Hotel Palmet Beach Resortstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Palmet Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

114 reviews over Hotel Palmet Beach Resort

• 6René Janssen12-06-2012

Geen 5 sterrenhotel

Hotel Palmet Resort is een hotel die minimaal een ster teveel draagt. Kamers zijn matig tot erg gewoon. Wij hadden een familiekamer en waren daar niet tevreden over. Matige badkamer, bad hing los en toilet kraakte erg. Airco moets binnen twee dagen drie keer gemaakt worden. Kortom het is een hotel die aan de buitenkant er leuk uitziet maar aan de binnenkant erg verouderd is. Komen hiet niet meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 9Ria26-01-2012

we gaan weer

ik ben hier in 2008 geweest en nu, in 2912 ga ik weer. Nergens zo goed gehad als hier in dit hotel. Personeel was zooo lief, voor iedereen . De snacks bij het strand en de drankjes op een halve minuut afstand......mmmmmmmm de zwembaden, massages en sauna...........kortom goddelijk oord. En daarom komen we weer !!! Palmet maak je borst maar nat. Wij verheugen ons er al op.

Gereisd met partner in januari 2012

• 0Rakker20-12-2011

Niet zo super voor 65 plussers

Zeer veel lawaai van omliggende parken. Ligging is prima t.o.v. strand, maar het komt allemaal wat "fabrieksachtig" over. Het buffet is maar zeer eentonig. Personeel is vriendelijk en de schoonmaak optimaal. De badhanddoeken dagelijks inruilen voor verschoning.

Gereisd met partner in september 2011

• 8De Tukkers27-09-2011

Goed Hotel op een mooie plek.

Goed Hotel op een mooie plek, wij zijn 2 weken geweest en hebben ons hier best vermaakt. Het personeel is erg vriendelijk en werkt hard om het iedereen naar de zin te maken. Het eten is van goede kwaliteit, alleen jammer dat het niet warm genoeg is. Er waren erg veel nette russen, waar wij niks geen last van hebben gehad. Wat ons wel irriteerde was een erg opdringere ( niet vriendelijke ) fotograaf.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9perbar14-09-2011

Heerlijk hotel om lekker bij te komen!

Dit hotel heeft onze verwachtingen helemaal waar gemaakt, wij hebben het hier 12 dagen heel erg naar ons zin gehad. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam, het animatie-team is zeer grappig en gezellig en we hebben totaal geen last gehad van de gevreesde russen. Er zijn voornamelijk gezinnen en stellen, maar voor de rest een heerlijk rustig hotel. Het eten is ook zeer gevarieerd en de toetjes zijn erg lekker. De ligging is prima, lekker aan zee en net iets buiten het centrum(circa30min lopen, met de taxi 5min) Kortom een heel fijn hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 0janklaas28-06-2011

een 10 is te veel, maar een 7 te weinig

wij waren er ook. Prima ligging, sommige obers erg vriendelijk, anderen (m.n. aan de lege bar) proberen met gapen de tijd door te brengen. Enig minpunt: geen animatie 's avonds en last (wat heet??) van harde muziek van de buren. Veel russische jonge gezinnen, maar geen enkel dronken persoon gezien. Tevreden over het gebodene.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9John06-06-2011

Goed hotel!!

Dit kleine hotel (168 kamers) ligt tussen grote hotels en is tevens het enige minpunt de hotels ernaast hebben iedere avond een disco waar je veel geluidsoverlast van hebt, maar is om middernacht afgelopen en als je de deur naar het balkon dicht doet dan hoor je het niet heel goed. verder alleen maar lof over dit hotel, personeel is eerst een beetje afstandelijk maar als je ze een beetje leert "kennen" komen ze los en kan je veel lol met ze hebben. het ligt aan de zee en heeft een kiezelstrand. achter de bar zijn ze vriendelijk. wij hebben een top vakantie gehad en had er graag langer gebleven. naar het centrum is nog geen 2 kilometer en goed te doen over een breed trottoir. Wij waren met 3 stellen en hadden ook een keer dat onze bedden prachtig opgemaakt waren, 1 met een krokodil, 1 met 2 olifanten en een hartje, en 1 met 2 zwanen en een pauw was zeer kunstig gedaan.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 7A en A22-05-2011

lekker dichtbij de zee!!

Redelijk tot goed hotel, wat ons erg stoorde zijn de russische gasten die duidelijk aanwezig zijn en de wodka erg lekker vinden en die werkelijk geen woord engels spreken en denken dat ze alleen in het hotel zijn!!!!Erg onbeschoft,dus!! Ook loopt er een erg irritante fotograaf rond, die ongevraagd foto´s maakt van gasten, ondanks duidelijke afwijzingen!!! Je vraagt je af wat hij met al die foto´s doet!!! Het eten was goed, voor een weekje, bbq sávonds redelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9J.Welles01-12-2010

Een fantastisch hotel echt aan te raden.

Een heel fijn hotel , Je krijgt er goed te eten en de ligging is direkt aan zee. Het personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9Sonja/Elles/Karin/Sonja10-10-2010

prima resort

prima hotel, kamers red. eco. kmrs liggen tegenover hotel wat laat door gaat met animatie, eten/drinkien prima, ligging aan het strand wat best wel ruim is vergeleken bij de rest, als je naar de stad loopt wat goed te doen is ca. half uur. handdoekenserv. goed maar niet al te groot. Voor een weekje relaxen dus uitstekend!!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

6 tips over Hotel Palmet Beach Resort

• a.vos, 03-05-2014

het dorpje Kemer is te belopen ,

• joop janse, 24-07-2012

Maak kennis met de jongen van de tassenwinkel, de kapper en de fotograaf. Echt ontzettend leuke gasten. Ook enkele obers en de jongens van het entertainment zijn echt leuk en aardig. Ontloop die irritante duitse turk van de kledingwinkel, verschrikkelijke vent die aan de gang blijft met zeuren over hoe goedkoop hij is en 'geld spielt geine rolle' blijft zeggen maar als je dan zegt dat je niet koopt nog kwaad wordt ook, eikel.

• Rakker, 20-12-2011

Zorg zelf voor badschoentjes, de kiezels zijn heet in de zomer. Neem zelf een badhanddoek mee voor strandstoel. Plaatsje reserveren zeer irritante gewoonte. Niets van aantrekken, wie eerst komt eerst maalt.

2 vragen over Hotel Palmet Beach Resort

• mier, 15-09-2011

glijbaan?

in de OAD gids zie ik een glijbaan staan , maar kom deze op foto's nergens tegen, dus is er een glijbaan?

Rakker, 20-12-2011

niet gezien

• G Visser, 25-02-2011

Turkse winkeltjes

Wie weet of er ook typische Turkse kraampjes en winkeltjes in de buurt zijn? Mag altijd graag voor de thuisblijvers shoppen.

Rakker, 20-12-2011

Kemer heeft ruim voldoede