21-07-2010

Waanzinnig!

Wij wonnen de reis, anders hadden we nooit op deze idyllische plek gekomen. Waanzinnig. Je voelt je een ware koningin!

Gereisd met partner in mei 2004

• 10Lars Groot24-01-2010

Het leukste hotel waar ik ooit geweest ben (2003)

Ik ben hier in de herfstvakantie van 2003 heen geweest, ik was 8 jaar. Alles was in dit hotel toen nog perfect, omdat alles nog redelijk nieuw was. In 2004 werd het van Magic Life World Imperial overgenomen door World of Wonders. Alles werd langzaam aan al verslechterd. Nu is het weer overgenomen, en heet het dus Joy World Palace. Aan foto's heb ik gezien dat het hotel niet goed meer word onderhouden, dit vind ik heel erg jammer. Ik hoop dat het over 3 jaar nog bestaat. Ook het schaakspel, dat staat er volgens mij nu nog, vond ik toen geweldig, de glijbanen waren toen ook top, en de bungalows / hotelkamers waren ook perfect. Hoe het nu is dat zou ik niet weten. Weet iemand trouwens of het "café" Straus er nog is, dat zat volgens mij naast het schaakspel, daar hadden ze koekjes etc. Ik hoop dat ze het hotel nog 1x gaan renoveren, zonder dat de glijbanen eronder moeten lijden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9conny03-02-2008

ons vakantie-oord juli'07 met ouders en 2 kids van 8j.1e indruk was YES!!!Fant.zwembaden met 3 glijbanen,ook golfslagbad.Mooi complex,badkamer verouderd maar kamers proper,eten niets op aan te merken,goed gelegen,berglandschap,winkels aan overkant.,aanraders Jeep-Safari en Kabelbaan(nieuw'07)minpnt service in restaurant,buiten turkse geen thema-avonden zoals in WOW Bodrum OF WOW Kremlin. Anders zeker niet slecht !!!Voor ons is vakantie ontspannen en genieten. Is ons hier zeker gelukt!

Gereisd met familie in februari 2008

• 0De Neef Myriam02-01-2008

Nogmaals, een beoordeling, wij verbleven in dit hotel in de zomer van 2006 en toen was het er heel piekfijn in orde, totaal alles was tot in de puntjes ! Een zalige reis. Hoe het nu gesteld is met dit hotel weet ik niet, maar ik denk dat veel mensen overdrijven ! Maar ja, als iedereen een zelfde mening zou hebben, welk effect zou dat dan geven ofwel heeel positief ofwel allemaal heeel negatief !

Gereisd met familie in juli 2006

• 5mevr. Monnee09-11-2007

In dit toch wel leuke hotel waren er overwegend russische toeristen, die bij de hotelmanager van alles gedaan kregen. Jammer genoeg was dat niet naar westerse normen en waarden. Veel herrie en veel asociaal gedrag.

Gereisd met familie in november 2007

Hotel PGS Hotel World Palace info

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats