Hotel Palmet Beach Resortstersterstersterster

8.1Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Kemer-Tekirova-Kiris-Göynük

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Palmet Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

114 reviews over Hotel Palmet Beach Resort

• 8Bart06-07-2014

Goed hotel

Dit is een goed hotel voor 55 + service is uitstekend keuken is niet zo uitgebreid omdat er ook minder hotel gasten zijn ,ontbijt is goed, lunch is ook goed, diner ook goed . Er zijn mensen bij die vinden dar een stokje is in plaats van een lepeltje om je koffie te roeren niet goed is of bij het diner een papieren servet in plaats van linnen. Dit zijn meestal mensen die met hun '' handen'' eten . Je hoeft niet aan te schuiven om je eten te halen ,last van dronken Russen hebben we niet mee gemaakt, over het algemeen een goed hotel niks te klagen over dit hotel, nogmaals een uitstekende service!

Gereisd met partner in juni 2014

• 4Ken S22-06-2014

Slecht eten! Veel potentieel.

Animatie was goed, service gemiddeld, accommodatie was mooi, weinig keuze van dranken en het eten was helemaal NIET goed. Het eten wat koud hoorde te zijn werd niet voldoende gekoeld, het warm eten was verre van warm, heel weinig keus, vrijwel elke dag hetzelfde en het was dan ook al niet lekker en daarmee bedoel ik niet zwak maar ronduit slecht. Ik ben helemaal geen moeilijke eter, ik lust vrijwel alles en probeer graag nieuwe dingen, maar hier ging ik elke dag met honger van tafel. Alsook was het altijd opletten met de kip, want die was vaak niet doorbakken wat erg gevaarlijk kan zijn. Dit hotel is nog geen 4 sterren waard, heeft erg veel potentieel door locatie, accommodatie en goede animatie, maar mijn indruk is dat het management op voeding bespaart en een heel slechte kok in dienst heeft die niet weet wat met zijn ingrediënten aan te vangen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 6a.vos03-05-2014

saai en geen 5 sterren waardig

het hotel is erg gericht op de russen , al inclusive drinken is alleen vodka en gin en voor de andere mixen moet je bijbetalen, het eten is goed maar eenvoudig, het zwembad is goed en schoon , maar er zijn zo weinig gasten dat het op het strand en rond het zwembad heel stil is, op de luide muziek na, kamers zijn verouderd en er is veel stuk ( koelkast, lampen , lakens )personeel doet zijn best. ik vind de waardering op zoover een 8.3 te hoog , en een 5 sterren hotel is het misschien ooit geweest , maar nu echt niet meer. rond 30 April kwamen er steeds meer Russische gasten , erg luidruchtig ,

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 5Edwin09-10-2013

Helaas nooit meer

In 2010 hier geweest en toen als super ervaren. Daarom in 2013 opnieuw geboekt.Helaas is de service en kwaliteit behoorlijk achteruit gegaan. Bar bij het zwembad, later open dan aangegeven, om 17 uur al dicht in plaats van om 23:00.Hierdoor een stuk minder gezellig dan anders. Service in andere bar gewoon slecht. Drank die je op de ene plek wel krijgt behoort in de andere bar plotseling bij ultra all inclusive (kan je niet eens boeken Hotel veel minder schoon en verzorgd dan in 2010, minder vriendelijk. Sauna slechts gedeeltelijk open.Wifi niet bereikbaar op aangeven plekken. Kortom, niet doen wat ze beloven, dat is dus jammer. Het lijkt erop dat het hotel van eigenaar is verandert. Prijs/kwaliteit is dus naar beneden gegaan. Hebben we hierdoor een slechte vakantie gehad? Nee dat niet, onze verwachting van was dus hoger. Wij zullen hem zeker niet meer bezoeken. Wellicht dat andere mensen het als prima ervaren. Wij vinden echter dat je van een 5 sterren hotel meer mag verwachten.

Gereisd met partner in september 2013

• 6brouwer09-02-2013

nooit meer

in oktober voor de tweede keer naar Palmet geweest. eerste keer in 2010 goed bevallen mooie familiekamer b. dus in 2012 dezelfde kamer geboekt maar niet gekregen hotel zij dat dit geen familiekamer meer was maar suite slechte afhandeling van het hotel en reis aanbieder moesten 210 euro per kamer bij betalen als we de zelfde wilden als in 2010 terwijl we die geboekt hadden.nooit weer kemer resort service is ook slecht geworden en de kamers en gangen met rillen in de vloerbedekking .voor mensen slecht ter been oppassen geblazen anders struikelen ze in de gang

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 5 de lange 24-09-2012

dit nooit meer

met al die russen nooit meer ,jammer. en na elf uur erg saai.

• 8Mevr Habraken20-09-2012

Zeer goed hotel.

Ik heb samen met mijn vriendin van een geweldig fijne vakatie genoten het was er echt fantastie's! Het enige min punt vonden wij die vreselijke muziek bij het zwembad(dat ging werkelijk de hele dag door).Wij zaten er maar met 4 Nederlanders maar dat heeft ook wel zijn charmes.De ligging is ook zeer goed je bent in een mum in het centrum.

• 10hoekstra19-09-2012

super aanrader

wij zijn gisteren thuis gekomen en alleen maar lof over dit super hotel.een aanrader .ze saan steeds voor je klaar wij gaan vast weer naar dit prima hotel

• 9Anna jacobs01-09-2012

Prima hotel, voor herhaling vatbaar!

Wij hebben 8 dagen in dit hotel doorgebracht met onze 2 kinderen van 1,5 en 3,5. We hadden een familiekamer geboekt, erg mooi! We hadden 2 aparte kamers met beiden airco, eennkeukenblokje, douche met bad en een balkon van 10 meter lang met zeezicht. Het voelde als een penthouse. Het eten is zeer gevarieerd en warm. Vlees, voldoende salades, fruit en toetjes. Voor ieder wat wils. Groot zwembad en een leuke kidsclub voor de kleintjes. Direct aan zee en voldoende ligbedjes, ook in de schaduw. In 10 a 15 minuutjes loop je naar het centrum en als je daar geen zin in hebt pak je een taxi of neem je de dolmus. Veel russen in het hotel maar hier hebben wij totaal geen overlast van ondervonden. Ook veel turken en dit vonden wij alleen maar leuk, lekker tussen de bevolking in. Ik begrijp echt niet wat mensen te zeuren hebben over dit hotel, het was er prima en heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8joop janse24-07-2012

Goed hotel als je geen pubers bij je hebt.

Het hotel op zich is prima, netjes, schoon en de medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk en in voor een geintje. In de omgeving is niets te doen, je zult met een taxi (of te voet) ruim een kilometer verder moeten om in Kemer te komen. Het eten was goed er was van alles wat, maar mi niet op de westerse tourist gericht. Teveel zure gerechten en doorgekookt vlees. De kamers waren goed, goede aircondition, kleine badkamer en zeer klein balkon. Maar we waren toch alleen maar op de kamer om te slapen, douchen, etc. Voor kinderen is er weinig te doen behalve zwemmen. De muziekkeuze is verschrikkelijk, nog nooit zo'n slechte muziek gehoord en echt elke dag dezelfde band/of CD's. Verschrikkelijk overal hadden ze een mix van gemaakt van zo'n ontzettend slechte kwaliteit dat het eigenlijk onze vakantie een beetje verpest heeft. We gingen op een gegeven moment gewoon op de vlucht voor die k... muziek. Tijdens etenstijd had je een soort van jazzymuziek waar je helemaal kriegelig van werd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

6 tips over Hotel Palmet Beach Resort

• a.vos, 03-05-2014

het dorpje Kemer is te belopen ,

• joop janse, 24-07-2012

Maak kennis met de jongen van de tassenwinkel, de kapper en de fotograaf. Echt ontzettend leuke gasten. Ook enkele obers en de jongens van het entertainment zijn echt leuk en aardig. Ontloop die irritante duitse turk van de kledingwinkel, verschrikkelijke vent die aan de gang blijft met zeuren over hoe goedkoop hij is en 'geld spielt geine rolle' blijft zeggen maar als je dan zegt dat je niet koopt nog kwaad wordt ook, eikel.

• Rakker, 20-12-2011

Zorg zelf voor badschoentjes, de kiezels zijn heet in de zomer. Neem zelf een badhanddoek mee voor strandstoel. Plaatsje reserveren zeer irritante gewoonte. Niets van aantrekken, wie eerst komt eerst maalt.

2 vragen over Hotel Palmet Beach Resort

• mier, 15-09-2011

glijbaan?

in de OAD gids zie ik een glijbaan staan , maar kom deze op foto's nergens tegen, dus is er een glijbaan?

Rakker, 20-12-2011

niet gezien

• G Visser, 25-02-2011

Turkse winkeltjes

Wie weet of er ook typische Turkse kraampjes en winkeltjes in de buurt zijn? Mag altijd graag voor de thuisblijvers shoppen.

Rakker, 20-12-2011

Kemer heeft ruim voldoede